Mulla kamat vaihtuu pikkuhiljaa yksinkertasempiin kun en tykkää säätämisestä. Nyt haluan päästä räkistä eroon. Muutama mutka kuitenkin matkassa: - Mesan Lone Starissa ei oo on/off-kytkentää loopille, onko mahdollista modauttaa jollain ammattilaisella sellanen? Siis vaikka relekytkimellä toimiva. - Jos laitan delayn looppiin, niin kun se kerran tulee etuasteen jälkeen, niin sitä on varmaan mahdollista käyttää myös pieneen volumen nostoon? Näiden lisäks en tarvis muuta kun jonkun eq:n ja yhden säröpedaalin. Mulle pedaalien maailma on aivan tuntematon, joten apu olis tarpeen. Tällaisia oon miettiny: EQ: MXR M-108 10-kaistanen EQ, Barber Tone Pump. Aivan erilaisia laitteita, mitkä on vahvuudet ja mitkä heikkoudet? Säröä: Näitä olikin aika paljon tossa yhdessä aikasemmassa ketjussa ja nää poimin: Barber Direct Drive, Voodoo Lab Sparkle Drive. Sparkle Drive on ilmeisesti jotain Tube Screamerin suuntasta, mites Direct Drive? Pitää varmaan käydä Custom Soundsilla testaamassa kun kerran molemmat siellä on. Hirvittää vaan vahvistimen roudaaminen. Jospa sais vaikka avokauppana molemmat testiin ja sitten päättäis kumpi toimii paremmin. BJF:n hinnat hirvittää niin paljon etten halua ees ajatella niitä:) Delay: Boss DD-5, ihan vaan sen ulkoisen tap tempo-polkimen takia. Soundista en tiedä mitään, onko samassa hintaluokassa parempia vaihtoehtoja? Edit: Ja joo, mä en ole ikinä pedalboardia omistanut... :) |
- Mesan Lone Starissa ei oo on/off-kytkentää loopille, onko mahdollista modauttaa jollain ammattilaisella sellanen? Siis vaikka relekytkimellä toimiva. - Jos laitan delayn looppiin, niin kun se kerran tulee etuasteen jälkeen, niin sitä on varmaan mahdollista käyttää myös pieneen volumen nostoon? Kyllä semmonen modaus onnistuu, miksi ei onnistuisi.. Asia erikseen kuinka paljon se tulee maksamaan... Jos delay pedaalissa on erikseen volume tason säätö, niin pystyy pieneen volume tason nostoon.. No problem. |