Hazel 20.08.2006 13:06:15 | |
---|
Mitkä mikit olisi hyvät tuollaiseen kokomahonkiseen lespaan. Tarttis saada ainkakin kirkkautta lisää kun tuppaa olemaan muuten aika tumma saundi ja miltä mahtaa kuulostaa jos lykkää siihen tuollaisen seymour duncan JB/JAZZ setin. |
joukov 20.08.2006 13:08:12 | |
---|
Tuo setti on kiinni joka toisessa kitarassa eli varmaan sopii sullekin. "...can't be king of the world if you're slave to the grind..." |
rosberg 20.08.2006 16:02:14 | |
---|
kyllähän tuo toimii. jos tonea käytät paljon niin saattaa olla että kapasitorien arvoja muuttamallakin voit päästä aika pitkälle. jos et vedä paljoa kaulalla -> ja se nykyinen on ok, niin miksi sitä vaihtamaan. elämä voittaa! |
Hazel 21.08.2006 11:21:18 | |
---|
Nykyiset mikit on alkuperäiset paffi MK-2, eli ne ei ole ok. Vaihtoon on pakko laittaa. Suositelkaa myös muita vaihtoehtoja jotka sopis kyseiseen kitaraan |
tommi_899 21.08.2006 14:25:56 | |
---|
Nykyiset mikit on alkuperäiset paffi MK-2, eli ne ei ole ok. Vaihtoon on pakko laittaa. Suositelkaa myös muita vaihtoehtoja jotka sopis kyseiseen kitaraan jos kyseessä on tokain ne paffit ni ihan hyvin voi vaihtaa, tosi mutaiset IMO. vaihtoon menossa mullekkin |
Hazel 21.08.2006 15:32:31 | |
---|
Joo, ne justiinsa. Kyl taidan laittaa siihen ton dunkkanisetin. Eikö niitten nyt pitäis tuoda soittoon vähän kirkkautta ja selkeyttä.. näin itse olen ymmärtänyt. Mut sitä ajan takaa, että sopiiko noi mikit hyvin tollaseen lespaan ja miltä kuulostaa. |
Arabian Lauri 21.08.2006 15:53:41 | |
---|
Joo, ne justiinsa. Kyl taidan laittaa siihen ton dunkkanisetin. Eikö niitten nyt pitäis tuoda soittoon vähän kirkkautta ja selkeyttä.. näin itse olen ymmärtänyt. Mut sitä ajan takaa, että sopiiko noi mikit hyvin tollaseen lespaan ja miltä kuulostaa. Kyllä. Laita JB/JAZZ -pari, niin et voi epäonnistua. Tuo satsi ja Japsi-Tokai kuuluvat samaan lauseeseen. Melkein sanoisin jopa niin päin että noita mikkejä ei kannata mihinkään muihin kitaroihin laittaakaan ;?) On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |
Hazel 24.08.2006 18:56:36 | |
---|
Hyvä juttu sitte. Sellasta vielä, että miten noi jazzjb eroo seth lovereista. Onko niissä suurta eroa.. onko jommat kummat pareman kuulosia tai muuten parempia? |