Aihe: Jackson RR3 Crimson Swirl
1
Ozz86
23.06.2006 00:13:05
Mistähän päin Suomea tuommosen löytäs? Ei taida uskaltaa ihan sokkona Thomannilta tilata, pitäis melkein päästä kokeilemaan.
He's a bass player, know what I mean, know what I mean? Nudge nudge, say no more, say no more?
Ben_D
23.06.2006 09:59:33

Mistähän päin Suomea tuommosen löytäs? Ei taida uskaltaa ihan sokkona Thomannilta tilata, pitäis melkein päästä kokeilemaan.

DLX Music, F-Music..molemmat Helsingissä. Ei ehkä Crimson Swirld värityksellä, mutta RR3 anyway. Soita ja kysy.
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
saastara
23.06.2006 12:48:08
Minulla on vähän semmoinen viilis tästä, että RR3 ei ole juuri se juttu tässä, vaan tuo CS-väritys.. :)
Lisää middleä.
Ozz86
24.06.2006 11:22:09
Minulla on vähän semmoinen viilis tästä, että RR3 ei ole juuri se juttu tässä, vaan tuo CS-väritys.. :)

Nimenomaan.
He's a bass player, know what I mean, know what I mean? Nudge nudge, say no more, say no more?
Ben_D
24.06.2006 11:34:55

Nimenomaan.

Eli hiplailet sitä maalipintaa ja kokeilet väriä? Siinä sulle Crimson Swirl http://www.jacksonguitarpalace.com/RR2916/index.htm

Mä en oikein ymmärrä, että jotain kitaranväriä pitää päästä kokeileen??? Eiköhän se ole aika yksiselitteinen asia...jostain väristä diggaa tai ei...
morgga
24.06.2006 15:06:12
Off topiccia mutta ompa helkutin hienon näköne kitara tossa!
middle = muna
Hannu H.
24.06.2006 15:15:58

Mä en oikein ymmärrä, että jotain kitaranväriä pitää päästä kokeileen??? Eiköhän se ole aika yksiselitteinen asia...jostain väristä diggaa tai ei...

Eikäkö kato tässä varmaan haettiin sitä, että haluaa testata sitä nimenomaista yksilöä jonka sitten ostaisi..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Ben_D
24.06.2006 19:13:53

Eikäkö kato tässä varmaan haettiin sitä, että haluaa testata sitä nimenomaista yksilöä jonka sitten ostaisi..

Just...tolla värityksellä voi olla vähän hankalampi tilaus.
Ozz86
28.06.2006 02:12:15

Aivan, ite en ole kyllä hankkimassa vaan kaverin puolesta kyseli, tykästyi tuohon väriin mutta kokeilisi mieluumin kun tilaisi T-kaupasta sokkona. Liekö noissa Jacksonin 3-sarjalaisissa kuin hurjia yksilöeroja?
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)