Aihe: Epiphone Dot ja uudet mikit
1
Shakata
09.07.2006 19:58:52
Moro!

Kesä nostaa ilmeisesti muilla kuin minullakin "mikkikuumetta", Dottiin pitäis uudet mikit saada alle. Valinnan vaikeus vain hieman hankaloittaa puuhia.

Olin jo viittä vaille ostamassa Seymour Duncanin 59 mikit sekä kaulaan että tallaan, mutta rupesin empimään Jazz/JB setin välillä. Kertokaapas viisaat ihmiset kummat mikit sopisivat paremmin puoliakustiseen kitaraan. Musa, mitä soittelen vaihtelee yleensä puhtailla soitettevasta poppiksesta rosoiseen rokkiin (ja kaikkea siltä väliltä.) Mikkien monipuolisuus olisi tietysti plussaa. Vahvarin virkaa hoitaa Vox AD 50 VT.
Joees
09.07.2006 20:27:30
Moro!

Kesä nostaa ilmeisesti muilla kuin minullakin "mikkikuumetta", Dottiin pitäis uudet mikit saada alle. Valinnan vaikeus vain hieman hankaloittaa puuhia.

Olin jo viittä vaille ostamassa Seymour Duncanin 59 mikit sekä kaulaan että tallaan, mutta rupesin empimään Jazz/JB setin välillä. Kertokaapas viisaat ihmiset kummat mikit sopisivat paremmin puoliakustiseen kitaraan. Musa, mitä soittelen vaihtelee yleensä puhtailla soitettevasta poppiksesta rosoiseen rokkiin (ja kaikkea siltä väliltä.) Mikkien monipuolisuus olisi tietysti plussaa. Vahvarin virkaa hoitaa Vox AD 50 VT.

Onko pakko olla Duncaneita?
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Shakata
09.07.2006 20:33:41
Onko pakko olla Duncaneita?

Ei ole pakko, mutta hintaluokka vain taitaa pompsahtaa kovasti ylöspäin jos esim. Gibsonin mikkejä rupeaa halajamaan.
Mikaelo
09.07.2006 20:40:52

MIKSI haluat uudet mikit?
Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41
Shakata
09.07.2006 20:48:06
MIKSI haluat uudet mikit?

Koska on ylimääräistä rahaa törsättäväksi ;)

No, jos tosissaan ollaan, niin ainahan sitä hakee parempaa saundia. Miksi siis en kokeilisi jotain uutta? Ainahan voin laittaa vanhat mikit takaisin, jos uusien mikkien soundi ei minua miellytä. Eiks vaan?
Mikaelo
09.07.2006 21:37:42

No, jos tosissaan ollaan, niin ainahan sitä hakee parempaa saundia. Miksi siis en kokeilisi jotain uutta? Ainahan voin laittaa vanhat mikit takaisin, jos uusien mikkien soundi ei minua miellytä. Eiks vaan?

No ihan vapaasti mun puolesta, onhan tuota turhaa törsäilyä tullut itsekin joskus harrastettua.

Mutta, uusia mikkejä hakiessa kannattaa tosissaan miettiä mitä on hakemassa.
Mikkie vaihto kun ei välttämättä koko ketjun saundiin vaikuta niin paljoa.

`ketju= vaffari, piuhat, pedaalit, kielet, kitara.
Lokki paskasi tänään päälleni. Lämmintä se on se niittenki kakka.-Veikko ,Romantikkoitkijät #41
dazed
09.07.2006 22:57:36
No ihan vapaasti mun puolesta, onhan tuota turhaa törsäilyä tullut itsekin joskus harrastettua.

Mutta, uusia mikkejä hakiessa kannattaa tosissaan miettiä mitä on hakemassa.
Mikkie vaihto kun ei välttämättä koko ketjun saundiin vaikuta niin paljoa.

`ketju= vaffari, piuhat, pedaalit, kielet, kitara.

Niin että mitä?
I`m not a great player, but I can make it howl.
Joees
10.07.2006 00:12:40
Ei ole pakko, mutta hintaluokka vain taitaa pompsahtaa kovasti ylöspäin jos esim. Gibsonin mikkejä rupeaa halajamaan.

Jees. Mä ajattelin ehdottaa Häusselin mikkejä. Mulla on ne tokain 335-kopiossa kiinni ja hyvin toimii!
Loafers
Nurmi = Viikset
Play that damn thing!
Shakata
10.07.2006 21:38:34
Duncan 59 setti kaulaan ja tallaan on nyt tulossa, katotaan ja kommentoidaan sitä saundia sitten myöhemmin.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)