Chemo 14.06.2004 12:12:34 | |
---|
Tietääkö kukaan, käykö Fender Jaguarille ja Jazzmasterille ihan Strato-mallia olevat (esim. Fenderin omat) kovat laukut, vai tartteeko olla jotain spesiaalimpaa? Lisäkysymys: oletteko vaihtaneet CIJ Jaguareihin mikkejä? Jos, niin miksi? Ja mitä mikkejä olette asentaneet noihin? Olen lueskellut että ihmisillä on ollut kierto-ongelmia ensiasennusmikkien kanssa, kun ovat soittaneet säröillä - mutta mitäpä jos säröä ei tarvitsekaan? Ramalamadingdong. |
Jungleman 14.06.2004 12:51:29 | |
---|
Jaguar / Jazzmaster tarvitsee oman laukkunsa, Fenderin mallistosta löytyy sellaisiakin. Kaverin MIJ Jaguar oli minulla säädettävänä, alkuperäiset mikit olivat ihan ok puhtailla soundeilla. Kaveri oli suunnitellut mikkien vaihtoa, mutta soundi parani melkoisesti pelkästään paksummat kielet vaihtamalla. |
Feggy 14.06.2004 13:04:22 | |
---|
Tietääkö kukaan, käykö Fender Jaguarille ja Jazzmasterille ihan Strato-mallia olevat (esim. Fenderin omat) kovat laukut, vai tartteeko olla jotain spesiaalimpaa? Lisäkysymys: oletteko vaihtaneet CIJ Jaguareihin mikkejä? Jos, niin miksi? Ja mitä mikkejä olette asentaneet noihin? Olen lueskellut että ihmisillä on ollut kierto-ongelmia ensiasennusmikkien kanssa, kun ovat soittaneet säröillä - mutta mitäpä jos säröä ei tarvitsekaan? Modifioin ihan menestyksellisesti straton laukun Jaguarille sopivaksi. Seymor Duncanin hot-mikki vaihtui tallamikiksi, eipä se kauheasti kierrä. Ei kyllä kiertänyt alkuperäinenkään - tosin sitä ei ole tehty Japanissa. Less is more. |
Chemo 14.06.2004 13:19:08 | |
---|
Kiitoksia, hyvät herrat. Täähän kävi nopeasti. Ehkä Fenderin laukku sitten... mutta on hyvä tietää, että toisinkin voi toimia, jos se Fenkun case on ihan ryöstöhintainen. Eikös sinulla Feg ole oikein vintage-Jaguar? Jos alkuperäinen vanha mikkisi on vielä tallella, voisin olla kiinnostunut siitä... :-) Minkäslaisella toimitusajalla muuten toimittavat JM:n sieltä Saksasta? Tuo paikkahan oli halvin Jaguarienkin kanssa; en tosin ole vielä kilpailuttanut muita liikkeitä. Ramalamadingdong. |
Listen 14.06.2004 13:19:54 | |
---|
Kysyin joskus Thomannilta, käykö mikään niiden omista (eli Fender-merkkisiä halvemmista) kovista laukuista Jagmasterille. Ei käynyt, joten otin Thomannin rockbagin, sen tukevammin pehmustetun. "Don´t like what´s out there [in the outside world]? Make your own." Steve Turner (Mudhoney) |
Feggy 14.06.2004 14:01:18 (muokattu 14.06.2004 14:02:12) | |
---|
Eikös sinulla Feg ole oikein vintage-Jaguar? Jos alkuperäinen vanha mikkisi on vielä tallella, voisin olla kiinnostunut siitä... :-) Minkäslaisella toimitusajalla muuten toimittavat JM:n sieltä Saksasta? Tuo paikkahan oli halvin Jaguarienkin kanssa; en tosin ole vielä kilpailuttanut muita liikkeitä. Tuota noin, enpä taida myydä. Kunhan saan tuon Jazzmasterin Saksanmaalta, voisin laittaa Jaggen alkuperäiseen malliin ja pitää sitä enemmänkin kotona, jolloin sitä voi rämpytellä akustisesti. Sen sijaan tuon Seymor Duncanin voisin kyllä varmaankin myydä. Maksoin JM:n kymmenisen päivää sitten, sittemmin ei olekaan kuulunut mitään... Less is more. |
