Rokkariarvid 20.08.2006 21:41:50 | |
---|
Iltoja! Olen jo pidemmän aikaa ajatellut hommata itselleni uuden nupikan ja kaapin, sillä 65w combo ei enää riitä keikkakäyttöön kovin hyvin. Siispä ajattelin kysyä teiltä viisaammilta tuosta Thomannin Hot Dealista, että onko kokemuksia tai tietämystä. Tai onko tietämystä 100w Marshallista tai Behringerin kaapeista. Jokainen pienikin tieto auttaisi, sillä itse olen täysin keltanokka kitarakamojen suhteen. Kiitoksia etukäteen! Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
janik 20.08.2006 21:44:20 | |
---|
Mikähän Marshalli mahtaa olla kyseessä? |
juici 20.08.2006 21:47:00 | |
---|
Tätä ilmeisesti tarkoitat: http://www.thomann.de/artikel-183712.html?iwid=3 En ole kokeillut kumpaakaan, mutta voin sanoa että tuo nuppi ei ainakaan kovin mahtava ole. Olen 30W:n versiota kokeillut ja säröpuoleltaan se oli täysin onneton ja ei efektipuolikaan mitään pelastanut. Omasta, vanhasta 10W:n G10Mk.II Marsustakin irtosi häijymmät säröt. Tuo kaappi taitaa aika vahvasti jakaa mielipiteitä. Toisten mielestä OK, toisten mielestä kauheinta kuraa mitä maailman päällä on koskaan nähty. Minkäslainen se sinun entinen vahvari on? Tykkäätkö sen soundista? Voitaisko neuvoa sulle pykälää isompaa vai jotain aivan muuta? "vitturallaatirullaa" -WM |
Rokkariarvid 20.08.2006 21:47:06 | |
---|
Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
juici 20.08.2006 21:50:38 | |
---|
"vitturallaatirullaa" -WM |
Rokkariarvid 20.08.2006 21:51:52 | |
---|
Nykyinen vahvistimeni on Kustom 65w, joka ei mielestäni kovin erikoinen ole. Olen kuitenkin pärjännyt sen kanssa aika hyvin bändihommissakin. Saundimaailmasta en osaa hirveästi sanoa, mutta eivät mitkään kovin hääppöiset ole. Mielelläni hommaisin nupikan + kaapin. Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
Rokkariarvid 20.08.2006 21:53:01 | |
---|
Jaa, se olikin tuolla kaapilla. No oon mä nähnyt tuota ihan liveseteissäkin käytettävän ja onhan siitä mökää lähtenyt. Mutta tuo nuppi on siis edelleen aika karmea. Aijaa, no hyvä saada kuulla oikeita mielipiteitä. Muuten olisin varmaankin ollut asenteella "vittu toihan on marsu, sen on pakko olla hyvä " :) . Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
juici 20.08.2006 21:55:24 | |
---|
Aijaa, no hyvä saada kuulla oikeita mielipiteitä. Muuten olisin varmaankin ollut asenteella "vittu toihan on marsu, sen on pakko olla hyvä " :) . Ei kaikki oo kuule kultaa mikä kiiltää. Kyllä siitä "mahdollisesi" jonkun käyttökelpoisen soundin voi ruuvata. Mutta pienemmän version perusteella en usko että isommassa on menty parempaan päin. Ja siksipä harmittaa että kouluun hankittiin juuri se MG30DFX eikä sitä samankokoista Transtube-sarjan Peaveytä. "vitturallaatirullaa" -WM |
Rokkariarvid 20.08.2006 21:59:58 | |
---|
Ei kaikki oo kuule kultaa mikä kiiltää. Kyllä siitä "mahdollisesi" jonkun käyttökelpoisen soundin voi ruuvata. Mutta pienemmän version perusteella en usko että isommassa on menty parempaan päin. Ja siksipä harmittaa että kouluun hankittiin juuri se MG30DFX eikä sitä samankokoista Transtube-sarjan Peaveytä. Joo. Kiitoksia vinkeistä! Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
PoLFus 20.08.2006 22:10:29 | |
---|
Samalla hinnalla etit hyvän käytetyn putkikombon, joka on kiva roudata. Torilla kai on taas yksi H&K:n Edition Tube. Tsekkailes sitä. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
Rokkariarvid 20.08.2006 22:13:01 | |
---|
