Aihe: Säröpedaalit.
1
Teräskieli
12.09.2006 12:11:41
Kertokaahan vähän joitakin hyviä säröpedaali merkkejä. Olen testannut Bossin blues driveä ja vaikutti ihan hyvältä. Mitä mieltä olette kyseisestä purkista? Mikä on sellaisen käypä hinta? Kertokaa myös asioista joihin tulee kiinnittää huomiota säröpedaalia (tai myös muita pedaaleja) valitessa. HUOM! En hae mitään Distortus Maximus tyylisiä pörinäpurkkeja.
Artist
12.09.2006 12:15:27 (muokattu 12.09.2006 12:16:09)
No mullekin kelpaisi hyvät säröt. Kävin eilen testaa Mi Audion Blues Pron, se on aika hyvä (kannattaa testata!), mutta ei ollut jotenkin ihan sitä, mitä olen hakemassa...

Onhan täällä kyllä säröistä juttua paljonkin, haulla löytää. Mutta mitään ei kannata ostaa kokeilematta, ainakaan mun mielestä, koska silloin saattaa saada särön, josta ei pidäkään. Toki ääninäytteet antavat jotain osviittaa, mutta eivät nekään kaikkea kerro.

En ole testannut Bossin Blues Driveria, mutta voisin tosiaan suositella sinua testaamaan Mi Audion Blues Pron, jos mahdollista.
"Don't push me, cos I'm close to the edge"
Werihukka
12.09.2006 12:15:30

Ibanez Tube Screamer
Maxon OD-9

Oikeastaan samoja molemmat, mutta pieniä vivahde-eroja on. Varsinkin eri malleilla.

Bossilla on hyviä pedaaleja kyllä.

Electro Harmonics on kanssa yks puulaaki, joka vääntää pedaaleja. Ohan näitä vaikka mitä.
Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä!
ministeri
12.09.2006 14:53:14
Barber direct drive. digitech bad monkey. tubescreamerit, Boss sd1 ja OD3, Fulltone fulldrive. Hyviä on vaikka kuinka. Pitää vaan löytää se itseä miellyttävä. Mä olen tykästynyt Direct driveen.

Mä olen kaupassa testinyt blues driveriä. Ei hullumpi miedoilla asetuksilla. sitä näytetään kaupattavan 50-70 e hintaan käytettynä. Halvin uusi Ural tonella 80e kieppeissä. Siitähän on behringer halppis versio olemassa: Blues overdrive.
Musanäytteessä rock-bändimme uusi demo!
Swan
12.09.2006 16:18:11
Visual Soundilta löytyy Jekyll & Hyde ja Route 66. Molemmista löytyy Tube Screamer -klooni, mutta J&K:ssa on lisäksi isompi säristin ja Routessa kompura.
Marzi
12.09.2006 17:24:15 (muokattu 12.09.2006 17:28:48)

Semmoinen ku http://www.emmaelectronic.com/emmarw/page1/page3/page3.html
Todella monipuolinen vehje. Siinä on toi class a/b -meninki Bias-potikalla. En poistanut itselle, vaikka tykkäsinkin paljon, koska en tarvitse tuollaista juuri nyt. Mutta jäi mieleen toimivana vehkeenä. Markun Musiikista löytyy ainakin yks.

Btw, noi ääninäytteet on mun mielestä tosi lähellä totuutta. Tolta se suurin piirtein kuulosti. Harvemmin näin.
Pidän ääntä, näyn kauas, olen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)