friteerattu peruna 14.07.2006 11:19:08 | |
---|
Mua kiinnostaisi saada tätä straton "kuivakkuutta", atakkia ja "twängiä" lespan (pääasiassa kaulamikin) soundiin. Ilman isompia hankintoja mielellään, voisin tosin ehkä ostaa behringerin EQ:n. Myös vaihtoehtoja kaulamikin paikalle voisi suositella, oon digannu tosta Duncanin Cool railsista. Kato äiti, mä oon lentokone!!!11 |
joukov 14.07.2006 11:22:26 (muokattu 14.07.2006 11:35:22) | |
---|
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx. "...can't be king of the world if you're slave to the grind..." |
Mustikkamuffinssi 14.07.2006 11:23:30 | |
---|
Voi olla vaikeaa. Osta LP. Ehkä ennemmin strato. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
McNulty 14.07.2006 11:26:36 | |
---|
Ei Les Paulista Stratoa loihdita, mutta lähelle pääset hankkimalla esim. DiMarzio Humbucker From Hell kaulamikiksi. Se on hyvin erotteleva, singlecoil-tyyppinen ja tarvittaessa senkin voi vielä puolittaa (4-conductor). Sanotaanko että tuolla meiningillä saat hyvin singlecoil-tyyppisen soundin mutta eihän se vielä LePakosta tee Stratoa. Tosin, eihän tässä vissiin haettukaan muuta kuin "enempi stratomaista" eikä todellakaan stratocasteria :) El zorrero más grande en el mundo Muusikoiden.net official firestarter #1 |
joukov 14.07.2006 11:35:05 | |
---|
Voi olla vaikeaa. Osta strato. Editoitu sokeuden takia. "...can't be king of the world if you're slave to the grind..." |
PIM 14.07.2006 14:29:10 | |
---|
Ehkä ennemmin strato. Tai Variax jos haluat molempien soundit samasta kitarasta. |
joukov 14.07.2006 18:38:16 | |
---|
Itse voin suositella myös Piezo-tallan hankkimista LP:hen. Kirkastaa tarvittaessa soundia mutta ei sekään muuta LP:tä stratoksi. "...can't be king of the world if you're slave to the grind..." |
Hannu H. 14.07.2006 19:40:46 | |
---|
|
Aki 15.07.2006 00:13:39 | |
---|
Puolita nykyinen kaulahumppari, esim nostopotikalla. ála Pete Walli. HH from Hell on kyllä tosi ohut, muttei mielestäni erityisen stratomainen. Bluesbucker = P90, puolitettuna Strato. Ja puolitettuna taatusti lähimpänä stratonmikkiä kuin yksikään muu humppari. Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle! |
J.Hollström 15.07.2006 00:25:30 | |
---|
Ilonpilaajana voin kertoa, että stratomaisuutta saa stratolla jne. Les Paul on rakenteeltaan niin eri maailmasta oleva kitara vs. stratocaster, että samaa klangia ei siihen millään vermeellä taiota. Vähiten millään eq:lla. Jos soundia pitää saada ohuemmksi, niin kelojen puolituksilla sitä saa. Se onko se sitten sitä stratomaisuutta, niin en menisi vannomaan. Jos yhdestä kitarasta pitää saada erilaisia kitaroita emuloivia soundeja, on jo aiemmin mainuttu Variax lähimmäksi menevä vaihtoehto. |