Aihe: Boss DD-3 ( Version 1 ) onko arvoa?
1
Jorte Kariko
14.08.2006 22:02:38 (muokattu 15.08.2006 08:43:37)
Moi!

ei välttämättä ole ihan hyvä idea tehdä tästä uutta kirjoitusta, mutta kummiskin.. asiaan.

Ostin tuossa bossin DD-3:sen käytettynä 50€:lla, ajattelin että olipas halpa. näyttävästi on paljon maailmaa nähnyt "kaveri", mutta ei liikaa. Täysin toiminta kunnossa oleva yksilö, sitten alkoi pedaalin historian selvittäminen..kun katsoin tuonne pohjaan niin siellä sitten luki että " made in japan " no perkule onpahan ihan ensimmäinen Japsi- Bossi minulla;) sitten yritin haeskella tuota sarjanumeroa mutta en sitten löytänyt (myöhemmin kyllä löysin ) ja ajattelin sitten googlen avulla selvittää tämän yksilön historiaa.. tässä linkki: http://www.stinkfoot.se/andreas/diy/articles/DD3.htm

Huomasin että minulla on käsissäni oiiikeiiiin vanha bossi;) kaikki nuo DD-3:Sen version 1:sen, tuntomerkit ( mitkä löytyvät tuosta linkistä ) täsmäät minun DD-3sen kanssa aivan kaikki siis. joten kysymykseni on: että onko tällä pedaalilla jonkinlaista arvoa? minulle ainakin on! on sen verran hyvä. onko teillä kellään tullut tämmöisiä vastaan?

T: Riku
KOO-VEE 1929
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)