jarpppa 21.08.2006 18:24:51 | |
---|
ois ajankohtaista hommata tallamikki epin lespauliin,passiivinen.Hirveesti eioo tietoo mikeistä,mut dimarzion evolutionia oon ajatellu.Oisko tuo hyvä hevi(mokoma,kt..yms.) menoon,entä cleanit??vai mitä muita mikkejä kannattaisi katsastaa? "Loppusoinnut täytyy olla että juntit tajuaa" Toppo Koponen kumikameli |
Ziggy Bubba 21.08.2006 23:47:41 | |
---|
ois ajankohtaista hommata tallamikki epin lespauliin,passiivinen.Hirveesti eioo tietoo mikeistä,mut dimarzion evolutionia oon ajatellu.Oisko tuo hyvä hevi(mokoma,kt..yms.) menoon,entä cleanit??vai mitä muita mikkejä kannattaisi katsastaa? Duncanilta suosittelisin vaikkapa JB:tä. Jos haluat samalla vaihtaa myös kaulamikin parempaan, niin noita saa kahden mikin setteinä reilulla satasella. Mikit on siis JB ja Jazz. www.mikseri.net/sigkk My musique |
fox 21.08.2006 23:56:02 | |
---|
ois ajankohtaista hommata tallamikki epin lespauliin,passiivinen. mitä muita mikkejä kannattaisi katsastaa? Hevirutistukseen vaikkapa DiMarzion SuperDistortion. Yhtenä vaihtoehtona. Tuo JB-Jazz yhdistelmä tuntuu olevan kovin suosittu Duncan-paketti.. Kyllähän DiMarzioltakin hyviä pareja löytyy, vaikka just SDistortion tallaan (tai sitte Evo) ja vaikka Paf Pro kaulaan. Jos ei ole budjetissa esteitä, niin Elginin tehtaan käämimät, alkuperä-Gibsonit, vaikka -57 Classic Plussat. Taikka sitten, jos jostain huutokaupasta löydät, ehken parhaat PAF-kloonit, alkuperäiset Ibanezin Super58:t.. |
jarpppa 24.08.2006 17:51:17 | |
---|
kuinkas toi jb/jazz setti toimii matalammilla vireillä?drop-d,tai drop-c?? mitkä firmat myyne suomessa?vai tilatakko thomanilta,kun muutakin kamaa on piakkoin lähdössä tilaukseen sieltä "Loppusoinnut täytyy olla että juntit tajuaa" Toppo Koponen kumikameli |
petrin1 24.08.2006 21:01:24 | |
---|
itsellä on squierin statossa kinni toi super distiortion ja hyvin hevit lähtee!! ja puolituksella saat ne cleanit.. |
petrin1 24.08.2006 21:01:44 | |
---|
itsellä on squierin statossa kinni toi super distiortion ja hyvin hevit lähtee!! ja puolituksella saat ne cleanit.. hyvä että osaan kirjoittaa |
jarpppa 25.08.2006 05:41:44 | |
---|
Toisaalta kannattaako ostaa kahta mikkiä,kun kaulamikkiä tulee todella harvoin käytettyä,emg 81 varmaan ne hevit irtois hyvin,mutta onko se todella niin ylivoimainen?Mikähän passiivi ois kovin haastaja sille?? "Loppusoinnut täytyy olla että juntit tajuaa" Toppo Koponen kumikameli |
morgga 25.08.2006 08:12:00 (muokattu 25.08.2006 08:12:52) | |
---|
Itse kokeilisin heviin Duncanin Dimebuckeria ainakin ja DiMarziolta X2N, taitaa olla 2 tehokkainta passiivimikkiä mitä löytyy. E: Nin ja Duncanilta invader voisi olla napakka kanssa heviin. middle = muna |
J.RA 25.08.2006 08:25:34 | |
---|
Aihetta sivuten. Mulla on tuollainen Tokain Lespa jossa on kiinni Emg 81/85. Hyllyllä kuitenkin olisi joutelaana Jb/59 setti. Kyselisinkin, että osaatteko kuvata miten soundi muuttuisi? Sinällään olen tän hetkiseen soundiin ihan tyytyväinen, mutta tosiaan kun mikit olisivat hyllyllä joutelaana ja se että jo kahdessa kitarassa on Emg:t kiinni ja tulevassa Ranistakin ne löytyvät.. -Sellasta se vaan on- |
Werde 25.08.2006 09:57:33 (muokattu 25.08.2006 09:59:16) | |
---|
Aihetta sivuten. Mulla on tuollainen Tokain Lespa jossa on kiinni Emg 81/85. Hyllyllä kuitenkin olisi joutelaana Jb/59 setti. Kyselisinkin, että osaatteko kuvata miten soundi muuttuisi? Kolvi kouraan ja kokeilemaan, mukavaa puuhaa vaikka vapaapäivän ratoksi. Mulla oli tässä muutama viikko sitten lehmusrunkoinen RG aktiiveilla, ja mahonkirunkoinen Schecter BJ noilla Duncaneilla käytössä samaan aikaan. High-gain osasto kuulosti todella lähelle samalta, ja puhtaat menivät Duncanin nimiin. Jos nuo lyötäisiin samaan kitaraan niin soundiero voisi olla suurempi, tuo runkopuuasetelma varmaan tasoitti peliä. |
J.RA 25.08.2006 11:22:05 | |
---|
Kolvi kouraan ja kokeilemaan, mukavaa puuhaa vaikka vapaapäivän ratoksi. Näinhän se on. Täytyy joku päivä ottaakin urakaksi. Pitäisi vain koko elektroniikka pistää uusiksi.. -Sellasta se vaan on- |