Aihe: Mistä DR:n Black Beauties?
1
Perza
15.10.2006 21:38:43
Elikkä saako suomesta DR:n BLACK BEAUTIES sähkiksen kieliä?

Kyseessähän on mustat sähkiksen kielet?

Onko kukaan testannu?
Turhaa
sonata
15.10.2006 22:01:20

Jos en aivan väärin muista niin Markun musiikissa olen kyseisiä kieliä nähnyt. Testannut en ole mutta kaverillani semmoiset ovat olleet, kehui niitä hyviksi kieliksi.
Voisi itsekkin ostaa testiin jossain vaiheessa kun kiinnostavat kanssa minua.
moro
Kaihua
15.10.2006 22:52:21
Elikkä saako suomesta DR:n BLACK BEAUTIES sähkiksen kieliä?

Kyseessähän on mustat sähkiksen kielet?

Onko kukaan testannu?

En kyllä tiedä että missä täällä Suomessa niitä olisi, itse tilasin Thomannilta. Haivaitsin ne oikein hyviksi kieliksi! Pysyvät pitkään kirkkassoundisina toisin kuin esim. GHS:t tai rotosoundit. Laitoin kyseiset kielet punaiseen teleeni ja värikombinaatio oli varsin viehkeä. Miinuksena voin mainita 14,6 euron suolaisen hinnan.
Tee niinku mä teen.. Älä tee.
McNulty
16.10.2006 02:45:16
Musamaailmahan tuo DR:n kieliä maahan. Kyllä he tilaavat jos sellaisen setin haluavat. Tosin, kielet tulevat vasta sitten kun Musamaailmaan tulee DR-täydennystä.
These pretzels are making me thirsty!
Visiting is pretty, visiting is good!
Ze Kink
16.10.2006 13:42:41
Musamaailmahan tuo DR:n kieliä maahan. Kyllä he tilaavat jos sellaisen setin haluavat. Tosin, kielet tulevat vasta sitten kun Musamaailmaan tulee DR-täydennystä.

Mä ostin Musamaailmasta 11-setin tuollaisia joskus kesällä, että kyllä niitä varmaan hyllyssäkin on.
-keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi!
Nufan
16.10.2006 19:46:25
Pysyykö noissa väri loppuun asti?
Jaffe
17.10.2006 10:14:14
Pysyykö noissa väri loppuun asti?

ei pysyny.
WelmerX
17.10.2006 10:28:18
Jyväskylän Musa Pörssistä hain viime viikolla. Hassun tuntuiset ja näköiset. Ollut nyt kiinni alle viikon ja musta väri alkoi lähteä pikkausalueelta jo parin päivän jälkeen.
Saas nähdä miten kauan nämä nyt kestävät, Elixirit tätä ennen asettivat riman korkealle.
kalamies#32 >-)))>
Skebaristi
17.10.2006 10:39:45

En kyllä tiedä että missä täällä Suomessa niitä olisi, itse tilasin Thomannilta. Haivaitsin ne oikein hyviksi kieliksi! Pysyvät pitkään kirkkassoundisina toisin kuin esim. GHS:t tai rotosoundit. Laitoin kyseiset kielet punaiseen teleeni ja värikombinaatio oli varsin viehkeä. Miinuksena voin mainita 14,6 euron suolaisen hinnan.

Huh, onpas kalliita. GHS:t maksaa jotain 3,5€. Saa kyllä kelvata minulle. :)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)