Aihe: Crate vs. Line6
1
J1I
19.10.2006 20:55:14

Terve!

Nyt tarvis tilata halpa nuppi (+kaappi). Olen tossa thomanilla näyteikkuna shoppaillu ja noiden kahden siis craten powerblockin ja sen 75 wattisen Line6 nupin välillä pyöriny.

Nyt siis kysymys kuuluukin onko jollakin kokemuksia noista kummastakaan, ja kumpaa jengi täällä suosittelee. Treenikämpälle ihan peruskäyttöön on tulossa. Voi jotain muitakin halpoja nuppeja ehdottaa jos mieleen juolahtaa..
Perza
19.10.2006 21:04:20
Pistetään nyt tämä sama, ku aina eli miks pitää olla pienellä budjetilla nuppi-kaappi härdelli?

Käsittääkseni tuo Crate on ollu se suositeltavampi, en sitte tiedä?

Spideri on todettu monta kertaa aivan surkeaksi/käyttökelvottomakssi.

Mutta joo, olis ehkä paikallaan kertoa vähä budjettia ja mitä musaa pitäs veivata?
Turhaa
mathias
19.10.2006 21:12:33 (muokattu 19.10.2006 21:19:53)
Ainakin minun mielestä Powerblockin särökapasiteetti ei oikein riitä, jos kunnon säröä haluaa. Line6:n PODxt:n ja 4x12" kaapin kanssa tämä yhdistelmä kuullostaa varsin mukavalta.
-Cale
19.10.2006 21:16:47
Pistetään nyt tämä sama, ku aina eli miks pitää olla pienellä budjetilla nuppi-kaappi härdelli?

Imagosyistä.
Perza
19.10.2006 21:46:00 (muokattu 19.10.2006 21:46:25)
Ainakin minun mielestä Powerblockin särökapasiteetti ei oikein riitä, jos kunnon säröä haluaa. Line6:n PODxt:n ja 4x12" kaapin kanssa tämä yhdistelmä kuullostaa varsin mukavalta.

Ei taida budjetti vaan oikein riittää.

Jos ajatellaan, että sellanen 400-500€ olis käytössä, ni tuolla hinnalla sais jo käytettynä ihan ok combon, mut jos se oikeesti on niin, että yläasteen kovin äijä on se jolla on kaappipino ja nuppi, ni ihan miten vaan.

Ei sillä tietenkään, että nupeissa ja kaapeissa olis jotaki vikaa, mutta pikku rahalla pientä ja hyvää, mielummin ku iso paketti paskaa.
Turhaa
Twinkle
19.10.2006 21:51:58
Ihmettelen tosissaan, mihinkä perustuu tämä ainainen "yläasteen kovin jätkä" -juttu. Luulisi että jos aloitusviestissä pyydetään kaappia ja nuppia, silloin tulisi kaappia ja nuppia siitä hintahaitarista mitä aloituksessa osoitettiin.

Ei taida olla keltään pois jos joku ostaa nupin ja kaapin jos sellaisen tahtoo.
Perza
19.10.2006 21:57:08
Ihmettelen tosissaan, mihinkä perustuu tämä ainainen "yläasteen kovin jätkä" -juttu. Luulisi että jos aloitusviestissä pyydetään kaappia ja nuppia, silloin tulisi kaappia ja nuppia siitä hintahaitarista mitä aloituksessa osoitettiin.

Ei taida olla keltään pois jos joku ostaa nupin ja kaapin jos sellaisen tahtoo.

No niin, ihan sama tietty jos joku haluaa ostaa, ni ostaa, mut eiks tän palstan tarkotus ole kuitenki, löytää paras ratkasu kaikkien tarpeisiin ja jos lähtökohdat on jo vääriä, ni en mä ainakaan näe, että siinä on jotain väärää suositella, sitä parasta ja toimivinta ratkaisua.
Turhaa
Twinkle
19.10.2006 21:57:42
No niin, ihan sama tietty jos joku haluaa ostaa, ni ostaa, mut eiks tän palstan tarkotus ole kuitenki, löytää paras ratkasu kaikkien tarpeisiin ja jos lähtökohdat on jo vääriä, ni en mä ainakaan näe, että siinä on jotain väärää suositella, sitä parasta ja toimivinta ratkaisua.

Suosittelit oivasti parempaa.
mathias
19.10.2006 21:58:40
Ei taida budjetti vaan oikein riittää.

Joo, ei todellakaan riitä.

Mutta jos metullia on tarkoitus soitella, Peaveyn Bandit 112 taikka Marshallin 8080 voisi olla hyvä vaihtoehto. Halpojakin vielä.
Perza
19.10.2006 22:18:27
Suosittelit oivasti parempaa.

No laitetaan sitte vaikka Peveyn Classikki 30 käytettynä!

Onko sulta muuten tullu mitää muuta ehdotusta, ku että te ootte muut ihan perseestä ja että osta pois jos tuntuu siltä?
Turhaa
J1I
19.10.2006 22:39:42

No niin on näköjään jotkut vetäny herneen nenään mun hankinnoista/aikeista hankkia. Mikäs niissä nyt sitten mahtaa olla ongelmana?

Musiikkihan on sellasta peruspoljentoa siis rokkia (www.mikseri.net/conspiracy), ja tarkotus olis löytää joku kiva ratkasu minkä vois ihan lavalle asti kantaa... Ei siis mitään että pitää saada nuppi ja kaappi. olen vaan jotenkin sellaseen haksahtanu.

Että pistäkääpä ihmeessä jotain mainosta ja ideaa mitä sitä nyt sitte kannattaa hankkia...
mathias
19.10.2006 22:50:31
No niin on näköjään jotkut vetäny herneen nenään mun hankinnoista/aikeista hankkia. Mikäs niissä nyt sitten mahtaa olla ongelmana?

Ei tuosta kannata välittää.

Musiikkihan on sellasta peruspoljentoa siis rokkia (www.mikseri.net/conspiracy), ja tarkotus olis löytää joku kiva ratkasu minkä vois ihan lavalle asti kantaa... Ei siis mitään että pitää saada nuppi ja kaappi. olen vaan jotenkin sellaseen haksahtanu.

Että pistäkääpä ihmeessä jotain mainosta ja ideaa mitä sitä nyt sitte kannattaa hankkia...

Tuon mikseribiisin perusteella vaikkapa joku Tech21 Trademark 30 taikka 60 voisi sopia melko hyvin. Taikka sitten se Peavey Classic, minkä joku jo taisi mainitakkin. Mitään hirmusäröä kun et tunnu tarvitsevan.
J1I
19.10.2006 23:06:16

Joo okei. Tech21 on tsekattu.

Kuitenkin varmaan sais olla sitä säröpuoltakin, kun sitäkin jonkun verran kuitenkin tarvitaan. Siinä mielessä toi biisi saattaa olla vähän harhaanjohtava...
trih
19.10.2006 23:48:51
Räbbänä
20.10.2006 00:23:18
"Hattu pois päästä!"
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)