Aihe: Flextone II/III
1
luopio
05.06.2006 12:40:35
Eli kertokaapa näitten laitteitten olennaisimmat erot. Tietenkin toinen on vain päivitetty versio, mutta kuinka paljon vanhempi kalpenee uudemmalle? Kannattaako II:sta enää käytettynä ostaa?
Syntisin heittäköön viimeisen kiven
Aki
05.06.2006 12:47:31

kuinka paljon vanhempi kalpenee uudemmalle?
Hyvin paljon. Jotain perusteellista on pistetty uusiksi, koska Flex II on hyvin tukkoisen kuuloinen, Flex III on jo paljon terveempi.

Kannattaako II:sta enää käytettynä ostaa?
Mielestäni ei missään nimessä. Jokuhan möi täälläkin Flex III:sta olisko ollu 300 vai 350 euroa...! Eli kovasti arvonsa menettänyt nuo.

Eikö muuten kukaan myymälä pidä enään noita Flexuja esillä?! En oo nähny niitä pitkään aikaan. Tais paremmat viedä niidenkin paikat.
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
meitu
05.06.2006 12:51:15

Oulun kullaksessa sanoivat että eivät enää hommanneet line6:tta hyllyyn sen jälkeen kun saivat Voxin Valvetronixeja. Että siitä voi päätellä ;)
Ne jotka soittaa ne tietää
Aki
05.06.2006 13:46:08

Oulun kullaksessa sanoivat että eivät enää hommanneet line6:tta hyllyyn sen jälkeen kun saivat Voxin Valvetronixeja. Että siitä voi päätellä ;)

Hah! Ei tarttenut itse sanoa! Nyt kukaan ei voi syyttää mua liiasta VT:n promoomisesta! Jess!

;o) :oP
"We are the winners, of Eurovision. Vote! Vote! Vote for the Winner!!!" -Liettuan Euroviisuedustaja 2006
meitu
05.06.2006 15:11:55

Hah! Ei tarttenut itse sanoa! Nyt kukaan ei voi syyttää mua liiasta VT:n promoomisesta! Jess!

;o) :oP

Olen ilmeisesti nousemassa sun rinnalle Mnetin Valvetronix-hypettäjäksi :)
Ne jotka soittaa ne tietää
luopio
05.06.2006 17:21:21
Olen ilmeisesti nousemassa sun rinnalle Mnetin Valvetronix-hypettäjäksi :)

Miten noi Valvetronixin heavymmat mallinnukset soi? Niitä tulee kuitenki eniten käytettyä...
Vilhelmus
05.06.2006 17:24:42

Miten noi Valvetronixin heavymmat mallinnukset soi? Niitä tulee kuitenki eniten käytettyä...

Mainiosti. Paljon tuli soiteltua mallinnusyhdistelmällä tubescreamer-soldano heviä, mutta jotenkin sinällään vermeen soundi on ehkä äärimmäiseen metalliin vähän perinteinen ja rock kuitenkin. Mutta siis hyvin pitkälle hevimetallimaailmaan pääsee Valvetronixilla.
"No ei oikein. Oon niin PIHI! :D"
- Seraphim
luopio
05.06.2006 17:50:09
Se on vaan ett noita Valvetronixeja ei taho käytettynä olla myynnissä (joka varmasti jotain kertoo laadustakin) ja kun nyt kun eletään kriittisiä hetkiä bändin kannalta en raaskisi älyttömä paljoa satsata. Flexuja taas tuntus riittävän.
Ze Kink
05.06.2006 19:34:25 (muokattu 05.06.2006 19:35:15)
Heviin harkitsisin vielä noita Randallin komboja, niillä tosin ei vissiin Suomessa ole maahantuojaa, joten pitää tilata. Flextone III kyllä pieksee Flexu II:sen erityisesti hevisaundeissa. Muuten Flextone II on mielestäni "ihan jees". Ne hevisäröt ovat jotenkin mössön kuuloisia, varsinkin jos on vähänkin enemmän volaa. Hyvän leadsoundin kyllä saa, mutta sellainen repivä ja potkiva särösaundi ei meinaa lähteä millään. Flextone III on kyllä ihan jees, sen perusteella mitä olen sitä testannut ja livenä kuullut.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
Aki
06.06.2006 02:15:07

Se on vaan ett noita Valvetronixeja ei taho käytettynä olla myynnissä (joka varmasti jotain kertoo laadustakin) ja kun nyt kun eletään kriittisiä hetkiä bändin kannalta en raaskisi älyttömä paljoa satsata. Flexuja taas tuntus riittävän.

