Aihe: DigiTech Metal Master Vs. DOD Death Metal Distortion
1
Kirk_Hammett
04.10.2006 15:31:47 (muokattu 04.10.2006 15:57:07)
olen ajatellut ostaa ton Metal Masterin ja mulla on jo valmiiksi toi DOD:in Death metal ja ajattelin nyt kysyä että onko toi Metal Master paljonkin parempi?

mun mielestä tossa DODissa ei ole mitään mahtavat saundit ja sen takia ajattelinkin ostaa ton Metal Masterin

E: joo kitarana on Stagg Les Paul (n. 300€)
ja vahvistimena toimii tällä hetkellä tech21 trademark 60
You know it's sad but true...
Thanatopsis
04.10.2006 15:52:30
Kitaran ja vahvistimen voisit kertoa myöskin. Kerron nyt heti näin suoraan, ettei kukaan katkeroitunut mnettiläinen kerkeä tulla vittuilemaan.
Farewell happy fields. Where joy forever dwells.
Kirk_Hammett
04.10.2006 15:58:02
Kitaran ja vahvistimen voisit kertoa myöskin. Kerron nyt heti näin suoraan, ettei kukaan katkeroitunut mnettiläinen kerkeä tulla vittuilemaan.

kiitos että kerroit :)
ei jaksais lukee sitä ainaista vittuilua :P
Exhausted
05.10.2006 08:42:53

Digitech valmistaa nykyään samoja pedaaleja kuin DOD joskus aiemmin. Taitaapa Death Metal olla nykyisin Digitechin nimen alla. Metal Master on paljon monipuolisempi. Käy kokeilemassa, sillähän se selviää
Exhausted
05.10.2006 08:44:00

mun mielestä tossa DODissa ei ole mitään mahtavat saundit ja sen takia ajattelinkin ostaa ton Metal Masterin

Tarkoititko sanoa että "DODissa ei ole mitään vikaa" ? Jos näin on, niin mitä teet uudella pedaalilla?
Kirk_Hammett
05.10.2006 11:16:19
Tarkoititko sanoa että "DODissa ei ole mitään vikaa" ? Jos näin on, niin mitä teet uudella pedaalilla?

no eihän se DOD nyt ole mikään hirveän hyvä,mutta kyllä sillä soittelee. ajattelin että Metal Masterilla saisin hieman erilasita säröä ja ehkä jopa hieman jytyä/munaa/ saundiin
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)