Aihe: ESP LTD MMV-04 keppi
1
TeB@
25.06.2006 13:59:07
Onko jollain kokemusta tuosta kitarasta? Onko tuo lisenssifloikka kuinka hyvä ja onko helppo soittaa istualtaan? Saisin kaverilta hintaan 350,- niin olisikohan järkevä ostos?
Ben_D
25.06.2006 14:26:55

Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
lärviapina
25.06.2006 14:30:56
itellä ollu kyseinen keppi pari vuotta.....alkuun tuo floikka piti ihan moitteettomasti vireen mutta niinku tavallista olen nyttemmin joutunut blokkaamaan tallan....kitara on hyvä ja nopea(IMO) soittaa vaikka kaula on paljon paksumpi ku esim samanlaisissa jaskoissa. vaikkakin itellä on kyseinen kepukka ollu lähinnä varakitarana:)..no sitten.. mikit on mun mielestä huonot (duncan designed) ja asia joka ärsytää on tuon volumepotikan paikka joka häirittee suunnattomasti omia käsiä soiton aikana.....tuohon hintaa oisin itekki myymässä joten testaa miten istuuu käteen, ei tuo hinnasta pitäis jäädä kiinni
Twistyh
25.06.2006 17:29:18
Itellä on vuoden -03 malli.
En suosittele ostaan,melko paska!
Mikeistä en ainakaa tykkää ja kyllä tota pystyy iha hyvin istualtaan soittamaan mutta alkaa vituttaa!Samaten toi floikka ei pidä virettään. EI mulla muuta.
Muista, että jos tarttet tohon pussia nii se maksaa 70€ ja on sitte kova etsintä, sillä RR-pusseihin tota ei saa!
Kampuzzjeah!
25.06.2006 19:18:59
minulla on -03 malli.
talla blokattuna ja mikkeinä emg81 + 85.
ihan jees keppi noiden pikku modausten jälkeen.
osta vaan pois jos saat noin halvalla.
V.L.K. Vannoutuneet Lordin kannattajat! #2
Jonttu
25.06.2006 22:23:10

Muista, että jos tarttet tohon pussia nii se maksaa 70€ ja on sitte kova etsintä, sillä RR-pusseihin tota ei saa!

No ei sen pussin etsiminen niin kova ole.. Musamaailmasta löytyy aika näppärästi sopiva pussi.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)