Nii-in. Mutta muista että kaikelle tuolle on syynsä.

Toisaalta, 395e (ovh) tai etenkin 320e (uloskantohinta) on niin mitätön raha, että se on halpa melkeinpä mistä tahansa 1x12" 50W combosta. Ja jos se kaupanpäällisiksi kuulostaa hyvältä, ei kauheesti pitäis joutua pohtimaan.

Oho, nyt mä taas sorruin... *TOU!*

Vähän rokimpia näytteitä AD60VTX:stä on tuolla:
http://www.mikseri.net/artists/ad60vtxrocks57.53189.php
Vilhelmus
06.06.2006 10:20:25

Oho, nyt mä taas sorruin... *TOU!*

Hoh, oot kyllä jopa vielä pelottavampi mies kuin minä :D
"No ei oikein. Oon niin PIHI! :D"
- Seraphim
drlecter
06.06.2006 10:29:48

Vähän rokimpia näytteitä AD60VTX:stä on tuolla:
http://www.mikseri.net/artists/ad60vtxrocks57.53189.php

Eka klippi oli oikein maukas soundeiltaan. Tuli hieman petruccin soundit tosta mieleen.
Robert R
08.06.2006 11:46:18

Kyllä mielestäni III:ssa on selkeät erot sekä soundien, että säätöjen puolesta. Vahvistinmallinnukset ovat selkeästi parempia, ainoa mikä jäi kaivelemaan että puuttuu Modern Hi Gain, joten nyt ehkä se korvaava versio tähän on sitten myös II:ta tuttu "Line 6 Insane" mikä kylläkin soveltuisi paremmin ehkä hevi komppaamiseen.. Nyt siis jos hakee enemmän hevi lead soundia. Flextone kolmosesta aistii sellaisen tietynlaisen tuoreuden (fresh) kun vertailee. Itselläni kuitenkin on ollut sekä Flextone II, että III (ja podikin löytyy). Eipähän tuo hintakaan kovin paha ole kummankaan kohdalla...
Makelele
08.06.2006 21:24:13
Minulla on Flextone kakkonen, ja kyllä se minun mielestä ihan tarpeeksi hyvältä kuulostaa. Tässä on pieni ääninäute: http://koti.mbnet.fi/nikinmaa/Makelele-extended.mp3
Makelele
08.06.2006 21:25:58 (muokattu 08.06.2006 21:26:32)
Minulla on Flextone kakkonen, ja kyllä se minun mielestä ihan tarpeeksi hyvältä kuulostaa. Tässä on pieni ääninäute: http://koti.mbnet.fi/nikinmaa/Makelele-extended.mp3

Nämä tosin on äänitetty huonolla äänikortilla (Soundblaster), ja vahvistin on Line In:in kautta kytketty.

Edit: Oho vahingossa lähetin 2 viestiä
Aki
09.06.2006 01:50:21

Minulla on Flextone kakkonen, ja kyllä se minun mielestä ihan tarpeeksi hyvältä kuulostaa.
Kiva! Hyvä että oot löytäny tarpeeks hyvän laitteen, onneksi olkoon. Tekemäsi ääninäytteen soundit ei tosin mulle ole riittävän hyvät. Ei toki ole huonotkaan, mutta haluan aina parasta.
Makelele
09.06.2006 19:25:40 (muokattu 09.06.2006 19:28:09)
Kiva! Hyvä että oot löytäny tarpeeks hyvän laitteen, onneksi olkoon. Tekemäsi ääninäytteen soundit ei tosin mulle ole riittävän hyvät. Ei toki ole huonotkaan, mutta haluan aina parasta.

Jospa lukisit toisenkin viestini, niin syy siihen miksi ne ei ole "riittävän hyvät" selviäisi.

Kuulostaa siis paremmalta livenä
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)