Aihe: music man
1
rrl3
28.07.2006 19:53:43
onko kellään mitään hajua paljonko maksaa music man HR212 one thirty basso/kitara kaappi.en tiedä onko noita enää tehtykään missään mutta kamun kanssa pitäs päästä kaupantekoon heti kun tietäs järkeviä hintoja.en löytänyt netistäkään mitään linkkejä.
hollstro
28.07.2006 20:48:46

onko kellään mitään hajua paljonko maksaa music man HR212 one thirty basso/kitara kaappi.en tiedä onko noita enää tehtykään missään mutta kamun kanssa pitäs päästä kaupantekoon heti kun tietäs järkeviä hintoja.en löytänyt netistäkään mitään linkkejä.

Käypä hinta on 300 - 400 € kunnosta riippuen.
rrl3
28.07.2006 21:13:27
Käypä hinta on 300 - 400 € kunnosta riippuen.

toi music man on varmaan vuodelta -76.meinaahan se varmaan jotain.....meinaan et aika iäkäs box.
hollstro
28.07.2006 21:20:58

toi music man on varmaan vuodelta -76.meinaahan se varmaan jotain.....meinaan et aika iäkäs box.

Ja sen takia vaikea hankkia jos sellaisen haluaa. Musari oli aikansa halutuin kunkkumerkki ja tosi kallis.

Ikä on soittovehkeissä vaan positiivinen asia. Uusiahan saa ihan rajattomasti ja ennen tehiin asiat kunnolla.
simon cykkeli
28.07.2006 22:17:53
Ja sen takia vaikea hankkia jos sellaisen haluaa. Musari oli aikansa halutuin kunkkumerkki ja tosi kallis.

Ikä on soittovehkeissä vaan positiivinen asia. Uusiahan saa ihan rajattomasti ja ennen tehiin asiat kunnolla.

Tulee mieleen taas: Kyllä silloin kun minä olin nuori niin kaikki oli paljon paremmin.

Mahdetaankohan 20-30 vuoden päästä kehua tämän hetkisiä uusia vahvistimia?
Tähänkin pitäis jotain vekkulia keksiä....
rrl3
28.07.2006 22:18:59

AIVAN! mä olen tosta asiasta samaa mieltä,että ennen tehtiin kunnon tavaraa jotka kestää isältä pojalle.nykytavara tehdään hajomaan.eli artikkeli hajoaa vaikka se ei olisi edes käytössä.Aika syö sen.taidan tehdä musari kaupat.kiitos vaan kannan otoista.
simon cykkeli
28.07.2006 22:21:52 (muokattu 28.07.2006 22:22:15)
AIVAN! mä olen tosta asiasta samaa mieltä,että ennen tehtiin kunnon tavaraa jotka kestää isältä pojalle.nykytavara tehdään hajomaan.

Nykyään homma on mennyt liian kaupalliseksi, Kaikki tehdään heikoiksi jotta valmistajat saisivat taas lisää rahaa kun korjautetaan ja ostetaan uusia. Tosin siinä loppuu taas merkin suosio jos kaikki vermeet tuppaa hajoamaan.
Tähänkin pitäis jotain vekkulia keksiä....
hollstro
28.07.2006 23:27:48

Tulee mieleen taas: Kyllä silloin kun minä olin nuori niin kaikki oli paljon paremmin.

Mahdetaankohan 20-30 vuoden päästä kehua tämän hetkisiä uusia vahvistimia?

Kyllä, niitä jotka on tehty kaikkein parhaista komponenteista ja kestämään kymmeniä vuosia. Tälle listalle ei tosin moni nykyvermes pääse, mutta kyllä niitä hyviäkin on.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)