januszian 10.03.2006 12:45:20 | |
---|
Ihan simppeli homma. Kertokaa kokemuksianne jos moisen omistatte. Se on ihan hemmetin hieno kitara ja kaikki mitä tarviin kasvaakseni heviksi. :) "Oma kämppä on aina plussaa." - Aristoteles.
http://www.zilakka.com |
Jaskanpoika 04.04.2006 00:58:30 | |
---|
Joo kertokaapas vähän kommenttia kyseisestä kepistä. Minkälainen mahtaapi olla kaulan profiili? Paksu vai ohut? Ja missäs näitä saisi testailla? Kalamies #666 >-)))> Buahahaaaa! |
Twinkle 04.04.2006 01:01:55 | |
---|
Ja missäs näitä saisi testailla? www.soundata.fi Tuolta yhteystiedot ja kauppaan popittamaan. Vähän tunkkaista on ollut noiden tuomisessa suomeen, joten kovin kummoista valikoimaa tuollakaan ei taida olla tällä hetkellä. Tuollaisen perään kyselin FME:ssä, että mikseivät ole tuoneet testattavaksi sinne, niin vastasivat ettei ole tullut maahan ollenkaan. |
Kosti 05.04.2006 14:47:07 | |
---|
Tuosta kitarasta ei kyllä itselläni ole kokemusta ja luulen että hankala päästä kokeilemaan koska maahantuonti taitaa kusta aika pahasti, eikä tällä hetkellä taida maassa olla kyseisiä kitaroita. Itse olen odotellut tilaamaani OMEN seiskaa parisen kuukautta, ja kohta sen PITÄISI saapua. Olen kyllä kuullut että noita Schectereitä on odoteltu vuodenkin päivät...eli karsivällisyyttä tarvitsee jos tuollaisen aikoo hommata. |
Jaskanpoika 05.04.2006 15:26:34 | |
---|
No tänään kävin Markun Musiikissa testaamassa tuota Hellraiserin floikatonta mallia. Ja jos tuossa floikallisessa mallissa on vähänkin samanlainen kaulaprofiili niin jää kyllä listalta pois. Ei sitten sopinut yhtään käteen. Kalamies #666 >-)))> Buahahaaaa! |
Werde 05.04.2006 17:52:49 | |
---|
No tänään kävin Markun Musiikissa testaamassa tuota Hellraiserin floikatonta mallia. Hieman tavanomaista paksumpi kaulahan noissa C-1:ssä on. Mitä kyseinen liike muuten pyytää tuosta kepistä? "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" |
Kasperi Tervonen 05.04.2006 18:59:40 | |
---|
Itse olen odotellut tilaamaani OMEN seiskaa parisen kuukautta, ja kohta sen PITÄISI saapua. Olen kyllä kuullut että noita Schectereitä on odoteltu vuodenkin päivät...eli karsivällisyyttä tarvitsee jos tuollaisen aikoo hommata. Pari kuukautta omaa C-1 classiciani venailin. Alun perin piti kestää pari viikkoa. hOhO "En usko, koska olet 16-vuotias kitaranraiskaaja. :)" -Jucciz |
Jaskanpoika 06.04.2006 00:33:34 | |
---|
Mitä kyseinen liike muuten pyytää tuosta kepistä? Jos en ihan väärin muista niin hinta oli n. 1030€. Kalamies #666 >-)))> Buahahaaaa! |
Torniojaws 06.04.2006 00:54:30 (muokattu 06.04.2006 00:55:04) | |
---|
Pari kuukautta omaa C-1 classiciani venailin. Alun perin piti kestää pari viikkoa. hOhO Ole onnellinen, omaa 007 Blackjackiä sain odotella vajaa 4 kk viime kesänä ;) |
Niskamies 06.04.2006 00:58:21 | |
---|
Ole onnellinen, omaa 007 Blackjackiä sain odotella vajaa 4 kk viime kesänä ;) Mä sain oman C-1 Classicini suoraan liikkeen seinältä ;-) More is more. |
Jaskanpoika 06.04.2006 01:24:01 | |
---|
Markulla oli tommonen 007 Blackjacki hyllyssä. Voihan helvetti että oli sitten mahtavan tuntuinen kaula! Ei oikein tuntunu että olis soittanu seiskalla... :) Täytyy nyt kattoa jos sitten joskus tommosen hommais. Kuinkas on Torniojaws pelittäny? Kalamies #666 >-)))> Buahahaaaa! |
Twinkle 06.04.2006 01:26:26 | |
---|
Meikäläisellä on tässä kanssa mietinnän alla että josko myisi yammun ja Jacksonin ja ostaisi niiden tilalle tuollaisen ventti-Schecterin seitsemällä kielellä. Se damien ainakin oli sen verran ihastuttava jyrä että tuollaiseen voisi melkeinpä sijoittaa. |
Ricce 06.04.2006 11:21:48 | |
---|
Mitä oli markulla seiskan hintalapussa? Itse tilasin blackjackin paikalliseen musiikkiliikkeeseen ja soundatalta kerrottiin: yksi tulossa ja kuukausi toimitusaika... eli saanen odotella kauemmin. Ellen sitten ajele Hämeenlinnasta Seinäjoelle :) |
-K- 06.04.2006 11:24:23 | |
---|
Mitä oli markulla seiskan hintalapussa? Itse tilasin blackjackin paikalliseen musiikkiliikkeeseen ja soundatalta kerrottiin: yksi tulossa ja kuukausi toimitusaika... eli saanen odotella kauemmin. Ellen sitten ajele Hämeenlinnasta Seinäjoelle :) 910e on ovh, pinnoja tippuu mutta en uskalla arvata että montako. Soita : 06-4146637. On sitä vanhempaa 25.5" scalellista. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
