jukcat 26.06.2006 23:17:43 | |
---|
Mielenkiintoinen kitaranrakentaja ja mikkien käämijä löytyi jenkkilästä. Äijä on ollut fenkun custom shopilla duunissa ja puuhastellut muutenkin nimisoittajille skittoja. Itse hommasin herran tekemät mikit teleen, kyllä pelittää.. Ylemmässä linkissä sivut ja alemmassa mielenkiinoitnen kitarasoundi Suhrin styrkkarilla ja skitalla. Biisi on ihan käsittämätön ja "laulaja" uskomaton, mutta skittasoundi on Hyvä! http://www.suhrguitars.com/ http://www.suhrguitars.com/downloads/video/wm/estrada_VHTribute2.wmvToiset näkee maan ja kokee taivaan. |
chromazone 27.06.2006 00:58:27 | |
---|
Suhrin vahvistimet, kaapit ja efektit siis tunnetaan nimellä Custom Audio Amplifiers(tai Electronics). Mm. Scott Henderson vetelee miehen varusteilla. Kaverin suusta:" Mä olen vähän kelaillu... Aattele nyt, jos ei ois musaa niin ei vois JORAA..." Niinpä. |
svilo 27.06.2006 09:06:51 | |
---|
Itselläni on Tylerissä Suhr:n V60LP mikit, ja edellisessä Haar stratossa oli myös, voin suositella lämpimästi. Suhr:n kitarat taasen, ihan ok jos tykkää ns modernista stratosta, niistä puuttuu vintage "mojo" :) On kyllä käynyt mielessä jos Suhr:n classic:n joskus hommais, ei ole vaan sattunut kohdalle, kun tuo Tyleri on niin mieleinen, niin ja onhan sillä jo ottajia...... /sv - tone is everything -
Q: Is solid-state really as evil as you say?
A: Yes.
(R.Aiken) |
PekkaM 27.06.2006 09:27:07 | |
---|
Eikös John Suhr tehnyt Rudi Pensan kanssa kitaroita Mark Knopflerille. Niitä Markin kasari-floikkakitaroita. Komeita, mutta sairaan kalliita. Kasa efektipedaaleita myynnissä. Ilmoitus profiilissa. |
MusikMan 27.06.2006 09:29:50 | |
---|
Mulla tarttui Suhrin Classic tobaccobursti mukaan Custom Shopista vajaa pari vuotta sitten. Soittotuntumaltaan ***vetin hyvä ja todella asiallisesti viimeistelty perusstrato. Mä taas etsin soittotuntumaltaan juuri ns. perinnehenkistä stratoa (pl. mikit, joilta halusin hieman modernimpaa dynamiikkaa), ja Suhr tuntui parhaalta vaihtoehdolta. Ehkäpä Suhr on täydellisessä viimeistelyssään joillekin jopa liian hajuton ja mauton ;-) Ja nuo V60:t päihittivät tekemässäni pepsi challangessa esim. kaikki Custom Shopissa tuolloin olleet Ruokankaan V.S.O.P.:t 6-0. |
McNulty 27.06.2006 09:52:34 | |
---|
Suhr-mikit ovat olleet varsin mainioita mitä olen kahdessa kitarassa (eivät olleet Suhrin kitaroita tosin) testannut. |
Crossroad 27.06.2006 10:41:48 | |
---|
Eikös John Suhr tehnyt Rudi Pensan kanssa kitaroita Mark Knopflerille. Niitä Markin kasari-floikkakitaroita. Komeita, mutta sairaan kalliita. näin kävi..jotenkin vaan Emg aktiivi-mikit ja floyd rose ei istunut Knopflerin imagoon,mutta kyllähän niillä muutama todella hyvä biisi levytettiin. |
Rypsolisti 27.06.2006 12:19:19 | |
---|
Eikös John Suhr tehnyt Rudi Pensan kanssa kitaroita Mark Knopflerille. Niitä Markin kasari-floikkakitaroita. Komeita, mutta sairaan kalliita. Joo niitä Pensa-Suhr kitaroita, olihan ne hienoja. ''Now you've made a fortune in lies and you kept a giant alive. You rode the red, you rode the red''
Dream Theater - A Fortune In Lies |
spm 27.06.2006 13:04:38 | |
---|
Suosituksia lähtee täältäkin... Mainioita mikkejä ja vielä mainiompia kitaroita ! Itseltä löytyy Suhr "henderson" classic ... (on siinä mojoa :-)... ... lisäksi löytyy Haar tele jossa suhr mikit ja G&L jossa suhr humbuckerit . |
Chips 27.06.2006 14:32:28 | |
---|
Mikäs tuo kappale tos videossa oli? Kuulosti niin tutulta mutta ei nimeä saa päähän. Kyllähän nuo ovat kauniita. Taitaa vaan jäädä haaveeksi tuommoiset |
arppah8 27.06.2006 15:12:37 | |
---|
Mikäs tuo kappale tos videossa oli? Kuulosti niin tutulta mutta ei nimeä saa päähän. Kyllähän nuo ovat kauniita. Taitaa vaan jäädä haaveeksi tuommoiset Van Halen- I'm the one. Reb Beach omistaa myös melko nättejä Pensa-Suhreja, tuolla kaksi ylintä: http://www.rebbeach.com/gear_gallery_suhr.htm ...and music?
Well, it's just entertainment folks. |
spm 27.06.2006 15:17:01 | |
---|
Mikäs tuo kappale tos videossa oli? Kuulosti niin tutulta mutta ei nimeä saa päähän.
I'm the one |