Fadead 17.06.2006 21:52:34 | |
---|
(Haku ei toiminut) Mitäs kokemuksia kyseisestä vahvarista? Miten soveltuu bändisoittoon? |
Gramer 17.06.2006 21:56:45 (muokattu 17.06.2006 21:58:57) | |
---|
Bändisoittoon 60 putkiwattia riittää todella mainiosti. Et kertonut minkälaista musiikkia aiot soitella, mutta itse soittelen omalla TSL601 vahvarillani lähinnä rokkia ja heviä. Hyvin soveltuu ainakin näihin ja puhtaillakin pärjää. Vahvistimen kenties hankalin asia aluksi on nappien ja potikoiden suuri määrä, mutta kyllä ne äkkiä haltuun saa. Käy ihmeessä testaamassa ja luo oma mielipiteesi laitteesta. edit: http://johtaja.ath.cx/mnethaku/sear … TSL601&c=0&dest=msg#resultsTuossa vielä niitä hakutuloksia vanhemmista keskusteluista. Vittuile vaan, saunan takana on vielä tilaa... |
Fadead 17.06.2006 22:00:46 | |
---|
Et kertonut minkälaista musiikkia aiot soitella, mutta itse soittelen omalla TSL601 vahvarillani lähinnä rokkia ja heviä. No rokkia ja heviä sitä täälläkin päin veivataan :) Lähinnä Gunnareitten tapaista saundia etsiskelen. |
Fadead 17.06.2006 22:01:23 | |
---|
|
-Prokitaristi- 18.06.2006 10:24:58 | |
---|
No rokkia ja heviä sitä täälläkin päin veivataan :) Lähinnä Gunnareitten tapaista saundia etsiskelen. No, jos Gunnareiden saundia haluat, niin osta joku JCM800 tai Jubilee. |
Twist 18.06.2006 11:52:47 | |
---|
Sanooko kaikki aina ettei "Haku toiminut" vaikka siihen tulee sitten toinen haku tilalle? Vai onko eikö se toinenkaan haku sitten tosissaan toiminu? Oops, I twisted again... |
kimurantti1 18.06.2006 12:34:22 | |
---|
Sanooko kaikki aina ettei "Haku toiminut" vaikka siihen tulee sitten toinen haku tilalle? Vai onko eikö se toinenkaan haku sitten tosissaan toiminu? Epävirallisessa haussa ei ole mitään vikaa. Ainakin minulla se on toiminut moitteetta siitä lähtien kun se tuonne ilmestyi. Mikä hemmetin "notta"? Kyseisen sanan näkeminen tuottaa aina oikean vitutuksen multihuipentuman. Pystyykö kukaan tuosta käsittämättömästä epäsikiöstä sanomaan mitä se edes tarkoittaa?
Ja se on muuten kuulostaa eikä kuullostaa, prkl... |
-Prokitaristi- 18.06.2006 12:39:14 | |
---|
Epävirallisessa haussa ei ole mitään vikaa. Ainakin minulla se on toiminut moitteetta siitä lähtien kun se tuonne ilmestyi. Niinpä. Ihme homma. Mikä tuossa on vielä niin kesken, ettei se voi olla normaali? Toimii ihan kuin ennenkin. |
Arabian Lauri 19.06.2006 22:12:40 | |
---|
Olen itse soitellut tuollaisella runsaan vuoden. Kokemuksia on keikoilta ja nauhoituksista. Hyvä peli, ei tulisi mieleenikään vaihtaa sitä pois. Ainoat miinukset tulee siitä että se painaa paljon ja se että efektilenkki on rinnakkainen. Ääntä saa ruuvattua mukavasti haluamakseen. TSL:ää arvostellaan monesti siitä että siinä on liikaa nappuloita, mutta mielestäni noita nyt ei ihan mahdottomasti ole, sillä jokaisella kuitenkin on tarkoituksensa kokonaisuudessa. Alkaisin hikoilemaan vasta siinä vaiheessa jos etupaneelissa olisi turhia säätimiä. On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |
Tompsi 19.06.2006 22:15:13 | |
---|
TSL:ää arvostellaan monesti siitä että siinä on liikaa nappuloita, mutta mielestäni noita nyt ei ihan mahdottomasti ole, sillä jokaisella kuitenkin on tarkoituksensa kokonaisuudessa. Totta, loppujen lopuksihan tuossa on vain se 3-alue eq, presence ja reverb. Nappien paljous selittyy sillä että jokaiselle kanavalle ne ovat erilliset. |
Zeni 19.06.2006 23:08:25 | |
---|
Niinpä. Ihme homma. Mikä tuossa on vielä niin kesken, ettei se voi olla normaali? Toimii ihan kuin ennenkin. Kyllä toi epävirallinen haku välillä tökkii pahasti, se sivu ei lataudu. Tuosta puuttuu vielä + ja - toiminnot, helpottaisi paljon. |
JLM 28.06.2006 16:00:00 (muokattu 28.06.2006 16:00:27) | |
---|
Kyllä toi epävirallinen haku välillä tökkii pahasti, se sivu ei lataudu. Tuosta puuttuu vielä + ja - toiminnot, helpottaisi paljon. http://johtaja.ath.cx/mnethaku/pikaohje.php And-operaattori siis löytyy kyllä, ikäänkuin oletuksena. |