Ricce 06.04.2006 11:37:41 | |
---|
910e on ovh, pinnoja tippuu mutta en uskalla arvata että montako. Soita : 06-4146637. On sitä vanhempaa 25.5" scalellista. Kiitos!!! Pelastit turhaan ajelulta, hakusessa kuitenkin se 26,5" onko 007 = 25,5" ja C-7=26,5"? |
McNulty 06.04.2006 18:22:36 | |
---|
Ihan simppeli homma. Kertokaa kokemuksianne jos moisen omistatte. Tänään juuri tunti sitten rääkkäsin tuollaista mustaa. Strandbergin Puppe oli HML:n Tevarissa esittelemässä sitä ja pääsin ottaan tyypit. HYVÄ kitara... en paremmin sanoisi. Viimeistely oli loistavaa tasoa ja kaula (ei niin ohut kuin Ibanezin tikkukaulat, enempi sellainen Gibson Les Paul 50s tyyppinen) tuntui hyvältä meikäläisen kouraan. Ultra-Access liimakaula toimi myös, ihan oli neckthru-fiilis. Nauhat oli hiottu ja kiilloitettu todella hyvin, ei rohinoita tai muita sillä osastolla. Potikat oli jännästi... ylin potikka kaulamikin-volume, keskimmäinen tallamikin-volume ja alimmaisin oli master-tone. 3-asentoinen kytkin ja EMG:n 81/85 mikit. EMG:n mikeistä en tykännyt, mutta muuten kaikki muu skebassa toimi hienosti. + hyvä viimeistely + hyvä kaula + nätit bindaukset bodyssä ja kaareva kansi toteutettu siististi + sustainia piisas, mahonkirunko soi hienosti (ainakin sähköistettynä) + kaulaliitos oli mukava (kaikki neckthru-fiilistelijät kusasevat hunajaa sen kanssa) + original floyd rose (kestää vemputusta pidempään kuin halvat rimpulat) - EMG:n mikit (voi toki olla muille rämpyttelijöille plussaakin) - potikoiden hassu järjestys (minusta omituista että tallamikin potikka oli keskimmäinen) - sen hintainen kitara ja mukana ei tule laukkua... Se on ihan hemmetin hieno kitara ja kaikki mitä tarviin kasvaakseni heviksi. :) Näin on... kyllä sillä hevit irtosi. Mustaa yksilöä testasin, mutta se Black Cherry on vielä upeampi yksilö. Hyvä sijoitus, mielestäni parempi kuin nuo uudet Ibanezin Prestige RG:t. Jacksonin uusittuja japseja haluan kyllä päästä vielä testaamaan. PS. hämeenlinnalaiset ja lähistöltä. Pitäkää silmät ja korvat auki, sillä Kreatorista ja Waltarista tuttu Sami Yli-Sirniö tulee demoamaan Schecterin skeboja vielä tämän huhtikuun aikana Tevariin. BE THERE!!! Esillä on myös Ashdown Fallen Angel putkistyrkkyä. "I must create a system, or be enslaved by another man's." -Blake |
Werde 06.04.2006 18:29:50 | |
---|
Markulla oli tommonen 007 Blackjacki hyllyssä. Voihan helvetti että oli sitten mahtavan tuntuinen kaula! Ei oikein tuntunu että olis soittanu seiskalla... :) Heh, itse kun pari viikkoa takaperin tuollaista ihmettelin niin se tuntui suorastaan siltä kuuluisalta halolta taannoin omistamani RG1527:n kaulaan verrattuna. Jyväskylän Musikantissa oli seinällä, kuten myös C-1 Blackjack. "Raha ei tee onnelliseksi vaan sen käyttäminen" |
-K- 06.04.2006 20:21:14 | |
---|
Kiitos!!! Pelastit turhaan ajelulta, hakusessa kuitenkin se 26,5" onko 007 = 25,5" ja C-7=26,5"? Ei ole noin yksinkertaista, ihan on valmistusvuodesta kiinni. Eli kummassakin on ollut tuo 26,5" jo vuoden päivät. Suus kii tai paan sut pesähän !!! |
SH1THEAD 06.04.2006 23:07:28 | |
---|
Itseänikin kiinnostaisi nuo Schecterin kitarat. Hartaan selailun jälkeen olen päätynyt C1 Blackjack leftyyn tai C7 Blackjack leftyyn. Ongelmana on vain se että kumpaakaan ei saa Suomesta, eli vasurien kokeilu jää sille tielle. Music123:sta jenkkilästä olen kovan laukun kanssa sen tilaamassa. äsh :/ |
Torniojaws 06.04.2006 23:17:11 (muokattu 06.04.2006 23:17:34) | |
---|
Markulla oli tommonen 007 Blackjacki hyllyssä. Voihan helvetti että oli sitten mahtavan tuntuinen kaula! Ei oikein tuntunu että olis soittanu seiskalla... :) Täytyy nyt kattoa jos sitten joskus tommosen hommais. Kuinkas on Torniojaws pelittäny? Helkutin hyvin. Ehkä omaan makuun aivan hiukan liian paksu kaula (Jacksonin seiskalla soitin lähes 3,5 vuotta niin), mutta kyllä tuo pelittää kuitenkin. Tanakka ja kuulas ääni akustisena ja vahvistettuna. onko 007 = 25,5" Oma 007 on 26.5" |