Aihe: Tone Zonelle kaveri
1
Aresius
14.08.2006 19:24:54
Ostin tuossa joku aika sitten Epin Flying Vn johon oli isketty DiMarzion Tone Zone tallaan. Nyt tekis mieli laitattaa kaulaankin uusi mikki. Sanokaas jotahin ehdotuksia mikä vois sopia ton kanssa. Käytän kaulamikkiä lähinnä puhtaille ja keskiasentoa leadeille että cleaneille. Sillä tavalla että se pehmentää sitä tallamikin trebleisyyttä.
Anything at anytime for any reason at all - Frank Zappa THV-klubi #41 AKKK#8 Romantikkoitkijät #18
oiva tumpeloinen
14.08.2006 19:27:10
Air Norton tuntuisi kovin usein löytyvän tuon parina. Toisena vaihtoehtona näin nopeasti ehdotettakoon Paf Pro:ta.
kimurantti1
14.08.2006 21:11:16
Jos tykkää tosi tummasta ja pehmeästä soundista, niin Air Norton on passeli, itselläkin sellainen oli yhdessä kitarasssa. Hyvä ja erittäin miellyttäväsoundinen mikki (ei pahempia piikkejä mihinkään suuntaan), mutta se meni varsinkin isommilla soinnuilla tosi helposti mössöksi, ja sopii mun mielestä paremmin lead-soittoon. Paf Prossa pitäisi olla enemmän yläpäätä, joten jos vähänkään kirkkaammasta soundista tykkää, niin se voisi olla fiksumpi valinta.
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
reative
15.08.2006 20:50:14
joo..minäkii laitoin les paulii tallaan tone zonen ja kaulaan air nortonin ja oikeen tyytyväinen oon..
Strutsi
15.08.2006 21:08:36
Itse kyllä tykkään PAF Pro:sta kovasti omassa kitarassa.
Air Norton on varmasti hyvä valinta myös.
Tee DiMarzio.comissa pickup picker -testi. Auttoi minua joskus huomattavasti.
"Like a midget on a urinal, I was on my toes." -Frank Drebin
juuso a
15.08.2006 21:19:20

Mulla on kanssa Tone Zonen kaverina PAFpro ja toimii. Se Air Norton on varmaan myös hyvä vaihtoehto.. Mietin sitä itsekin kaveriksi mutta toi PAF oli valmiiksi kiinni ja toimi mun käyttöön hyvin.
"The only thing Columbus discovered was that he was lost! " -Windom Earle
Aresius
15.08.2006 21:28:31 (muokattu 15.08.2006 21:36:56)
Sanokaas te joilla on tuo PAF Pro että kuinka paljon kirkkautta se tuo soundiin. Itelleni sellanen optimisoundi säröillä on Iced Earth-tyylinen jykevä soundi ja toisaalla sellainen Maiden-tyylinen vähäsäröisempi soundi. Tuo IE-mättösoundi on kuitenkin paljon tummempi kuin tuo toinen ja kun tuolla Tone Zonella lähtee aika jykevä soundi ulos niin helpottaisiko tuo PAF sitten tuota toista päätä?

EDIT: Tein ton Pickup Picker-testin ja tarjos lähinnä PAF Joeta, Breed Neckiä ja Air Nortonia.
Anything at anytime for any reason at all - Frank Zappa THV-klubi #41 AKKK#8 Romantikkoitkijät #18
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)