Aihe: Putkiremppaa 5150II
1
MatiasHelle
07.08.2006 12:47:58

Olen tässä viemässä kys nuppia putkiremppaan ja kysynkin nyt viisaampien neuvoja, elikkäs etuaste putkiksi tulee jjecc83s ja nyt kysymys koskeekin pääteputkia? Nupissahan on valmiina pääteputkina 6l6gc putket, onko noita mitään järkeä lähteä vaihtamaan svetlanan 6l6gc putkiin, onko soundissa eroa, noilla nykyisillä putkilla ei ole kovin montaa kymmentä tuntia soitettu?
Heikki
07.08.2006 13:36:26 (muokattu 07.08.2006 13:37:33)

No onko missään nyt koskaan mitää järkeä, jos hotsittaa niin kannataa vaihtaa. Kyllä ne Svetlanat varmaan kuulostavat hieman erilaiselle, kuin muun merkkiset putket.
ReBeat
07.08.2006 13:40:14

Soundissa olisi varmasti eroa, mutta eri asia kuinka hyvin sen kuulisi. Vaikea ennustaa että miten eroavaiset ne nykyiset putket ja Svetlanat ovat. Mätsäyksen tarkkuus ja biasin kuumuus vaikuttaa kanssa.
Ihmiskunta on ylittänyt rajan. Pakokeinoja nopeutuvalta tuhoutumiselta säästymiseksi ei ole.
Deranged
07.08.2006 13:45:00
Nupissahan on valmiina pääteputkina 6l6gc putket, onko noita mitään järkeä lähteä vaihtamaan svetlanan 6l6gc putkiin

Kokeile JJ:n 6L6GC:tä ennen niitä Svetlanoita! Parempia tuskin löydät.

Lähtee niin tymäkkä botne että oksat pois. Muutenkin soundi selkiytyi ihan helvetisti verrattaessa 5150:n vakio-tehdasasennustuubeihin.
MatiasHelle
07.08.2006 14:27:58 (muokattu 07.08.2006 14:29:10)

Jees kiitoksia vastauksista, laitetaampa siis pääteputketkin vaihtoon, jj putkia mietin kanssa mutta uraltonelta tuli vastaus, että noitten pääteputkien laatu on ollut todella huonoa jj:llä eikä Mikko niitä uskalla tilata hetkeen, joten pistetään nyt paljon kehutut svetlanat testiin..ja biasmodi tulee myös..
thekimble
10.08.2006 13:35:02

Kauhee hinku ihmisillä on niitä putkia vaihtaa ihan vaan vaihtamisen takia ja kyllähän huoltomies ne vaihtaa kun ite myy vaikka skoopilla näkis että on virheetömät putket paikalla. Ei ne putket nyt ihan niin kulutustavaraa ole.
jee
Heikki
10.08.2006 13:42:58

Kauhee hinku ihmisillä on niitä putkia vaihtaa ihan vaan vaihtamisen takia ja kyllähän huoltomies ne vaihtaa kun ite myy vaikka skoopilla näkis että on virheetömät putket paikalla. Ei ne putket nyt ihan niin kulutustavaraa ole.

Meillä meni helposti Echoletella 5 vuotta samoilla pääteputkilla ja samat etuasteputket siinä oli 30 vuotta ennen kuin niitäkään vaihdettiin.
koponen
10.08.2006 13:55:58
Ei putkia aina vaihdeta pelkästään sen takia että vanhat olisi lopussa. Itse olen testaillut omassa styrkkarissa ihan älyttömän määrän putkia ja soundeissa on isoja eroja. Kymmeneen vuoteen olen kerran vaihtanut putket siksi että ne on loppu ja muuten on ruuvailtu ihan pelkästään soundin takia. Ei putkilla styrkkarin luonnetta pysty muuttamaan, mutta soinnin saa oikeilla valinnoilla helposti kallistumaan haluttuun suuntaan. Mainitaan nyt vielä se, että yhdet JJ:t on ollut ja toisia ei suurella todennäköisyydellä tule.
Jostakin syystä tänään tuntuu pahemmalta kuin eilen. Ja eilen tuntui pahemmalta kuin toissapäivänä..
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)