Terve, olen tässä hankkimassa itselleni halvahkoa Telecaster/Stratocaster-kitaraa. Halpaa siksi, että olen lähdössä ulkomaille vuodeksi vaihtoon, enkä raaski raahata JEMiäni sinne. Täytyy ottaa mukaan muita soittimia, eikä vakuus enää kata noin kallista soitinta. Tämä jaarittelu vain siksi, ettei ihmiset ala tuputtamaan kalliimpia kitaroita. Hintakatto on n. 350€ Olen etsimässä itselleni ensisijaisesti Teleä, Stratokin käy, mutta sieluni halajaa Teleä. En siis halua humbuckereilla varustettua kitaraa. Löysin tuossa yhden kitaranrakentajan sivuilta EKO-merkkisiä kitaroita, jotka eivät ainakaan olleet hinnalla pilattuja. Onko ihmisillä mitään kokemuksia näistä uusista EKOista? Jos on vain huonoja kokemuksia niin osaisiko joku suositella jotain muuta vaihtoehtoa. Harkitsin ensin Tokaitam, mutta kirjoituksista olen saanut sellaisen kuvan, että Tokait eivät tällä hetkellä ole parhaimmillaan. Onko tämä totta vai liiottelua vai koskeeko jotain tiettyä mallistoa? Kiitoksia vastauksista jo näin etukäteen. MLL |
Mä etsisin jonkun käytetyn mexico fenkun, japsi squierin tai fernandesin jos vaan on aikaa tarpeeksi metsästää ja tsekkailla tuolta torilta ja esim. soitin huttuselta (siellä on nytkin yksi custom strato 390e). Itse just ostin 300 eurolla Fernandesin japanissa valmistetun straton ja on aikas mainio vehje. Pesee halvimmat fenkut! Noista ekoista en kyllä tiedä yhtään...Voihan ne olla kelvollisia nekin. Usein se ei ole kiinni siitä mitä soittaa, vaan siitä mitä malttaa jättää soittamatta |
Mihinkäs olet menossa vaihtoon? Meinaan vaan, että jos jenkkeihin niin sieltä ainakin kantsii varmaan paikan päältä ostaa se soittopeli. Viroon. En usko, että sieltä saa kitaraa sen halvemmalla kuin täältäkään. Kiitokset paljon Ministerille ja Akille. Uskomattoman paljon informaatiota näin vähässä ajassa. Täytyy yrittää huomenna katsastella vaihtoehtoja kun olen Helsingissä. MLL |