Ylilordi 06.10.2006 10:55:36 | |
---|
Olis kitarassa kaikenlaista säätämistä, ite en osaa ja Vertikaaliin(josta kitaran ostin) en enää astu jalallanikaan, meni mikkien vaihdossa 2 ja puoli viikkoa eivätkä edes suostuneet alennusta antamaan. Eli siis asiansa osaava guitar tech(en keksi asiaan sopivaa suomenkielistä termiä). |
joukov 06.10.2006 11:42:09 | |
---|
Oletko koskaan kuullut työjonosta? :) "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
Captain Farrell 06.10.2006 11:45:06 | |
---|
Nahkurinkadulta löytyy Musitec-niminen putiikki. Siellä Kärnän Tapsa tekee kaikkea mahdollista kitararemppaa. Omat kitarat on ollut tuolla useampaan otteeseen huollossa. Suosittelen. Badger and Bunny have got a secret hiding place in the forest. |
Ylilordi 06.10.2006 16:36:15 | |
---|
Oletko koskaan kuullut työjonosta? :) Olen, mutta vaihtoon viedessä lupasivat että ovat 3 päivässä valmiit, viimeistään viikon päästä. Kävin viikon päästä paikalla, ei ollut vieläkään. Sovittiin että ensi viikolla samaan aikaan ainakin olisi. Sovittiin että soittavat jos ei ole. Eivät soittanut, menin hakemaan eikä ollut vieläkään. Prkl, kyllä mä sen ymmärrän että on jonoa mutta sen voi ihan rehellisesti kertoa silloin kun sen kitaran sinne vie. |
Nacher 06.10.2006 16:46:38 | |
---|
Täytyy antaa hyvää palautetta F-musiikin kitarapuolesta. Mikkiremppa&säädöt hoituivat päivässä ja halvalla, ja lisänä vielä kitarasta oli huollettu/putsattu kaikenlaista, josta en ollut edes maininnut. Musitecistä sain itse jotenkin kolkon vaikutelman, kun kerran kävin. |
Spike 06.10.2006 16:49:11 | |
---|
Oletko koskaan kuullut työjonosta? :) Karttelisin kyseenomaista paikkaa muutenkin kyllä. Välillä vähän epämääräistä toimintaa. Clearly motivated by an unholy alliance.
Vaihdetaan SD Distortion -> JB/Custom/tarjoa. |
Carama 06.10.2006 19:55:10 | |
---|
Oppis vaan soittamaan.. |
joukov 06.10.2006 20:11:36 | |
---|
Olen, mutta vaihtoon viedessä lupasivat että ovat 3 päivässä valmiit, viimeistään viikon päästä. Kävin viikon päästä paikalla, ei ollut vieläkään. Sovittiin että ensi viikolla samaan aikaan ainakin olisi. Sovittiin että soittavat jos ei ole. Eivät soittanut, menin hakemaan eikä ollut vieläkään. Prkl, kyllä mä sen ymmärrän että on jonoa mutta sen voi ihan rehellisesti kertoa silloin kun sen kitaran sinne vie. Jep, ymmärrän turhautumisesi. "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
mkuusela 06.10.2006 21:25:37 | |
---|
Vie Makkosen Erkalle Huimaan Lumoukseen, hyvä ja nopea palvelu... |
Tympee Huttunen 06.10.2006 21:36:43 | |
---|
Mihin kannattaisi viedä nauhojen hiontaan? Hommaan pitäisi sisältyä myös (tietenkin) satulan viilaus ja säätötoimenpiteet. Paljonkohan homma maksaisi? |
-jxjj- 06.10.2006 23:57:40 | |
---|
Mä myös tota Huimaa Lumousta suosittelisin, Erkka ainakin on selkeästi asialle omistautunut, toisin kuin noissa isommissa ketjuissa valitettavan usein asia on. Pienelle liikkeelle tuntuu jokainen asiakas olevan tärkeä ja siksi myös sen mukaista palvelua on saatavilla... -rock'n'roll ain't dead, but if I'd be him, I'd commit a suicide- |
Spike 07.10.2006 00:01:06 | |
---|
myös hyvä fiilis jäänyt vaikka olen pelkästään potikoita ja plekuja hakenut. Clearly motivated by an unholy alliance.
O: Single coil tai singlecoil-sized humbucker |
Åboensis 08.10.2006 13:24:38 | |
---|
Huima lumous rules. Erkka osaa hommansa (ja on muutenkin mukava mies), toimitusajoista ja muista yksityiskohdista voi aina neuvotella ja hintapolitiikka on kohdallaan. Lisäksi yksityisessä liikkessä asioidessasi tuet paikallisen pienyrittäjän toimintaa etkä ison ketjun Helsinkiläisten pääjehujen Karibianlomakassaa tms. Oman kitaran huollon lisäksi Erkan kautta on hoitunut näppärästi myös mm. edellisen vahvistimen myynti, uusien putkien, kitarankielten yms. hankinta, laulumonitori bändille jne. "Every night I tell myself I am the cosmos" |
Tympee Huttunen 08.10.2006 14:10:39 | |
---|
Hoitaako Erkka nauhojenhionnan yms. toimenpiteeseen kuuluvan? Missä hintaluokassa liikutaan? Hyvää asiakaspalvelua tosiaan liikkeessä. |
moikki 08.10.2006 14:20:35 | |
---|
Jees jees |
Carama 08.10.2006 18:02:57 | |
---|
Melko kallista näyttäs olevan. Kallista??????...Melko edullista jos sillä saa rakkaan instrumentin kuntoon. Oppis vaan soittamaan.. |
moikki 08.10.2006 18:05:59 | |
---|
Kallista??????...Melko edullista jos sillä saa rakkaan instrumentin kuntoon. Minä olen saanut rakkaat instrumenttini paljon halvemmalla säädätettyä ammattilaisella(eli siis liikkeessä). Jees jees |
Roadari 08.10.2006 22:42:22 | |
---|
Melko kallista näyttäs olevan. Totta. Mulla on useita kitaroita käynyt Salen tykönä. Mies osaa pyytää, mutta työn jälki on sitä luokkaa että hinta/laatusuhde on edelleen erittäin kohdallaan. Kallis, mutta joka hommaan oon ollu tyytyväinen eikä mitään ole tarvinnut tehdä kahdesti! Suosittelen!!! Roadari "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa." |