Aihe: Peavey Bravo 112
1
jarmos
31.12.2005 18:59:06
Löytyiskö jonkinlaisia speksejä ko. vahvistimesta, esim. tai siis kun ei oo mitään manuaalia laitteesta.
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
-Q-
31.12.2005 19:05:02 (muokattu 31.12.2005 19:07:40)
Siis mitä haluat siitä tietää?
Täysputki, 2 kanavaa, 1x12", muistaakseni 25W tohua, efektilenkki, kaiku.

E: ja näköjään manuaali löytyy Peavey omilta sivuilta..
jarmos
31.12.2005 19:41:25
Siis mitä haluat siitä tietää?
Täysputki, 2 kanavaa, 1x12", muistaakseni 25W tohua, efektilenkki, kaiku.

E: ja näköjään manuaali löytyy Peavey omilta sivuilta..

Tänks.
Huomispäivän murehtiminen ei poista huomisen murhetta, mutta se poistaa ilon tästä päivästä.
stratocaster
17.09.2006 14:37:49
Ette arvaa kuulkaas mitä tapahtui mulle tossa pari päivää sitte. Asun nykyään kerrostalossa ja tossa viereisen kerrostalon edessä on semmonen romukasa pihalla johon kaikki heittää vanhoja telkkareita sun muuta. Romuuttamolle menevää tavaraa siis. No, minähän sitte kerran kattoin että perskules siinähän on Peaveyn vahvistin samassa läjässä! Mietein vähän aikaa, ja päätin että otan vahvistimen siitä, ja jätän lapun jossa kerron että olen ottanut vahvistimen, ja että soittaa sitten jos sitä ei ole tarkotettu romuksi. No minä sitten menin testailemaan ja huomasin että on kyllä ihan toimiva peli, että mitäs hemmettiä, mitähän se tuolla romukasassa teki... Ei tullut mieleenkään että tämä olisi vielä putkivahvistin! Ihmettelin kyllä hyviä soundeja transupeliksi. No sitten tänään rupesin kattelemaan vahvistinta tarkemmin. Ihmettelin aluksi että miten kestää noin kauan että vahvistimesta lähtee ääntä virran päälle laitettuani. Kas kun tuossa ei ole edes standby nappulaa. No sitten rupesin kattelemaan takaa tarkemmin, ja huomasin että takapaneelissa oli eri putkien mallien nimiä merkitty. No, ruuvasin sen paneelin irti ja olin ihan äimänä. Putkipeli! Täysputki peli, ja vielä ilmatteeks! Ei mulla muuta, moi.
Semijees.
Grabel
17.09.2006 17:13:16
Ette arvaa kuulkaas ...Täysputki peli, ja vielä ilmatteeks! Ei mulla muuta, moi.

No voihan näätä, mikä tuuri! Onnea vain..
Rokkia rennolla asenteella!
Defrayer
17.09.2006 18:40:11
Ette arvaa kuulkaas ...Täysputki peli, ja vielä ilmatteeks! Ei mulla muuta, moi.

Huhhuh, ei joka pojan eteen tuollaista onnenpotkua satukaan. Onnea uudelle vahvarille!
Pastilli? IMIK #15, IHKK #16, THV #17
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)