Aihe: DiMarziot Sheratoniin?
1
Jale
27.07.2006 10:59:14
Miltäs kuulostaa:Sheratoniin kirkkaampaa soundia DiMarzion EJ Custom DP211 mikeillä. Kokemuksia mikeistä?
"Mites kotona menee?-Mistäs mä tiedän.Mähän olen täällä!"
Aki
27.07.2006 11:20:42

Bluesbucker saattais olla kans tosi osuva, se on osoittautunut ihan lemppari kaulahumpparikseni. EJ Customista ei ole kokemusta, mutta HH From Hell on vähän ponneton ja ohut, ilman yksikelaisen tai P90:sen munaa.
Teetkö taas kärpäsestä härkästä? Hyvä, pistän grillin tulelle!
McNulty
27.07.2006 11:25:05
Kokemuksia sen verran että se mikkien vaihtaminen semi-hollowbodyyn on aika kettumaista, mielestäni.

Vaikka eihän miulla kauheasti ole siitä kokemusta, mutta se kertakin oli jo riittävästi :)
El zorrero más grande en el mundo
Muusikoiden.net official firestarter #1
ministeri
27.07.2006 13:54:27
Itse laitoin just sheratoniin duncanin 59:t, jotka on tosi perus paffit, kaivattua kirkkautta tuli jo sillä toimenpiteellä. En tiedä noita dimarzion malleja, onko ne erityisen kirkkaat sitten ja onko sulla mielessä kuinka kirkas soundi...Mutta ainakin mun vanhaan 1995 valmistettuun sheratoniin riitti kirkastajaksi ihan perus mikit alkuperäisten näkkärien tilalle...Uudemmissa kiinassa valmistetuissa pitäis olla vähän paremmat mikit kyllä.
Usein se ei ole kiinni siitä mitä soittaa, vaan siitä mitä malttaa jättää soittamatta
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)