Mäci 08.09.2006 22:40:59 | |
---|
Sydän sois,vaan kun ei saa pelistä irti.-Johnny Winter- |
rattledad 08.09.2006 22:51:44 | |
---|
Olikos eri liikkeiden toimituskuluissa eroja, sama näyttäisi olevan lähtohinnaltaan halvempi tuolla: http://www.musik-produktiv.de/shop2 … liste02.asp/ob_id/532/sid/!x32fific Eikös joku tilannut tuon halvimman triconen? Siitäkin olisi kiva kuulla. Niissä Johnsoneissa mitä olen kokeillut on ainakin kaulat ja virittimet olleet vähän mitä sattuu, mutta ehkei se niin kohtalokasta olisi. Yleensähän halpakin kitara kannattaa säädättää omaan soittoon sopivaksi. |
projekti 09.09.2006 09:49:29 | |
---|
Eikös joku tilannut tuon halvimman triconen? Siitäkin olisi kiva kuulla. Niissä Johnsoneissa mitä olen kokeillut on ainakin kaulat ja virittimet olleet vähän mitä sattuu, mutta ehkei se niin kohtalokasta olisi. No minä ainakin tilasin triconen. Hintaisekseen erinomainen. Juuri oikea "postilaatikkosoundi", viimeistelyssä ei huomauttamista. Ainoa mistä voisi huomauttaa on että ohuimman kielen virityskoneisto antoi alussa periksi selvästi, eli kuului naksahdus ja kieli löystyi vähän. Nyt on pysynyt vireessä monta viikkoa. Jossain vaiheessa luultavasti vaihdan laadukkaammat virittimet, mutta mitään kiirettä sillä ei ole. Yllätys oli kitaran paino. Mitoiltaan sama kuin täysikokoinen nylonkielinen, mutta painoa noin 6-7kg. Suosittelen. Ultra Pro. |
Mäci 12.09.2006 10:40:45 | |
---|
Tuli selvyys asiaan.Kaveri raahasi mulle Johnsonin Saksasta.Kertakaikkisen hyvä ostos! Saattaahan Natikat ,Dobrot sunmuut olla laadukkaampia,mutta tämä on mulle tarpeeksi Bluus.Hinta/laatu enemmän kuin kohdallaan. Sydän sois,vaan kun ei saa pelistä irti.-Johnny Winter- |
Joees 12.09.2006 11:28:07 | |
---|
No minä ainakin tilasin triconen. Hintaisekseen erinomainen. Juuri oikea "postilaatikkosoundi", viimeistelyssä ei huomauttamista. Ainoa mistä voisi huomauttaa on että ohuimman kielen virityskoneisto antoi alussa periksi selvästi, eli kuului naksahdus ja kieli löystyi vähän. Nyt on pysynyt vireessä monta viikkoa. Jossain vaiheessa luultavasti vaihdan laadukkaammat virittimet, mutta mitään kiirettä sillä ei ole. Yllätys oli kitaran paino. Mitoiltaan sama kuin täysikokoinen nylonkielinen, mutta painoa noin 6-7kg. Suosittelen. Virittimet naksahti vai satulan ura liian tiukka ja se kieli napsahtelee siinä? Loafers Nurmi = Viikset Play that damn thing! |
timppa67 12.09.2006 12:28:42 (muokattu 12.09.2006 12:34:13) | |
---|
Ostin taannoin sen kokopelti johnssonin ja siinä kuului resonaattorista ylimääräinen ja erittäin häiritsevä särinä.... no antoivat uuden ja se olikin ihan erillainen jopa osiltaan (mm. virittiminä Gotohit)... taitaa olla noissa kiinan peleissä aikapaljon laatueroja eli kannattaa tsekata useampi yksilö.... ainakin tätä jälkimmäistä yksilöä voi suositella, tosiaan hinta-laatusuhde kohdillaan ainakin jos vertaa aitoon Dobroon... E: Torilla näkyy olevan samanlainen vehje hintaan 550e |
projekti 12.09.2006 12:37:28 | |
---|
Virittimet naksahti vai satulan ura liian tiukka ja se kieli napsahtelee siinä? Viritin naksahti, näkyi kun viritintappi otti takapakkia. Teki sitä useita kertoja kunnes sain pyöritettyä virittimen sellaiseen asentoon että on vireessä ja pysyy. Ultra Pro. |