Aihe: Helvetillinen kitara tuli hankittua..
1 2 3 4 5
p_ofony
25.07.2006 11:42:44

Piti vaan tässä ilmottaa että ostin Schecterin C-1 Hellraiser kitaran ja se on kyllä pirun kova peli! Hintalaatusuhde on tässä kitarassa kyllä kohdillaan. Muilla kokemuksia Schectereistä? Mitä mieltä olette?
Heavy As A Really Heavy Thing
p_ofony
25.07.2006 11:47:26

Niin, siis tämmöinen jos jollekkin ei ole kyseinen merkki/malli tuttu:

http://www.harmony-central.com/Newp/2005/HellRaiser-C-1-BCH-lg.jpg
Ben_D
25.07.2006 11:48:55 (muokattu 25.07.2006 11:51:05)

Juu Hiano on ja varmaankin myös erinomaisen hyvä soittaa, mutta noi blingblingit ei meikäläistä sytytä sitten yhtään.
Fierce Moshter Promo Out Now! Tilaukset
Defactor
25.07.2006 11:52:43

Paljonko köyhdyit?
[V.U.K #33] "- Kun Uusis sanoo, niin kiviäkin kiinnostaa"
p_ofony
25.07.2006 11:55:52

Paljonko köyhdyit?

Suhteilla 779€. Siis uudesta.
p_ofony
25.07.2006 11:57:57

Juu Hiano on ja varmaankin myös erinomaisen hyvä soittaa, mutta noi blingblingit ei meikäläistä sytytä sitten yhtään.

Itseasiassa minuakaan ei ensin toi "liika" koristelu miellyttäny, mutta luonnossa toi on paljon vähemmän "säihkyvä" kun kuvisa ja muutenkin tummempi.
BMF
25.07.2006 12:29:22
Komeahan tuo on, itsekkin uutta kitaraa ostotarkoituksessa tässä ajatellut ja nimen omaan Schecter kävässyt mielessä. Kysynkin tässä, kun kyseisen merkin vempeleen omistat, että minkälainen on kaulaprofiili, verrattuna esim. Jackson, (kun molemmat kitarani jaskoja ovat, olen tottunut niitten ohueen kaulaan) onko paljonkin paksumpi vai suunnilleen samaa luokkaa, tosin malleissa saattaa olla pienimuotoisia eroja?
BAD MOTHER FUCKER
Skebaristi
25.07.2006 12:35:02

Tuota samaista keppiä soittelin kerran eräässä liikkeessä ja hyvältähän se vaikutti. Sitä 7-kielistä versiota olisi kiva päästä kokeilemaan. Voisi olla varsin hyvä vaihtoehto, jos joskus seiskaa hommaan.
"Ensinnäki, jos osaat tiluu, ei tarvi osata muuta koska ne muut o lastenleikkiä, noi kaikki bluussit treenataa jossai yhes illas.. mut tiluun tarvitaa treenausta ainaki vuoden verran, eli tosi paljo."
Juustonaksu
25.07.2006 12:36:27 (muokattu 25.07.2006 12:42:41)
Joo. Minä kävin tänään varaamassa sen seiskakielisen. Paras kitara, mitä olen ikuna testannut. =) Oli vaan pakko pistää pakettiin. Ja Wilska antoi vielä mukavan tarjouksenkin. Melkein 100€ vähemmän, kuin olin varautunut siitä maksamaan. Todella kaunis kitara (Black Cherry siis) ja aivan uskomaton viimeistely sekä laatu. En ikinä uskoisi. Mutta minkäs teet, olen rakastunut. :)

Edit: 779€? Suhteilla. Sain 830€ laukun kanssa. Olin varautunut maksamaan jotakin 910€.

Edit 2: Itseasiassa minuakaan ei ensin toi "liika" koristelu miellyttäny, mutta luonnossa toi on paljon vähemmän "säihkyvä" kun kuvisa ja muutenkin tummempi.

