KaRa 12.07.2006 21:41:04 (muokattu 12.07.2006 21:41:31) | |
---|
150e (no ehkä 200e) pitäs saada siis ^^ efektit. Mitä vaihtoehtoja löytyy? Voin tinkiä wahista, jos tarve vaatii.. ja varmaan vaatii. Plus sitten kaikki johdot ja sen sellaset, mullakun mitää efektejä aijemmin ei ole ollut, niin mitään kokemustakaan ole. En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu! |
Mustikkamuffinssi 12.07.2006 22:04:25 | |
---|
Jos kaikki haluat, niin kaikki vaan sitten Ulin tehtaalta. Ilman wahia budjetilla 200e, ottaisin echoksi Ibanezin DE-7:n, Chorukseksi Danelectron Cool Cat Choruksen, ja sitten joku kompura, Uli, danelectro tai mahdollisesti Digitech. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
KaRa 12.07.2006 22:10:50 (muokattu 12.07.2006 22:12:22) | |
---|
Olen käsittänyt Danelectronin ihan romuks... noh, hinta hinta. No tingin vielä echostakin :P Eli chorus ja kompura hintaan 200e; mitäs sit sanotte? Vai olisko multimasiina parempi vaihtoehto tässä tapauksessa? En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu! |
Mustikkamuffinssi 12.07.2006 22:12:30 (muokattu 12.07.2006 22:14:31) | |
---|
Vaikka Boss CH-1 Chorus ja Jim Dunlop "MXR" Dynacomp. EDIT: Tai Boss ME-50 multiefekteistä, olisi myös wahit ja delayt sun muut. Mitäs tuo maksaa nykyään? Käytettynä ainakin saa tuolla budjetilla. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
Chemo 12.07.2006 22:14:07 | |
---|
Echoksi käytetty Ibanez EM5 Echomachine. Voi joutua vähän etsimään, mutta neliselläkympillä luulisi noita vieläkin irtoavan. Ja on oikeasti hyvä. Chorus: vaikka EH Small Clone, 75 euroa. Jäljellä 25 euroa. Tuolla hinnalla saanee käytetyn Danelectron Surf 'n Turfin (semmoisen vihreän pikkupedaalin) kompuraksi. Wahista joutuu kylläkin luopumaan tuolla kombinaatiolla. Ellei satu sopivasti heittäjän ja vesilinnun väliin, ja saa poljinta ilmaiseksi, kun joku on nakkaamassa Bespeco Weeperiään jorpakkoon ;-) Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Jag 12.07.2006 22:14:10 | |
---|
Chorukseksihän on vaikka mitä vaihtoehtoja... EHX:n Small Clone ja Roctronin deep blue tulee päälimmäisenä mieleen. Molempien valmistajien sivuilta löytyy saundi klippejä. "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
Jag 12.07.2006 22:16:04 | |
---|
Wahista joutuu kylläkin luopumaan tuolla kombinaatiolla. Ellei satu sopivasti heittäjän ja vesilinnun väliin, ja saa poljinta ilmaiseksi, kun joku on nakkaamassa Bespeco Weeperiään jorpakkoon ;-) Toria kannattaa kyttäillä. Itselleni sieltä löysin Dunlopin modatun Cry Baby GCB 95:n 30€:eellä :) "Tärkeintä ei ole se, miten sormien pitäisi olla, vaan se, mitä sieltä
kuuluu." - P.Walli |
touhis 12.07.2006 22:18:10 | |
---|
Ekana mä kyllä raakkaisin tuosta ton kompuran. Luultavasti myös choruksen jättäisin jälkitoimitukseen ja katsoisin sitten suht laadukkaat delay-pedaalin ja wahin. Ainekset: vesi, ohramallas, humala, hapettumisenestoaine (E224) |
Mustikkamuffinssi 12.07.2006 22:20:29 | |
---|
Ekana mä kyllä raakkaisin tuosta ton kompuran. Luultavasti myös choruksen jättäisin jälkitoimitukseen ja katsoisin sitten suht laadukkaat delay-pedaalin ja wahin. Samoin, mutta kysyjä kuitenkin ilmeisesti halusi choruksen ja kompuran erityisesti, ja toivottavasti tietää mitä haluaa. "Onni on kuin jazzia. Jos joudut kysymään mitä se on, et luultavasti saa koskaan tietää."