Chemo 14.06.2004 14:38:14 | |
---|
Sen sijaan tuon Seymor Duncanin voisin kyllä varmaankin myydä. Ei mikään huono kuvio olisi tuo. Katson sitten aikanaan tuntuuko siltä että pitäisi vaihtaa. En olisi minäkään hennonut luopua siitä vanhasta mikistä... Kyllähän sellaisen paikka on sen vanhan kitaran matkassa, vaikka sitten juuri tuolla tavalla varalla, että saa kitaran halutessaan alkuperäiseen tilaan. Maksoin JM:n kymmenisen päivää sitten, sittemmin ei olekaan kuulunut mitään... Tilasitko muuten laukkua samalla, vai aiotko käyttää vanhaa Jaguarille muokattuasi? Varmasti tuolla osataan pakata kitara asianmukaisesti, mutta voisi olla kätevää tilata semmoinen kitaran mukana - ainakin mun, kun ei tuonmallista laukkua vielä olekaan... Antoivatko ne sieltä alunperin mitään arviota JM:n tulevasta toimitusajasta? Ramalamadingdong. |
wellu 14.06.2004 17:10:25 (muokattu 14.06.2004 17:15:56) | |
---|
Lisäkysymys: oletteko vaihtaneet CIJ Jaguareihin mikkejä? Jos, niin miksi? Ja mitä mikkejä olette asentaneet noihin? alkuperäiset mikit olen vaihtanut SJAG-3 Quarter Poundeihin. syystä että alkuperäiset olivat aika tuhnut,säröt kuulostivat aika munattomilta. SJAG-3:osta voin suositella lämpimästi, todella hyvät mikit. http://www.seymourduncan.com/websit … eddescr.shtml#QuarterPoundforJaguar paljonkos nuo jaguarit nykyää maksavat fasulla? omani ostin sieltä n: 8 kuukautta sitten hintaan 650€ oli kuulemma joku spesiaali erä halpaan hintaan. Lyrics.Wasted time between solos. |
Feggy 14.06.2004 18:46:24 (muokattu 14.06.2004 18:47:58) | |
---|
Edit: seuraava viesti. Less is more. |
Feggy 14.06.2004 18:46:50 | |
---|
Ei mikään huono kuvio olisi tuo. Katson sitten aikanaan tuntuuko siltä että pitäisi vaihtaa. En olisi minäkään hennonut luopua siitä vanhasta mikistä... Kyllähän sellaisen paikka on sen vanhan kitaran matkassa, vaikka sitten juuri tuolla tavalla varalla, että saa kitaran halutessaan alkuperäiseen tilaan. Jep, laita pikaviestiä jos tulee tarvetta. Ostin mikin alunperin keikkakäyttöä varten, kun alkuperäinen tuntui vähän blandilta. Tällä haavaa ei keikkoja pahemmin ole eikä varmaan tule, joten... Tilasitko muuten laukkua samalla, vai aiotko käyttää vanhaa Jaguarille muokattuasi? Varmasti tuolla osataan pakata kitara asianmukaisesti, mutta voisi olla kätevää tilata semmoinen kitaran mukana - ainakin mun, kun ei tuonmallista laukkua vielä olekaan... Jos laukku on tarkoitus hankkia, niin varmaan saa halvemmalta tuolta...itse ajattelin käyttää Jaguarin laukkua, jos se vaan siihen mahtuu. On mulla kyllä yksi stratokin, joten sen laukkuun saattaa hyvinkin mahtua, oli alunperin 12-kielisen straton laukku eli itse asiassa bassolaukku. Antoivatko ne sieltä alunperin mitään arviota JM:n tulevasta toimitusajasta? No ei, maksuohjeet vain. Huolestun kuitenkin vasta juhannuksen jälkeen, jos ei siihen mennessä ole näkynyt. Less is more. |
