No mullekin kelpaisi hyvät säröt. Kävin eilen testaa Mi Audion Blues Pron, se on aika hyvä (kannattaa testata!), mutta ei ollut jotenkin ihan sitä, mitä olen hakemassa... Onhan täällä kyllä säröistä juttua paljonkin, haulla löytää. Mutta mitään ei kannata ostaa kokeilematta, ainakaan mun mielestä, koska silloin saattaa saada särön, josta ei pidäkään. Toki ääninäytteet antavat jotain osviittaa, mutta eivät nekään kaikkea kerro. En ole testannut Bossin Blues Driveria, mutta voisin tosiaan suositella sinua testaamaan Mi Audion Blues Pron, jos mahdollista. "Don't push me, cos I'm close to the edge" |
Ibanez Tube Screamer Maxon OD-9 Oikeastaan samoja molemmat, mutta pieniä vivahde-eroja on. Varsinkin eri malleilla. Bossilla on hyviä pedaaleja kyllä. Electro Harmonics on kanssa yks puulaaki, joka vääntää pedaaleja. Ohan näitä vaikka mitä. Pois alta porot ja punahilkat! Taas tuli kirveelle töitä! |
Barber direct drive. digitech bad monkey. tubescreamerit, Boss sd1 ja OD3, Fulltone fulldrive. Hyviä on vaikka kuinka. Pitää vaan löytää se itseä miellyttävä. Mä olen tykästynyt Direct driveen. Mä olen kaupassa testinyt blues driveriä. Ei hullumpi miedoilla asetuksilla. sitä näytetään kaupattavan 50-70 e hintaan käytettynä. Halvin uusi Ural tonella 80e kieppeissä. Siitähän on behringer halppis versio olemassa: Blues overdrive. Musanäytteessä rock-bändimme uusi demo! |
Semmoinen ku http://www.emmaelectronic.com/emmarw/page1/page3/page3.htmlTodella monipuolinen vehje. Siinä on toi class a/b -meninki Bias-potikalla. En poistanut itselle, vaikka tykkäsinkin paljon, koska en tarvitse tuollaista juuri nyt. Mutta jäi mieleen toimivana vehkeenä. Markun Musiikista löytyy ainakin yks. Btw, noi ääninäytteet on mun mielestä tosi lähellä totuutta. Tolta se suurin piirtein kuulosti. Harvemmin näin. Pidän ääntä, näyn kauas, olen. |