pnorman 11.10.2006 09:58:38 | |
---|
Terve Haen vintage putkimarsun (jossa ei ole etuvahvistimen volumen säätöä) eteen säröpurkkia ja tuo vaikuttaa mielenkiintoiselta. Testaamaan en ole päässyt. Musiikkityyli ja särön tarve vaihtelee clean boostista blues-särön kautta vanhaan hard rockiin..ei metallimeininkiä varten. Kirjoittakaa omakohtaisia kokemuksia. Kiitos! |
penatuna 11.10.2006 12:55:58 (muokattu 11.10.2006 12:56:38) | |
---|
Itsellä ollut noin kuukauden käytössä ja ihan positiivinen peli. Varsinainen "särö" tässä on aika perinteinen ts-tyylinen, mutta se puhtaan sekoitus on hyvä oivallus. Mihinkään hard rockiin en kyllä tätä suosittelisi, mutta bluesiin jne. kyllä toimiva. Säröä saa tosiaan niin vähän kuin haluaa ja laite käyttäytyy sivistyneesti, eli ei ole hirveän äänekäs tai muuta. Tällä hetkellä käytössä treeni/keikkapelinä Koch twintonen kanssa, mutta olen myös kotona testannut Truetone champin kera tätä. Eli osta jos käyttöä löytyy tuolle puhtaan ja särön sekoittamiselle, sekä haussa on pienemmät säröt/buustaus. Itse hommaan vielä kenties yhden purkin, vaikka barberin direct driven jossakin vaiheessa. Ainaista laitteiden keräilyähän tämä on... |
pnorman 11.10.2006 13:30:01 | |
---|
Kiitos vastauksesta. Juuri tuo puhtaan sekoittaminen soundiin kuulostaa hienolta mahdollisuudelta ja jotain tube screamerin tapaista tässä joka tapauksessa on haussa. Ei sillä etteikö säröpurkkeja jo nurkista löytyisi ;-). Mistä muuten hommasit? |
Pertsi 11.10.2006 13:35:37 | |
---|
Penaa peesaten suosittelen, jos maltillinen 808-särön määrä riittää. Cleanin sekoitus on todella toimiva juttu. Purkki on true bypass ja hiljainen. Tone-säätökin toimii hyvin laidasta laitaan. Evilbayssä on käytettyjä jatkuvasti myynnissä. Tuohon ehtii vielä mukaan: http://lyhytlinkki.net/?8g462u4z |
pnorman 11.10.2006 14:41:32 | |
---|
Kiitos tuostakin...nytpä sain syyn rekisteröityä ko. foorumiin....aiemmin olen välttänyt sitä kuin ruttoa mutta nyt ei taida mikään auttaa :-) |
masterhat 11.10.2006 14:59:35 | |
---|
minuakin gassittaa sama laite Tehotyttö95 |
penatuna 12.10.2006 13:43:29 | |
---|
Customshopista löysin omani. Ei mikään halpa peli siellä, mutta takuut pelaa. |
Guitarfreak 12.10.2006 15:45:30 | |
---|
Tämä on kyl OD-pedaaleista parhaimmistoa :) Itse ostin tuossa keväällä, ja tullut käytettyä varsin usein. Särö on varsin mieto ja tonekontrolli on toimiva, kokonaisuutena pitkälti TubeScreamer-maailmaa. Cleanin annostelulla saa hyvää lisäarvoa pedaalille, koska omaan korvaanii tuo pelkkä särö kuulostaa varsin rupiselta... Laite toimii myös kliiniboostina mikäli sellaista tarvitsee, niin homma vaan monipuolistuu. Kyseistä purkkia oon käyttänyt myös bassosärönä :D Toimi Discharge-tyylisessä väännössä varsin muhevasti ;) Hihna luistaa? |
pnorman 14.10.2006 08:12:35 | |
---|
No niin, eiköhän tuo ole pakko hommata. Custom Sounds:n kanssa on muutenkin kyselyitä päällä, katsotaan! |
ministeri 16.10.2006 20:53:14 | |
---|
minä myös tuollaisen lisään pedaalikokoelmaan kun talous antaa myöten...toi cleanin sekoitus mahdollisuus kiinnostaa. |