Feggy 14.06.2004 18:49:16 | |
---|
paljonkos nuo jaguarit nykyää maksavat fasulla? omani ostin sieltä n: 8 kuukautta sitten hintaan 650€ oli kuulemma joku spesiaali erä halpaan hintaan. Semmoinen 850e... Less is more. |
Chemo 14.06.2004 21:48:13 | |
---|
Huolestun kuitenkin vasta juhannuksen jälkeen, jos ei siihen mennessä ole näkynyt. Juu, eihän siihen tässä vaiheessa ole mitään syytä. Tilausvahvistus tai joku noteeraaminen että maksu on tullut olisi tavarantoimittajalta huomaavainen ele, mutta kaikkihan noita eivät lähettele vaikka kunniallisia taloja olisivatkin. Aion kyllä kysyä MusaFasultakin sen ihan viimeisen hinnan. Ja hinnan koko pläjäykselle; kitara, laukku, hihnalukot ja vaikka joku kiva hihnakin. Saa nähdä mihin venyvät. Kitara menee varmaan joka tapauksessa tilaustavaraksi, vaikka kauppoihin Fasulla päästäisiinkin: ainakaan viimeksi käydessäni siellä ei ollut hyllyssä Jaguaria värillä surf green. Ramalamadingdong. |
Pnctocn 03.08.2006 19:07:18 | |
---|
jep, olen kirjoittamassa vanhaan ketjuun; joku muistini mukaan ehdotti t-kaupasta halppis-jaguar-laukkua (n.5o ekua), linkkikin oli ja kaikki. nyt en tätä tuotetta enää löydä, enkä haulla siihen viitannutta keskusteluakaan. muutto edessä ja kitara tarvitsisi pehmeää kovemman kuoren. help, anyone. "kun on isot pussit, on kiva pussailla" |
tomukka 03.08.2006 20:22:48 (muokattu 03.08.2006 20:23:12) | |
---|
jep, olen kirjoittamassa vanhaan ketjuun; joku muistini mukaan ehdotti t-kaupasta halppis-jaguar-laukkua (n.5o ekua), linkkikin oli ja kaikki. nyt en tätä tuotetta enää löydä, enkä haulla siihen viitannutta keskusteluakaan. muutto edessä ja kitara tarvitsisi pehmeää kovemman kuoren. help, anyone. Ollos hyvä: http://www.thomann.de/thoiw3_rockcase_rc_10601_b_prodinfo.html |
Pnctocn 04.08.2006 06:02:56 (muokattu 04.08.2006 06:16:15) | |
---|
"kun on isot pussit, on kiva pussailla" |
p130 04.08.2006 10:53:53 (muokattu 04.08.2006 10:55:26) | |
---|
onko kokemuksia tästä? Ei juuri tuosta, mutta Rockcaset ovat yleensä asiallisia kamppeita. Hakkaa ainakin ne Thomannin "omat" laukut 6-0. Tuon varmaan hommaisin jos olisi Jazzmaster ilman laukkua... Ehkä vielä joskus on (siis Jazzmaster ja laukku...). Edit: Kysäise myös kotimaan liikkeestä hinnat, eivät ole täälläkään kalliita! Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
tomukka 05.08.2006 01:03:36 | |
---|
kiitos kaunis onko kokemuksia tästä? Vielä ei ole kokemusta, mutta kohta on kun tilasin... |
Andy J. 06.08.2006 13:20:42 | |
---|
onko kokemuksia tästä? Tää on todennäköisesti just se laukku, joka mulla on mun Talmanille. Toimii just niinkuin pitääkin, ja lukotkin toimii, yksikään ei ole (vielä ainakaan...) hajonnut. |