Aihe: MESA BOOGIE Subway Rocket Reverb
1
petrin1
08.09.2006 18:57:18 (muokattu 08.09.2006 18:59:11)
Moro,
elikkä tästä 20w täysputki pelistä tarvitsisi saada kaikenlaisia mielipiteitä/kokemuksia..
itse ostin hetki sitten 20w edition tuben ja sen tehot eivät riittäneet ilman mikitystä bändin kanssa..koti soittelussa tehot olivat aika hyvät mutta onkohan tuossa mesassa enemmän ääntä??
melkein riittävästi tuota ääntä tuosta edition tubesta lähti mutta jäi vähän uupumaan,,(rumpalimme on saatanan kova kätinen):D
J.RA
08.09.2006 19:25:49
Missä kunnossa tuon vanhan vahvistimesi putket olivat?
-Sellasta se vaan on-
Jani The Rock
08.09.2006 19:29:44

Vois olettaa että Subwayssa riittäs tehot, ainakin siitä Studio 22:sta joka mulla joskus oli lähti melkosesti möykkää.

Jotain hurinaongelmia noissa on kuulemma ollut, muusta en oikeen tiedä.
"Lukeminen kannattaa aina, dorka". - Jörn Donner
Dr. Muff
08.09.2006 19:41:54 (muokattu 08.09.2006 19:43:11)
Jotain hurinaongelmia noissa on kuulemma ollut, muusta en oikeen tiedä.

No mulla puhdas kanava kohisi jonkun verran. Pelailemalla gainin ja volan kanssa sen sai ihan siedettävästi kuriin. Lisäks kaiku päästeli jänniä ääni kun sen kytki päälle. Vai olikohan se sittenkin pois? En muista. Tämä ongelma on esim F-sarjassa ratkaistu siten että kytkettäessä kaiku on siinä pieni viive ennen kuin menee päälle.

Kyllähän tuosta tarvittaessa kovaakin ääntä lähtee ja paljon parempi särö mitä nyt vaikkapa F-sarjan mesoista. Puhdas on sitten taasen köyhempi. Vaikea sanoa riittääkö yhdellä kymmpituumaisella elementillä.
I read the internet, I know what's going on. - Axl
petrin1
08.09.2006 20:15:44
Missä kunnossa tuon vanhan vahvistimesi putket olivat?

ostin tuon käytettynä noin 3viikkoa sitten ja vahvari oli 3kk vanha ja myyjä sanoi että on soitettu vain pienellä kotivolumella ja todella vähän..
että ei luulisi huonossa kunnossa putkien olevan..
särö soundikin on aika sirisevän kuuloinen...
J.RA
08.09.2006 20:19:46
Mulla meni pääteputket vaihtoon vajaan kahden kuukauden soiton jälkeen...
-Sellasta se vaan on-
Artist
08.09.2006 20:25:56
Mulla meni pääteputket vaihtoon vajaan kahden kuukauden soiton jälkeen...

Lienee jotain vikaa jossain, jos noin nopeasti ovat putket vaihtokunnossa...
"Cos I'm the king of bongo, baby, I'm the king of bongo bong"
momo
09.09.2006 16:32:28
Moro,
elikkä tästä 20w täysputki pelistä tarvitsisi saada kaikenlaisia mielipiteitä/kokemuksia..
itse ostin hetki sitten 20w edition tuben ja sen tehot eivät riittäneet ilman mikitystä bändin kanssa..koti soittelussa tehot olivat aika hyvät mutta onkohan tuossa mesassa enemmän ääntä??
melkein riittävästi tuota ääntä tuosta edition tubesta lähti mutta jäi vähän uupumaan,,(rumpalimme on saatanan kova kätinen):D

Ei ole omakohtaisia kokemuksia, kaverilla on ja veivaa sillä vähän kaikenlaista matskua bändin kanssa, ainakin jotain vähän Pantera-tyylistä sekä sitten jotain "häröprogea". Itseäni epäilyttää kyllä bändisoiton kannalta vähän se että tuossa on 10" elementti.
"Ennemmin juon itseni hengiltä kuin raitistun."
kimurantti1
09.09.2006 16:58:55
Mä en ole kumpaakaan noista vahvistimista kokeillut, mutta jos ei 20w + 12" elementti riittänyt bändihommiin, niin aika järjettömältä kuulostaa hommata pienemmällä elementillä varustettu samantehoinen vahvistin.

Kaksi vaihtoehtoa: Lisäkaappi tai enemmän tehoa.
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
Jucciz
09.09.2006 17:02:25
Kaksi vaihtoehtoa: Lisäkaappi tai enemmän tehoa.

Mä testasin Edition Tubea Marshallin 1960TV:n eli 4x12" Greenback-kaapin kanssa ja hienosti potki. Soundi oli kyllä reippaasti tukevampi kuin pelkällä combon omalla kaiuttimella. Ehkäpä jo 2x12"-kaappi toisi lisää potkua, kannattaa kokeilla.
>-)))> #11
« Torilla rojua, osta! · Soitteluita »
petrin1
09.09.2006 18:59:17
Mä testasin Edition Tubea Marshallin 1960TV:n eli 4x12" Greenback-kaapin kanssa ja hienosti potki. Soundi oli kyllä reippaasti tukevampi kuin pelkällä combon omalla kaiuttimella. Ehkäpä jo 2x12"-kaappi toisi lisää potkua, kannattaa kokeilla.

ehkäpä laitan ostoslistalle jonkun hyvän 2*12 kaapin ja vaihdan putken jj:putkiin kun tosiaan mielestäni särö on ehkä hieman sirisevä...
petrin1
09.09.2006 19:00:37
elikkä noilla jj:putkilla saisi tummempaa soundia??
tummeneeko soundi lisäkaapin myötä riittävästi ettei tarvitse putkia vaihtaa,??
esim v30 ämyreillä?
kimurantti1
09.09.2006 19:07:56 (muokattu 09.09.2006 19:14:19)
tummeneeko soundi lisäkaapin myötä riittävästi ... esim v30 ämyreillä?

Mä en tiedä minkälainen soundi Edition Tubessa on, enkä sitä miten nuo toimisi yhteen, mutta en mä V30:siä kovin tummasoundisiksi elementeiksi miellä. Ehkä ennemmin Greenbackit?

Edit:
ehkäpä laitan ostoslistalle jonkun hyvän 2*12 kaapin..
Muista myös nostaa se kaappi lattianrajasta korkeammalle, niin kuuluu paremmin..
Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin...
Hannu H.
09.09.2006 19:35:08

Mielenkiintoista olis kyllä kuulla joo, että onko sulla ollut tuo nykyinen vahvari lattialla reeneissä vai mitenkä?
Ainakin miitissä lähti h&k:sta ihan tarpeeksi mökää..
Päiväduuni on vain harrastus jolla kustannetaan se oikea työ. Salon Seudun Bändit
Aina tapahtuu Backstagella
petrin1
09.09.2006 19:55:55
Mielenkiintoista olis kyllä kuulla joo, että onko sulla ollut tuo nykyinen vahvari lattialla reeneissä vai mitenkä?
Ainakin miitissä lähti h&k:sta ihan tarpeeksi mökää..

mulla on se sellasen laneyn bassocombon päällä...elikkä noin pallien kohdalla..;D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)