Komp. Kuvat eivät tee oikeutta tuolle kitaralle. Se on ikäänkuin musta, mutta hehkuu sitä punaista. Aivan uskomattoman kaunis. Eikä se reunabling nyt edes niin silmään pistä, on aika kapea kaistale kuitenkin. Jos tuosta kitarasta haluaa käsityksen niin kannattaa mennä paikanpäälle kokeilemaan, se on lähes orgastinen kokemus tällaiselle hevihörhölle. Ja vielä kun myyjänä on yksi suurimmista vaikuttajista niin tämä on kyllä ollut hyvä päivä. :)

No vielä editoidaan. Kokeilin kitaraa lyhyesti Ashdown Fallen Angel nupin kanssa. En ole ikinä kuullut niin hyvää murinaa mistään. Siitä taisi löytyä tulevaisuuden vahvistin samalla kierroksella. Ainoa, mikä häiritsi tuossa kitarassa oli se, kun siinä oli tehdaskielinä joku ihan naurettava 9-56 setti ja kielet olivat täydellistä makaroonia. Itse varmaan pistän 10-52 ja .62 irtokielen.
Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio.
plikk
25.07.2006 12:39:16
Komea keppi, erityisesti nuo "blingblingit"
Jesus_Plastica
25.07.2006 12:54:30
Multakin löytyy toi seittemän kielinen black cherry, komia on kyllä. Ja ihmeen helpposoittoinen, kaula istuu käteen melkein paremmin kun ibanezin kuuskielisessä. Muistaakseni toi tehdas setti on kyllä ihan normi 10-56...

Ja tosiaan mulla ei taida olla suhteita kun maksoin omasta lähes tonnin laukun kanssa :)
Route 66
25.07.2006 13:03:44
Hieno kitara, muistuttaa aika paljon ibanessiani :o
http://www.ibanez.com/guitars/zoom/SZ320BK.jpg
if only::::ifonlie
p_ofony
25.07.2006 13:38:11

onko paljonkin paksumpi vai suunnilleen samaa luokkaa, tosin malleissa saattaa olla pienimuotoisia eroja?

Kaula on Jacksonia paksumpi, vertaisin sitä aikalailla ESP:n kauloihin. Lähes U-kaula mutta ei kumminkaan mikään jumalaton halko. Minä tykkään, tukevan tuntuinen.
Juustonaksu
25.07.2006 13:41:08 (muokattu 25.07.2006 13:44:19)
Multakin löytyy toi seittemän kielinen black cherry, komia on kyllä. Ja ihmeen helpposoittoinen, kaula istuu käteen melkein paremmin kun ibanezin kuuskielisessä. Muistaakseni toi tehdas setti on kyllä ihan normi 10-56...

Ja tosiaan mulla ei taida olla suhteita kun maksoin omasta lähes tonnin laukun kanssa :)

Joo yllätti positiivisesti tällaisen pieninäppisen soittajan, kun olin tottunut niihin Ibanezin tikkuihin. Heti ensimmäinen sanaton kommentti meni kutakuinkin "No mitäs helvettiä, eihän tää kaula edes ole paksu". Ja omaan käteen se istui täydellisesti.

Osaatko muuten sanoa, kuseeko nauhatyö pidemmällä ajalla? Tuossa tuntui hippasen fretbussia alanauhoilla B:llä, mutta pistän vain sen jumalaisen alhaisen actionin ja spagettikielien piikkiin.

Ei sitä suhteita tarvita. Osaat vaan sanoa, että olisi tällainen ja tällainen summa nyt rahaa. :) Itse tarjosin 450€ puolikkaaksi ja Wilska pisti paremmaksi ja sanoi, että 800€. Laukku, joka uutena kustantaa 110€ tuli mukaan 30€ korotuksella, tinkimättä. :) Ja pitipä sitä ohimennen herraa vaivata, notta miksikä lähti Finntrollista.

Kaula on Jacksonia paksumpi, vertaisin sitä aikalailla ESP:n kauloihin. Lähes U-kaula mutta ei kumminkaan mikään jumalaton halko. Minä tykkään, tukevan tuntuinen.

