Aihe: fenderin tilaaminen Jenkeistä
1
cd10
13.06.2006 18:18:35
Enpä tiedä kiinnostaako ketään mut kirjoittelen nyt kuiteskin..kaikki alkoi kun kaveri kehui AM Dlx ash stratoa hyväksi kitaraksi ja niimpä aloi sellaista ettimään mut sitte yllätys ylätys.. toimitusaika Suomeen n. 3-4kk ja Thomanille sama aika( kun vaatimuksena oli aged cherry burst väri) eli ei löytynyt Saksastakaan ja vaikka kaikki mahdolliset paikat netissä kävin läpi, niin ei löytynyt edes euroopasta moista härveliä ja ei muuta kun Jenkkiläisiin nettikauppoihin tutustumaan ja jo löytyi muutama mut ne ei suostuneet lähettämään Suomeen jostain syystä, sitte löytyi Bananas large ja alkoi kauhea mailien vaihto lopuksi jopa uskalsin soittaa sinne( englanti sujuu todella huonosti) ja kun aluksi yritin kertoa että puhun englantia tosi huonosti sanoi kaveri langan päässä ettei haittaa, sillä hänkään ei puhu Suomea ollenkaan. Siittä se lähti homma etenemään, kesti n. 4 vrk fenderiltä toimittaa kitara kyseiseen firmaan ja sitte viikko niin se oli minulla(tuli tänään) eli loppu hyvin kaikki hyvin vaikkakin pirusti pelotti jossain vaiheessa. Itse kitara on kyllä hyvä ei voi muuta sanoa, nyt sitte pitäis opetella soittamaankin sitä vielä:)
Wahi
13.06.2006 18:30:06
Paljon tuli posti/verot/tulli päälle?
"Itse en ole paljoa teoriaa opiskellut vaan oon kanssa itseoppinut ja olen huomattavasti teoria kitaristeja parempi" - Eräs "tunnettu" mnettiläinen...
cd10
13.06.2006 18:40:06
En ehtinyt vielä laskemaan kaikkea yhteen mut tuntuu et ei se paljoakaan halvemmaksi kylläkään tule jos vertaa thoman/guitar24 Suomen hinnoille kyllä pärjää ku ainaski multa pyydettiin yli 1600e
ReBeat
13.06.2006 19:51:35

Onnea onnistuneen ja hienon kokemuksen johdosta.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Rypsolisti
13.06.2006 23:50:25 (muokattu 13.06.2006 23:51:33)
Onneksi olkoon! Ostit kyllä parhaan Fenderin mitä rahalla saa, American Deluxet on ainakin mun mielestä parasta Fenderiltä!

Olisiko vielä kuvia?
aleksi
14.06.2006 01:35:20
Enpä tiedä kiinnostaako ketään mut kirjoittelen nyt kuiteskin..

Juu, tottakai. Positiivisia kokemuksia on aina mukavampi lukea kuin negatiivisia. "Kuva olis kiva..."
"Punk rock should mean freedom, liking and accepting anything that you like, playing whatever you want, as sloppy as you want, as long as it's good and has passion."
cd10
14.06.2006 11:29:32
Joo, kyllähän tuo rohkaisee kokeilemaan ja olen kyllä ennen jo tilannut Stewart-MacDonalsista straton kaulan ja saarni podyn ja hyvin toimii homma heilläkin. Tuolla omakuvassa on kuva kitarasta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)