Aihe: Washburn N2
1
Jankku
07.10.2006 20:55:46
Kuinkas laadukas tämä halvempi Nuno singature on? Olen tuota N4sta kokeillut ja tuntu helvetin hyvältä. Kuinka paljon muuten maksanut uutena tommonen?, enää noita ei vissiin uutena saa.

Pitäs kalastaa jostain tollanen super-strato.
Hell is where the heart is!
SG__
07.10.2006 23:29:51
N2 on huono viimeistelyltään, mutta siinä on silti uskomattoman pieni, resonoiva, kevyt ja hyvänkuulonen koppa ja IMHO omistaa parhaimman lisenssifloikan vireyden ja sustainin osalta (katko allekirjottaneelta kyl paljon kieliä ennenku hioin tallapalat). Kaulamikki on täyttä kuraa, joka kannattaa vaihtaa. BillLawrencen L-500 on vähintäänki tutustumisen arvoinen ja volkkapotikkaa nostettaessa, se puolittuu ja N2 muuntuu semi-telecasteriks. Loistava ja yllättävän monipuolinen työkalu hevikepiks.
Henkka M. Sun muistolles me soitetaan... 30.07.06
Pnctocn
08.10.2006 08:25:51 (muokattu 08.10.2006 09:17:33)
Kuinkas laadukas tämä halvempi Nuno singature on? Olen tuota N4sta kokeillut ja tuntu helvetin hyvältä. Kuinka paljon muuten maksanut uutena tommonen?, enää noita ei vissiin uutena saa.

http://www.washburn.com/products/electrics/nseries/n1_n2.aspx

näyttäisi vielä tuotannossa olevan, maahantuojasta en tiedä - aikoinaan N4 hankkiessa kotimaasta ostaminen kaatui juuri maahantuojan puutteeseen. N2:sta maksoin uutena nelisentuhatta (markkaa), listprize $599, käytettynä noita olen nähnyt n.200-400€ (sekä huutonetissä yksi meni muistaakseni 150 ekulla). Näihin hintoihin saa mielestäni erittäin paljon kitaraa. Yleensähän noista tallasta löytyy tuo Lawrencen mainio viisisatanen, tosin vastaan on tullut yksilöitä myös Washburnin 631 mikillä. Erot N4:n löytyvät viimeistelyssä yleisesti, materiaaleissa ja soitettavuudessa, N2:n kaula on profiililtaan selvästi ohuempi ja otelaudan radius tuntuisi tasaisemmalle kun taas N4:ssä on kämmenessä enemmän tavaraa (toisaalta Nelosia tehdään customshopin toimesta, joten uskon näistäkin monenlaista löytyvän). Hintaansa nähden kuitenkin erittäin hyvä kitara. Taitaa se Poets of the Fallin äijäkin soitella tuollaisella.

e:pilots

ee:http://potfmedia.com/ffp/rauma120506/011.jpg

paitsi että nykyään soittelee ilmeisesti jemillä.
"kun on isot pussit, on kiva pussailla"
Thunderace77
08.10.2006 08:53:59

Minun mielestä N2 oli ihan ok keppi,hieman tunkku soundi verrattuna omaan N4.
Yleispätevä rock-kitara.
Poets of the fallin kaverilla on just tollanen,mut taitaa olla rankasti modattu...

Washburnit on erittäin hyviä skeboja...ite hommasin N4 tilalle tämmösen...
http://en.music123.eu/WASHBURN+X50P … CRB+ELECTRIC+GUITAR+-+CARAMEL+BURST
www.yhdeksaselama.com
Jankku
08.10.2006 11:18:13 (muokattu 08.10.2006 11:18:49)
Vai 4000mk, no eivät ole pirulaiset uutenakaan maksaneet älyttömiä. Jos halvalla löytyy täytyy kai ostaa pois.

Kyllä tuo varmaan nämä korea Ibanezit ja Intokiina LTDt pieksee, jotka liikkuu samoissa hintaluokissa...
Hell is where the heart is!
hjukke
08.10.2006 11:48:02

N4 olis kova peli kokoelmissa kun olisi sitä kuuluisaa "ylimääräistä".
Joskus vielä..
Candle with hare
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)