Aihe: Yamaha ERG-121
1
talmander
30.09.2006 16:55:57
Eli tommosesta kepistä kyselisin että onko siintä mihinkään? Pitääkö se virettä alkuunkaan ym? Kaiken näköinen informaatio on tarpeen! omia kokemuksia myöten! Kiitokset jo etukäteen!
Alba
30.09.2006 17:11:14 (muokattu 30.09.2006 17:13:22)
Eli tommosesta kepistä kyselisin että onko siintä mihinkään? Pitääkö se virettä alkuunkaan ym? Kaiken näköinen informaatio on tarpeen! omia kokemuksia myöten! Kiitokset jo etukäteen!

Mulla on tuo keppi ollut jo aika pitkään. Vireen se pitää mielestäni erinomaisesti. Sormenjälkiä se kerää kyllä todella paljon.. Kyllä se soitossa on kestänyt, mitä nyt yksi potikannuppi hajonnut. Kaiken kaikkiaan OK kitara, se kiiltävän musta väri ei kyllä kovin hyvännäköinen ole. imo

Mikeistä vielä senverran että ovat aika tuhnuiset, mutta tallamikki vähän kirkkaampi.
Tähän on tultu.
nauski
30.09.2006 17:28:11
Kaula siinä on helvetin ohut.
TeB@
30.09.2006 17:44:58 (muokattu 30.09.2006 17:46:01)
Vireen se pitää mielestäni erinomaisesti. Sormenjälkiä se kerää kyllä todella paljon.. Kyllä se soitossa on kestänyt, mitä nyt yksi potikannuppi hajonnut. Kaiken kaikkiaan OK kitara, se kiiltävän musta väri ei kyllä kovin hyvännäköinen ole. imo

Mikeistä vielä senverran että ovat aika tuhnuiset, mutta tallamikki vähän kirkkaampi.

Olen samaa mieltä. Mulla potikat ehjiä mutta välillä (harvoin) mikinvalitsinta täytyy vääntää sivulle jos ei ota kontaktia.. Ihan kelpo keppi hintaisekseen. Vireestä senverran kylläkin että jos kampea käyttää niin aika äkkiä on vire mennyt. Itse en mokomaa käytä...
Twist
30.09.2006 19:59:12
heh, siis sormenjälkiä kerää tuo kitara? kantsis varmaa pestä kädet tai sitte pitää huolta kitaran pinnasta.
itselläni oli sellaiset 2 vuotta tuo kyseinen kitara, ihan käteväpeli aloittelijalle! mikit on ny mitä on, mutta kuten sanoin, aloittelijalle...
vaikka olenkin suunnitellut ostavani kaveriltani vanhan kitarani pois kun hän ei ny niin tykkääkään soitella kitaraa. minulla on muita suunnitelmia kitaralle..
Oops, I twisted again...
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)