Esko Deel 21.01.2003 09:27:00 | |
---|
Onko kukaan kokeillut kyseistä härpätintä bassolla? Kitaristien kokemuksetkin ovat tervetulleita. Sanomattakin selvää... |
Dumb 21.01.2003 18:28:54 | |
---|
Minä olen kokeillut tuota Filerimallintajaa kitaralla pari kertaa ja ihan kivaa pörinää siitä lähtee. Ensimmäisellä kerralla en saanut siitä juurikaan mitään irti, mutta toisella kerralla sitten tajusin vääntää välillä sitä Mix-potikkaa hieman pienemmällekin ja johan tuli kivoja soundeja. Voisi kyllä kokeilla tuota taas uudestaankin jossain vaiheessa kun on tosta viimekertaisesta testistä hieman aikaa. Meinasin jo ostaakin tuollaisen, mutta oli käytetyllä hintaa liikaa uuteen nähden niin jäi ostamatta. Sellaiseen KoRn tyyliseen säkeistöjen taustamuljutukseen toi olis kyllä aika kiva vempain. Muita soundiesimerkkejä kuin Apulannan Hiekka (se intron kitarakuvio) en osaa sanoa. |
ydinaukio 25.09.2006 13:55:24 | |
---|
Nostanpa tällaisen ikivanhan ketjun kun en nyt jaksanut tehdä uuttakaan. Eli kysymykseni olisi: minulla on tuollainen filter modeler. Siinä on sellainen ongelma, että sen ulostulo on aivan helvetin kova. Jos siis laitan pedaalin päälle, kitaran ääni kovenee huomattavasti. Miten tuota volyymia voi pienentää pedaalista? |
darrell 25.09.2006 21:38:18 | |
---|
Ylipäätään aika vähän juttua löytyi haulla Auto Waheista ja Envelope Filtereistä. Dunlopin Wahi kyllä löytyy rivistöstä, mutta kiinnostaisi kokeilla, miten saa funkin nytkytystä aikaiseksi autowahilla/e-filtterillä. Mikä näistä auto waheista tai envelope filtereistä on ns. paras hinta/laatu-suhteeltaan? Onko esim. Ibanezin Tonelok sarjan AW7 kykenevä mihinkään? Entä tuplaten kalliimpi MXR:n Auto Q? |
Reddie 26.09.2006 00:06:21 (muokattu 26.09.2006 00:07:00) | |
---|
Nostanpa tällaisen ikivanhan ketjun kun en nyt jaksanut tehdä uuttakaan. Eli kysymykseni olisi: minulla on tuollainen filter modeler. Siinä on sellainen ongelma, että sen ulostulo on aivan helvetin kova. Jos siis laitan pedaalin päälle, kitaran ääni kovenee huomattavasti. Miten tuota volyymia voi pienentää pedaalista? Nyt laitoit pahan ku ei tuol Line6:n sivuillakaan tosta näemmä mitään ollu. Käys kyselee sielä niiden foorumista. Ei siellä takapaneellissakaan ole mitään pädiä/säädintä? |
wilo 26.09.2006 14:32:12 (muokattu 26.09.2006 14:32:38) | |
---|
Mikä näistä auto waheista tai envelope filtereistä on ns. paras hinta/laatu-suhteeltaan? Terveeks, oon jonkun verran kokeillu envelope filttereitä sun muita. Toistaiseksi paras saundiltaan on ollut electro-harmonixin q-tron. Sanoisin myös, että se on mun mielestä hyvinkin likellä parasta hinta/laatu-suhteeltaan. Uutena maksaa saksan kamaralla 139 e. Spedu on toisinto tai uudelleensuunniteltu versio Mu-Tronista lisättynä parilla kivalla kytkimellä. Sikäli saundin pitäis siis olla kunnossa - mun korva sanoo, että se onkin. Itte käytän tota Hi-pass filtterinä lähes koko ajan, välillä saatan nipsauttaa band pass -puolelle. Kytkin on true bypass (kaiketi?!) ja kokonaisuudessaan vaikuttaa ihan jämäkältä laitteelta. Hankaluutta tuo 24 voltin virrantarve, mitä ei meinaa löytyä mistään pedaalilautaan suunnitellusta muuntajasta, jossa on useampi ulostulo. Toinen miinus on on/off -ledin puuttuminen: pedaalissa on yksi ledi päällä koko ajan kun virtapiuha on kiinni ja toinen sykkii envelopen mukaan. Joskus menee arvailuksi, kun sohii jalkakytkintä huolimattomasti. Ville Edit: vielä linkura ehx:n sivuille: http://www.ehx.com/ehx2/Default.asp … alog%2F19%5FFilters%2F09%5FQ%2DTron |
ydinaukio 26.09.2006 19:29:23 | |
---|
Nyt laitoit pahan ku ei tuol Line6:n sivuillakaan tosta näemmä mitään ollu. Käys kyselee sielä niiden foorumista. Ei siellä takapaneellissakaan ole mitään pädiä/säädintä? Ei ole mitään volyymin säädintä. Olen kokeillut eri vahvistimilla, eri kitaroilla ja eri paikoissa efektilenkissäni. Ei auta. Täytynee mennä käymään tuolla foorumilla sitten. |
FoN 26.09.2006 20:08:12 | |
---|
Volume-levelit ovat ongelma Modeller-sarjan pedaaleissa. Kannattaa koittaa josko bypass-moden vaihto toiseen auttaisi. Tai jos rahaa löytyy, voit lähettää pedaalin Keeleyn modattavaksi. Myydään: Bogner Uberschall |
masterhat 26.09.2006 20:50:45 | |
---|
Psst. Mini q-troni muuntajan kera torilla myynnisä. Tehotyttö95 |
PIM 27.09.2006 07:06:01 | |
---|
|
Ziggy Bubba 27.09.2006 10:17:22 | |
---|
Nuo lattiamalliset Line 6:n muljuttimet on kyllä vieläkin kumman kalliita. Kaveri on noita koittanut kohtuuhintaan löytää, mutta kun ei niin ei. Ja eikös noissa ole jo aikas vanhaa teknologiaakin? Hyviä pelejä taitavat silti olla. www.mikseri.net/sigkk My musique |
YaketyYak 27.09.2006 12:39:00 (muokattu 27.09.2006 12:40:04) | |
---|
Jos jollain lojuu nurkissa tarpeettomana Line 6 Filter Pro Studio Modeller (eli räkkimalli tuosta Stompboxista) - laitetta kun ei enää valmisteta... http://www.line6.com/products/detail/37/ ...niin ostan sen kyllä mieluusti pois. |