takape 11.10.2006 20:48:09 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia em. telestä. Tai tietoa millaisista osista ne on kasattu. Made in USA ilmeisesti vuosina 97-98 tehtyjä. Hinta haarukka myös kiinostaisi tietää. |
joukov 11.10.2006 21:59:48 | |
---|
Tee haku california series -sanoilla. Joku foorumilla osti (muistaakseni f-musikista) cali-straton tai -telen ja kehui sitä kovasti. "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
takape 11.10.2006 22:15:51 | |
---|
hakua on kokeiltu. Samoin kokeilin telecaster keskustelupalstoja selata. Jotain tietoa olen löytänyt mutta hieman ristiriitaista tietoa. Jossain sanottiin että on ehta jenkki tele, toiset sanoo että muuten valmistettu usa:ssa mutta pintakäsittelyt tehty mexikossa. Osat sanotaan olevan usa osia mutta toisaalla sanotaan että mikkeinä olis tex-mex mikit. |
joukov 11.10.2006 23:38:50 | |
---|
hakua on kokeiltu. Samoin kokeilin telecaster keskustelupalstoja selata. Jotain tietoa olen löytänyt mutta hieman ristiriitaista tietoa. Jossain sanottiin että on ehta jenkki tele, toiset sanoo että muuten valmistettu usa:ssa mutta pintakäsittelyt tehty mexikossa. Osat sanotaan olevan usa osia mutta toisaalla sanotaan että mikkeinä olis tex-mex mikit. Tex-Mex on mallin nimi. http://www.fender.com/products/search.php?partno=0992131000 Veikkaan, että nuo ovat jenkkivalmisteiset vaikka varmaa tietoa ei olekaan. Toimivat mainiosti aikaisemmin omistamassani Jimmie Vaughan Stratossa, suosittelen. Onko sillä suurta väliä on kitara maalattu ja lakattu Meksikossa? : ) "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
p130 12.10.2006 11:26:28 | |
---|
Onko kenelläkään kokemuksia em. telestä. Tai tietoa millaisista osista ne on kasattu. Made in USA ilmeisesti vuosina 97-98 tehtyjä. Hinta haarukka myös kiinostaisi tietää. Hyviä vehkeitä olivat, huhun mukaan California-sarja lopetettiin koska se söi liikaa kalliimman American Standardin myyntiä. Voi ihan oikeasti pitää paikkansakin... Cafornia-telessähän oli stratomikki kaulassa, on kai nimenomaan noita Tex-Mex -mikkejä. Asiallisista osista kasattu, body on maalattu meksikossa (+ muuta viimeistelyä?) mutta mistään American Traditional-roskasta ei todellakaan ole kysymys. Voisin omaankin kokoelmaan ottaa jos sattuisi sopiva yksilö kohtuuhintaan kohdalle. 3990 markkaa taisi olla alin hinta California-sarjasta uutena ja jos oikein muistan niin kallein lähtöhinta oli lähemmäs 6000mk. Sen verran vähän noita liikkuu, että mitään "oikeaa" hintaa ei osaa sanoa. Suunnilleen vastaavien 90-luvun japsireissueiden pohjalta minä tuota hinnoittelisin + pieni made in USA-lisä. Ei kuitenkaan enempää kuin käytetyt American Standardit. Tietenkin jos kitara tuntuu parhaalta koskaan niin silloinhan siitä kannattaa maksaa se mitä pyydetään... ;) Tee haku california series -sanoilla. Joku foorumilla osti (muistaakseni f-musikista) cali-straton tai -telen ja kehui sitä kovasti. Muisteletko sitä muutaman kuukauden takaista keskustelua, se oli California Beach -sarjaa. Custom Shopin tekeleitä ja limited edition... Olen mieluummin yksin oikeassa kuin lauman kanssa väärässä. -Kari Suomalainen |
joukov 12.10.2006 13:57:26 | |
---|
Muisteletko sitä muutaman kuukauden takaista keskustelua, se oli California Beach -sarjaa. Custom Shopin tekeleitä ja limited edition... Taisin sekoittaa juuri tuohon. "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
takape 12.10.2006 14:30:09 | |
---|
mulla on yksi tuollainen kokeiltavana ja hintaa olisi 550-600e tuntuu yhtäkkiä ihan kohtuu hinnalta. Pitää vaan miettiä malttaako jostain nykyisestä luopua. Tämähän on tätä vaikeaa päätösten tekoa. Ajatuksena olisi kuitenkin 90 luvun alun strato (mexico) laittaa ehkä kiertoon. Pitää vielä vähän vertailla, molemmat kun tuntuu hyviltä kitaroilta ;) |
Tsugu Way 12.10.2006 16:39:35 | |
---|
Joo ittellä on just sellanen (niinkuin avattaresta saattaa näkyä). Se kai oli maksanu sillon uutena sen 6000mk. Ite ostin sen velipojalta käytettynä asevelihintaan. Sitten jäljittelinkin netistä sen tietoja ku hämäs vähän, että mitä sille oli meksikossa tehty, kun kuitenkin on made in usa. Mutta pintäkäsittelyn kait se oli siellä saanu, niinkuin tuolla joku tiesikin. Joten made in usa, kuten lavassa lukee.. No, anyway tyytyväinen olen ollut. Paljon on tullut kaulamikilläkin soiteltua, kun sillä sai mainiot strato-soundit. Joten siis yllättävänkin monipuolinen soitin telecasteriksi. Omani alkaa tosin olla jo kunnostusta vailla (nauhat kuluneet yms). Jos se ei svengaa, se ei ole minkään arvoinen. (Duke Ellington) |