Aihe: Mitä tarvitsee Pod XT:n lisäksi?
1
friteerattu peruna
26.06.2006 22:23:11

Hitto ku ei haulla löytyny. Eli mitä tartten Podin, Pod XT:n tai vaikkapa Vampin kylkiäiseksi kun soittelee? Kun mulla on tuo trankkukombo, niin täytyykö ostaa erikseen päättäri ja kajarit vai voiko soittaa kombon läpi? Kuullostaako paskalta?
Kato äiti, mä oon lentokone!!!11
Ben_D
26.06.2006 22:28:31

Voi kun lyöt sen Podin tai minkälie kitaran ja kombon väliin tai efektilooppiin. Kuulostaa miltä kuulostaa....säätään joutuu.
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
Ziggy Bubba
26.06.2006 22:30:07

Stereoidenkin läpi on kuuleman mukaan saanu ihan hyvää soundia. Mulla on äänentoistajina aktiivimonitorit ja hyvin pelittää.
www.mikseri.net/sigkk Fattest shite on the planet!
mindsnare
26.06.2006 23:02:13 (muokattu 26.06.2006 23:03:52)
Hitto ku ei haulla löytyny. Eli mitä tartten Podin, Pod XT:n tai vaikkapa Vampin kylkiäiseksi kun soittelee? Kun mulla on tuo trankkukombo, niin täytyykö ostaa erikseen päättäri ja kajarit vai voiko soittaa kombon läpi? Kuullostaako paskalta?

Sie tarvihet vielä tämmöösen:

http://www.soitin-huttunen.com/uploads/sput.JPG

Lenin De Luxe by Sputnik! Tuossa on sitä jotakin ja nappuloitakin niin paljon, ettet enää tarvitse Podia.

Mutta jos vielä tämän jälkeen jäät kaipaamaan sitä Podia, niin kokeile ainakin ensi alkuun ihan sen sun trankkukombon läpi. Pistä kombosta clean -kanava päälle ja etsi parhaat mahdolliset soundit kitara suoraan plugattuna vahvistimeen. Sitten kun korvat vuotaa hunajaa, niin pistät podin kitaran ja kombon väliin ja alat rassaamaan.
Ze Kink
26.06.2006 23:02:17 (muokattu 26.06.2006 23:07:31)
Voi kun lyöt sen Podin tai minkälie kitaran ja kombon väliin tai efektilooppiin. Kuulostaa miltä kuulostaa....säätään joutuu.

Jep. Mun vanha Marsun trankku (mg15dfx) kuulosti paremmalta Korg Ax1500g:n kanssa kun pisti inputtiin. Saundiinkin sai vaikutettua enemmän, kun vähän kombon omalla eq:llä sääti lisää. Kannattaa kokeilla sitäkin. Tai sitten tosiaan efektiloopin returniin. Siinä omassa pierukombossa tosin taisi olla joku cd in tms. eikä efektilooppia lainkaan.

E: Ja itse ainakin sain tuolla kokoonpanolla ihan hyvät saundit, varsinkin verrattuna kombon omiin tosi ankeisiin saundeihin. Säätää tosin sai jonkin verran.
"Vittu! Mä diggaan viinaa, naisia ja rumpuja!" -Tuntematon spurgu metrossa
Super-Jari
26.06.2006 23:02:41
Kunhan innostut koneella nauhoittelemaan niin tässä on siihen mainio ilmainen ohjelma http://audacity.sourceforge.net/

Helppo käyttää ja saa aikaan ihQua.
Tympee Huttunen
26.06.2006 23:09:42 (muokattu 26.06.2006 23:10:08)
Laitetaas tähän nyt vähän keskusteleen juttua näistä modelpackeistakin.

Eli olen noita model packeja tässä jo kauan haaveillut ja noin viikon päästä olisi tarkoitus niitä hankkia.

Metal Pack:
Pettymys oli kyllä aika kova, kun nyt kävin sampleja Line6.com-sivuilta kuuntelemassa. Eivät ne samplet olleet_niin_paljon parempia, mitä Podin alkuperäiset. (Pienellä ruuvaamisella esim. alkuperäinen Soldano on erittäin hyvä.) Osa uusista soundeista oli suorastaan surkeita. Big Bottom oli kuin jokin vanha mallinnus höystettynä alapään taajuuksilla. Siinä mennään basson tontille ja kovin. L6 Octone hakee varmaan turhuudessa vertaistaan. Jäljelle jää Bomber Umber, Deity's Son ja Diamond Plate, mutta mikään näistä ei päätä (ainakaan näin samplena) räjäyttänyt.

Ilmeisesti käyttäjien mielestä Metal Pack on kuitenkin hintansa väärti?

Classic Collection:
Double Show kuulosti todella hyvältä. Tosin en tiedä, miltä se minun kitaroiden kanssa kuulostaa:) L6 Superspark oli ehkä eniten mieleeni. Myös Brit Bass tuntui hyvältä. Alunperin luulin tätä turhimmaksi packiksi, mutta nyt se kiinnostaa ehkä eniten.

FX Junkie:
Kivoja robottisoundeja yms, mutta en ainakaan heti löydä käyttöä kuin muutamalle soundille: Synth Harmony, Square Chorus ja Tape Echo. Ehkäpä tuo Tube Drive olisi myös hyvä. Missä on joku sitar tai täysin härö space-soundi?

Hinta model packeilla on kyllä melko alhainen (varsinkin jos nuo kaikki ostaa), mutta kannattaako se? Bass Expansion ei juuri vakuuttanut, vaikka slap-soundi olikin iskevä. Bassosoundin saa demoteltua hyvin myös vanhoilla mallinnuksilla.
Minä Rakenna itse pedaalisi Myy Schallerin hihnalukot.
Invader
26.06.2006 23:14:47 (muokattu 26.06.2006 23:15:05)
Ilmeisesti käyttäjien mielestä Metal Pack on kuitenkin hintansa väärti?

Todellakin! Line6:lla on kyllä varmaan surkeimmat mahdolliset ääniklipit kaikista tuotteistaan. Tuosta Metal Packista saa todella paljon parempaa jälkeä irti.
Tai sitten ei..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)