Aihe: rocktron xpression?
1
spellbound
12.06.2006 14:13:11
efektikaluston vaihto tapetilla meikäläisellä, nyt tarttisi infoa kyseisestä laitteesta..? HUSH on ainakin iso plussa..minkä hintainen (suomessa)? ja siinä sivussa kysyisin nobelsin mf2:sta, onnistuuko rocktronin patchin ja powerballin kanavanvaihto yhdellä painalluksella?
Ei muuta kun lisää baustaa housuun...
spellbound
12.06.2006 22:17:57
joku, jotain? Kiitos...
N33m0
12.06.2006 23:02:11

Ilmesesti aika samanlainen vekotin kuin g-major. Tolla nobelin kytkimellä pystyy kyllä vaihtamaan pätsiä ja kanavaa powerballissa yhtä aikaa mutta kun ballissa ei oo midiä ni tarviit väliin sellasen midirelekytkimen kuten Nobelin MS4.
slow music for slow people
zeme
12.06.2006 23:04:39
Ilmesesti aika samanlainen vekotin kuin g-major. Tolla nobelin kytkimellä pystyy kyllä vaihtamaan pätsiä ja kanavaa powerballissa yhtä aikaa mutta kun ballissa ei oo midiä ni tarviit väliin sellasen midirelekytkimen kuten Nobelin MS4.

Tosin mf2 midipedaalissahan sattuu olemaan juuri ne tarvittavat neljä relettä...
No problem.
JuSu
13.06.2006 08:49:48 (muokattu 13.06.2006 08:50:41)
Tosin mf2 midipedaalissahan sattuu olemaan juuri ne tarvittavat neljä relettä...

Jeps. Kanavanvaihtoon ei tarvitse noista releistä kuin kaksi. Mulle tulee mieleen vaan, että on aika ikävää vetää aina kaksi piuhaa midipolkimesta vahvistimen persiiseen. G-Majorissa on kaksi relettä itsessään, selviää vähemmillä piuhametreillä, eikä nuo switchipiuhat ole jaloissa pyörimässä.

Tämä oli ehkäpä juuri syy, miksi itse valitsin G-Majorin Xpressionin sijasta, hintaluokka on kuitenkin sama. Efektien laadusta en osaa sanoa juuta enkä jaata, mulle on G-Major riittänyt mainiosti, mutta mä en olekaan mikään efekti-hifisti.

Eli pitääkö olla juuri Rocktron?

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
spellbound
13.06.2006 09:37:49
Ahaa...No kyllä se g-majori on sitten se paras vaihtoehto meikäläiselle...rocktronissa houkutteli just se HUSH muunmuassa, mutta eikö oo majööri saman hintainen nykyään, kiinnostaa lähinnä suomen hinnat...?
JuSu
13.06.2006 09:51:10 (muokattu 13.06.2006 09:51:31)
rocktronissa houkutteli just se HUSH muunmuassa, mutta eikö oo majööri saman hintainen nykyään, kiinnostaa lähinnä suomen hinnat...?

Onhan tuossa G-Majorissakin jonkinlainen noise gate.

St. Paul's Soundissa hinta on 459,- , mutta eiköhän tuo neljänsadan huiskeissa jostain Suomestakin irtoa. Thomannin hinta 399,- .

JuSu
I'm afraid of the candle but live for the flame.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)