kalamies#45 >-)))> |
KaRa 12.07.2006 22:24:41 | |
---|
Samoin, mutta kysyjä kuitenkin ilmeisesti halusi choruksen ja kompuran erityisesti, ja toivottavasti tietää mitä haluaa. Kun tietäski -_- En todellakaan ymmärrä, miksi kaikki kirjoittavat tähän jotain typeriä allekirjoituksia... minä en sellaiseen alennu! |
jussimus 12.07.2006 22:26:59 | |
---|
Olen käsittänyt Danelectronin ihan romuks... Olet käsittänyt väärin. Jotkut Danot ovat huonoja, jotkut eivät. Danon Cool Cat on parhaita choruksia mitä löytyy, ja vielä röyhkeän halpa jopa uutena. Suosittelen. |
Boogierooster 12.07.2006 22:44:43 | |
---|
Vastaus Yamaha DG-Stomp, wahiin tarvittavan kontrollipedaalinkin saat tuohon hintaan mutta wahin laadusta olen kuullut hieman sora-ääniä (itse en ole sitä wahia laitteesta käyttänyt). Stompin kompura, chorus ja echo ovat kyllä hintaansa nähden loistavia. Niiden lisäksi löytyy myös muita efektejä ja kuulokesoittomahdollisuus. Pistä hakuun DG-Stomp, löydät lisää juttua, mahtuu myös sopivasti hintaluokkaan, on komia ja kestävä. Pastilli? |
offerotorium 13.07.2006 02:49:47 | |
---|
käytetyt ja kirppikset. Ite oon elämäni aikana löytänyt kolme hyvää ostosta kirppikseltä: Orbitin nauhakaiku: 59€, täysin toimiva Crybaby 535Q: 20€ täysin toimiva ja indikaattori vaihdetu valmiiksi faseliin VOX ac30: 120€: putkiremontti 80€ ja kaikki pelitti täydellisesti. Eli kannattaa tsekkailla! ps. Voxin kyllä möin pois 800€ putkirempan jälkeen. Satun olemaan hi-gain miehiä :D |
fridgebuzz 13.07.2006 11:20:15 | |
---|
Kompuraksi käytetty Bossin kompressori, onko se nyt CS-3 vai 2 vai mitä. Chorukseksi mikä tahansa käytetty analogichorus (80-luvun chorus-pedaaleja löytyy käytettynä halvalla). Wahia kannattaa käydä kokeilemassa liikkeessä, on noista IMHO se, missä ratkaisee eniten fiilis (pedaalin "sweep range" yms. seikat). Echoksi Ibanezin Echomachine tai DE-7, parempaa soundia ei pikkurahalla saa. Ja noille virtalähteeksi Cioksin Baby John. |
superfly 13.07.2006 11:33:59 | |
---|
VOX ac30: 120€: putkiremontti 80€ ja kaikki pelitti täydellisesti. Voi prkl! Hinta oli ihan kohdallaan sitten :) "Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent |
-Prokitaristi- 13.07.2006 11:37:13 | |
---|
käytetyt ja kirppikset. Ite oon elämäni aikana löytänyt kolme hyvää ostosta kirppikseltä: Orbitin nauhakaiku: 59€, täysin toimiva Crybaby 535Q: 20€ täysin toimiva ja indikaattori vaihdetu valmiiksi faseliin VOX ac30: 120€: putkiremontti 80€ ja kaikki pelitti täydellisesti. Eli kannattaa tsekkailla! ps. Voxin kyllä möin pois 800€ putkirempan jälkeen. Satun olemaan hi-gain miehiä :D No voi härreguud. |
cruel_destiny 13.07.2006 18:06:39 | |
---|
meikäpoikahan rupean käymään tästä lähtien kirppiksillä lähes joka päivä... :D myykääs mulle Hiwatt Custom 50 vahvistin tai ibanezin UE-405 multiefekti |
Skige 13.07.2006 18:31:42 | |
---|
käytetyt ja kirppikset. Ite oon elämäni aikana löytänyt kolme hyvää ostosta kirppikseltä: Orbitin nauhakaiku: 59€, täysin toimiva Crybaby 535Q: 20€ täysin toimiva ja indikaattori vaihdetu valmiiksi faseliin VOX ac30: 120€: putkiremontti 80€ ja kaikki pelitti täydellisesti. Mistäs tämmösiä kirppiksiä löytyy? |
Chemo 13.07.2006 20:31:01 | |
---|
Mistäs tämmösiä kirppiksiä löytyy? Joo mäkin haluan tietää tän. Jos toi Orbit on siis Vorg tai Pearl, sen käypä hinta on 15-20-kertainen tuohon ostohintaan nähden. Päätän raporttini ulkoavaruudesta tähän. |
Wahi 13.07.2006 20:41:36 | |
---|
Ei hemmetti! Tuskimpa löytyy Hietalahden torilta. Shine on You crazy Diamond. |