Aihe: Orange Crush15R
1
sieniesko
01.07.2006 16:04:24 (muokattu 01.07.2006 16:05:18)
Ajatuksia kyseisestä laitteesta.
Itse kävin kokeilemassa 30R Musamaailmassa, kun 15R ei tällä hetkellä löytyny, ja vakuutti kyllä. Ajattelin ajaa VamppiII:sen kautta siihen säröjä ym..
Pitää käydä testaamassa kun laitetta tulee.
DaKiller
01.07.2006 17:00:44

Ajatuksia kyseisestä laitteesta.
Itse kävin kokeilemassa 30R Musamaailmassa, kun 15R ei tällä hetkellä löytyny, ja vakuutti kyllä. Ajattelin ajaa VamppiII:sen kautta siihen säröjä ym..
Pitää käydä testaamassa kun laitetta tulee.

Ostin tuon about vuosi sitten ja erinomaisesti on palvellut! Tuosta saa pienellä säätämisellä kelpo särötkin ja modatulla metalzonella saundi vain paranee. Reverb on ihan jees ja se tuo on pienen lisänsä kun soitttelee cleanilla. Ostin tuon lähinnä hetken mielijohteesta ja kauniin ulkonäkönsä vuoksi joten oli mukava huomata, että se hienous ei rajoitu pelkkiin kuoriin. Satasella sen sain pienen sattuman ja sähläyksen seurauksena joten olen ollut enemmän kuin tyytyväinen sijoitukseen ;)
sieniesko
01.07.2006 17:40:48
Hieno juttu.
Musamaailmassa oli jotain 139e. Ei paha. Thomanilla 155e.
DaKiller
01.07.2006 18:49:39

Hieno juttu.
Musamaailmassa oli jotain 139e. Ei paha. Thomanilla 155e.

No ohhoh, tompallakin hinta noussut kun vuosi sitten taisi olla jotakin 130 luokkaa.
Dreg
01.07.2006 19:17:31
Olen omistanut kyseinen vahvistimen jo pari vuotta, ja minulla on varsin ristiriitaisia tunteita. Puhtaat saundit ovat ihan hyvä - tasolla, mutta vihaan säröä. Tuntuu, että säröä joko on tai ei ole, eli välimaasto puuttuu. Reverb on myös samanlainen, eli kun potikkaa on kääntänyt noin neljännesosan matkasta, on reverbiä jo liikaa.

Kaikesta huolimnatta en ole pettynyt, ja Crush toimii mainiosti harjoitusvahvistimena. Mielenkiintoinen asia: Vahvistin kuulostaa paremmalta kun soitaa kuulokkeiden kanssa.
"Great deeds on a small budget!"
sieniesko
01.07.2006 19:34:48
Joo vastaavasta "kynnys"-ongelmasta oon itekki kuullu. Ite en ton 30R:n kanssa sitä huomannut kun testailin,mutta toisaalta tollane nopea testi täysin vieraalla vahvistimella niin eipä siinä hirveesti tuu testattua tollasia.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)