Samalla hinnalla etit hyvän käytetyn putkikombon, joka on kiva roudata. Torilla kai on taas yksi H&K:n Edition Tube. Tsekkailes sitä. Okeij! Kiitoksia vinkistä! Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
PoLFus 20.08.2006 22:19:00 | |
---|
Okeij! Kiitoksia vinkistä! Ei mittään. Muista että keikkakäyttöön riittää semmoinen 20-50w putkistyge ja kantsii tsekkailla mistä tykkää. On toki paljon hyviksi todettuja pelejä kuten kyseinen edition tube, peaveyn classic, ehkä valveking jopa.. "I believe in what George Harrison says that you can change the world with love-if you really got it. If you really care, you can do it." - FZ |AKKK#11 |
Visakoivu 20.08.2006 22:20:39 | |
---|
Miksaajan reaktio eräältä keikalta missä oli backlinessa tuollainen yhdistelmä:" Voi hevonvi**u!" |
Rokkariarvid 20.08.2006 22:23:19 | |
---|
Ei mittään. Muista että keikkakäyttöön riittää semmoinen 20-50w putkistyge ja kantsii tsekkailla mistä tykkää. On toki paljon hyviksi todettuja pelejä kuten kyseinen edition tube, peaveyn classic, ehkä valveking jopa.. Niin olen kuullut että monella ns. "isommallakin" bändillä on keikkakäytössä esim. Fenderin 65w putkivahvistin, joka on kyllä pirun hyvä. Serkku omaa sellaisen. Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
Twistyh 20.08.2006 22:25:04 | |
---|
Jaa, se olikin tuolla kaapilla. No oon mä nähnyt tuota ihan liveseteissäkin käytettävän ja onhan siitä mökää lähtenyt. Mutta tuo nuppi on siis edelleen aika karmea. Itsellä on toi nuppi ja oon tykännyt. |
juici 20.08.2006 22:36:23 | |
---|
Niin olen kuullut että monella ns. "isommallakin" bändillä on keikkakäytössä esim. Fenderin 65w putkivahvistin, joka on kyllä pirun hyvä. Serkku omaa sellaisen. No siinäkin voi joillain keikoilla olla jo puolet liikaa. Kaverillakin on Fender Super 60 ja ei sitä koskaan yli puolikkaan ole edes treeneissä tarvinnut kääntää. Ei vaikka nauhoitettiin hardcorea. "vitturallaatirullaa" -WM |
Muuki 20.08.2006 23:22:20 | |
---|
Tommin Hot Dealsseista puheenollen, olenko ainut joka ei niitä saa vaikka kuinka yrittää tilailla? Olen ilmeisesti huono asiakas tms :| Mittään en oo kirjottanu alle |
Rokkariarvid 21.08.2006 18:41:08 (muokattu 21.08.2006 18:44:24) | |
---|
Tommin Hot Dealsseista puheenollen, olenko ainut joka ei niitä saa vaikka kuinka yrittää tilailla? Olen ilmeisesti huono asiakas tms :| Mitä kautta olet yrittänyt tilata ? EDIT: Onkos kellään minkäänlaista tietämystä Gallien Kruegerin bassovahvistimista että ovatko minkälaisia laadultaan. Kovin hintavilta eivät ainakaan vaikuttaneet ja olen kuullut kehuja juuri ko. vahvistimista. Heheh, Pitt The Elder... Lord Palmerstone! #DISH# |
Muuki 21.08.2006 19:34:36 | |
---|
Mitä kautta olet yrittänyt tilata ? EDIT: Onkos kellään minkäänlaista tietämystä Gallien Kruegerin bassovahvistimista että ovatko minkälaisia laadultaan. Kovin hintavilta eivät ainakaan vaikuttaneet ja olen kuullut kehuja juuri ko. vahvistimista. Ihan siitä hotdeals tilaus -osiosta. Mittään en oo kirjottanu alle |
käsi 22.08.2006 16:56:04 | |
---|
Tommin Hot Dealsseista puheenollen, olenko ainut joka ei niitä saa vaikka kuinka yrittää tilailla? Olen ilmeisesti huono asiakas tms :| offtopica, mulle tulee noita hotdealsejä kolme kappaletta:9 tupahtelevat postiluukusta eripäivinä tietty. yleensä saman viikon sisällä tulee Mitä oikeasti toivon, olisipa edes hetken ajan elämässä aika jolloin ei tarvisi pelätä sitä että jostain päin alkaa valumaan paskaa niskaan. Aina ei vaan jaksa |