Juuri näin. Se on sellainen Jacksonin ja ESP:n väliin asettuva kooltaan. Ei mikään halko, muttei mikään tilukaulakaan. Tukeva ja jämerä, juuri oikea kunnon heviriffittelyyn. :) Eikä kannata pieninäppisenkään pelätä, itselleni tuo istui hyvin ja seiskan soitto oli jopa helpompaa kuin kuutosen. (Jos Tero lukee niin tämä ei ollut provo, se vain oli hetken huumaa, anteeksi. :-)
rosberg
25.07.2006 15:29:38
minkäslainen se kaulan pinta on. ne on musta vähän hitaan tuntuisia ne maalatut schecterit / arabian rannassa on paskaisia kitaroita.
elämä voittaa!
Juustonaksu
25.07.2006 16:15:54
minkäslainen se kaulan pinta on. ne on musta vähän hitaan tuntuisia ne maalatut schecterit / arabian rannassa on paskaisia kitaroita.

Se on myös maalattu. Kokonaan. Mielestäni se oli oikein hyvä. Ja lakat pinnassa. Luisti niin pirun hyvin. :) Arabianrannassa sitä sai tänään harhailla tuota liikettä etsiessä, kjeh.
fox
25.07.2006 16:20:07

Se on myös maalattu. Kokonaan. Mielestäni se oli oikein hyvä. Ja lakat pinnassa. Luisti niin pirun hyvin. :) Arabianrannassa sitä sai tänään harhailla tuota liikettä etsiessä, kjeh.

Ei niissä mitään, tuon naapuribändin komppikitaristilla on se, onko ny Classicci, missä on se TOL-otelautakuvio (tree-of-life, selvennys) ja ei se tahmaa, kunhan pitää puhtaana ja välillä pyyhkäsee vahaa. Tosin jos kämmenet hikoo ku Heinosella, niin voihan siihen töhnää kertyä.. :( Mutta parempi maalatulle/lakatulle kun öljytylle, jos noin on.
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Juustonaksu
25.07.2006 16:25:10 (muokattu 25.07.2006 16:25:43)
Ei niissä mitään, tuon naapuribändin komppikitaristilla on se, onko ny Classicci, missä on se TOL-otelautakuvio (tree-of-life, selvennys) ja ei se tahmaa, kunhan pitää puhtaana ja välillä pyyhkäsee vahaa. Tosin jos kämmenet hikoo ku Heinosella, niin voihan siihen töhnää kertyä.. :( Mutta parempi maalatulle/lakatulle kun öljytylle, jos noin on.

Kyllähän sitä hikosi ja hippi oli jo valmiiksi hiessä sen pienen reippailutuokion takia. (Jäin siis bussissa liian aikaisin pois ja sain harppoa pari kilometriä. Kauppaa oli myös vaikea bongata, kun mainosplakaatit loistivat poissaolollaan.). Eipä se pieni hiki ainakaan meikäläistä hidastanut, mutta tottahan se pidemmällä käytöllä kerää likaa siihen. Itse kyllä olen käsienpesufriikki, joten ei tuota irtotöhnää ole muutenkaan juuri näpeissä koskaan.

Millaista vahaa tuohon olisi tarkoitus sipaista pintaan aika-ajoin? Itseäni myös mietityttää, että toivottavasti otelaudan upotuksille ei käy mitään ikävää, kun tunkee sitrusöljyä puhdistukseksi. :)
fox
25.07.2006 16:31:59

Millaista vahaa tuohon olisi tarkoitus sipaista pintaan aika-ajoin? Itseäni myös mietityttää, että toivottavasti otelaudan upotuksille ei käy mitään ikävää, kun tunkee sitrusöljyä puhdistukseksi. :)

Melkein kandee käyttää jotain kitaravahaa. Ei siin säästöjä tule, jos autovahapurkin jämillä huitoo. Ja missään nimessä ei silikonipitosia tuottehia niinku silikoni-Plediä tms! Karnaubavahat käy hyvin.
Ei niille upotuksille oo tuollasesta säädyllisestä sitrusöljykäsittelystä haittaa, ja ennemmin tulee nauhaongelmia kuin upotusten kanssa mitään, jos sen oikeen öljyssä uittaa sen otelaudan... Dunlopilla esim. on hyviä kiillotus- ja otelauta-aineita, itte pidän niistä. Ja Kyserin Lemon Oilista kyllä..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Kirk_Hammett
25.07.2006 16:33:35
Suhteilla 779€. Siis uudesta.

aika perkeleen halpa! paljos oli sitten alkuperäne hinta?
You know it's sad but true...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2 3 4 5
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)