seteli 17.10.2006 22:32:17 | |
---|
Saako japanista tilattua Tokain kitaroita vielä? toi ishibashi on vissiin lopettanut niiden myymisen. Ei viitsisi musamaailmastakaan ostaa kun semmoista ylihintaa vetävät. |
Rypsolisti 17.10.2006 22:34:18 | |
---|
Saahan sieltä tilattua jos jostain toisesta paikasta löytää, nyt ei tule mieleen muita kuin Ishibashi mutta ilmeisesti hekään eivät tällä hetkellä Tokaita myy. |
InYourFace90 17.10.2006 23:34:59 | |
---|
Tinkimällä saa ihan kunnon hintaan musamaailmasta (ehkä). Up The Irons! |
tommiot 17.10.2006 23:37:47 | |
---|
Tinkimällä saa ihan kunnon hintaan musamaailmasta (ehkä). Et ole tainnut yrittää tinkiä Musamaailmasta. Sain muistaakseni 20 euroa tingittyä Marsun 4x12" komerosta jonka ostin. |
seteli 17.10.2006 23:55:35 | |
---|
Et ole tainnut yrittää tinkiä Musamaailmasta. Sain muistaakseni 20 euroa tingittyä Marsun 4x12" komerosta jonka ostin. Joo sama juttu, ostin sieltä kerran kitaran ja sain ehkä 5 e alennusta |
InYourFace90 18.10.2006 00:43:59 | |
---|
Et ole tainnut yrittää tinkiä Musamaailmasta. Sain muistaakseni 20 euroa tingittyä Marsun 4x12" komerosta jonka ostin. Jaa... Taitaa olla musamaailmalla aika huono maine :D Up The Irons! |
saastara 18.10.2006 00:47:15 | |
---|
Jaa... Taitaa olla musamaailmalla aika huono maine :D Onhan se toimiva liikeyritys, mutta kenties siellä ei voida sanoa henkilökunnan olevan "muusikon puolella". :) Valitse itse oma puolesi. Lisää middleä ja vähemmän volumea. |
McNulty 18.10.2006 02:56:48 (muokattu 18.10.2006 02:57:22) | |
---|
Pitää muistaa, että japseista ostettuun tulee sitten aina laukun, rahdin ja tullin verottamat euromäärät lisukkeeksi. Ilman kovaa laukkua en nimittäin tilaisi valtamerten takaa yhtään mitään. Samoin rahdit huiteleepi mukavissa summissa, sitten kitaran ovh:n, laukun ja rahtien päälle ne verot. Itse kyselin Musamaailmasta LTD EC-1000VHB mallia ja lupasivat he siitä miulle 6e alennusta. 946e kitara olis lähtenyt siis 940e ulos. Kysyin paikallisesta ja sama kitara, 800e. Musamaailmasta on turha tinkiä, mutta tingi jossain toisessa liikkeessä joka myy heidän tuotteitaan. These pretzels are making me thirsty! Visiting is pretty, visiting is good! |
darrell 18.10.2006 09:09:10 (muokattu 18.10.2006 09:13:12) | |
---|
Onhan se toimiva liikeyritys, mutta kenties siellä ei voida sanoa henkilökunnan olevan "muusikon puolella". :) Valitse itse oma puolesi. Ei ole muusikon puolella? Bändikamaa ne käsittääkseni myy, tietty nettokate on oltava, tietyllä hintatasolla saavuttaa tavoitellun nettokatteen, ja ovi käy näiden tekijöiden funktiona. Olen kertaalleen keskustellut siellä hintatasosta ja eivät tingi, eli 'hinnat ovat kohdillaan' heidän mielestä. On tosi tyhmää ja vaarallistakin leimaantua 'muusikkovastaiseksi', joten luulisi heidän tietävän, mitä tekevät. |
Wahi 18.10.2006 10:07:51 | |
---|
Pitää muistaa, että japseista ostettuun tulee sitten aina laukun, rahdin ja tullin verottamat euromäärät lisukkeeksi. Ilman kovaa laukkua en nimittäin tilaisi valtamerten takaa yhtään mitään. Samoin rahdit huiteleepi mukavissa summissa, sitten kitaran ovh:n, laukun ja rahtien päälle ne verot. Itse kyselin Musamaailmasta LTD EC-1000VHB mallia ja lupasivat he siitä miulle 6e alennusta. 946e kitara olis lähtenyt siis 940e ulos. Kysyin paikallisesta ja sama kitara, 800e. Musamaailmasta on turha tinkiä, mutta tingi jossain toisessa liikkeessä joka myy heidän tuotteitaan. Näin off-topicina, saako sitä Framus 212 komeroa muualta kuin Musamaailmasta? |
WinterMad 18.10.2006 14:35:12 | |
---|
Ainakin vähä aika sitten Thomannilta sai... "menin yhteen mussalolaiseen musaliikkeeseen nii myyjä vitu heitti mua tikalla jalkaan ja sano homoksi vaikka oon hetero!! Olin sitte ostamassa plekua nii se toine myyjä sano että mee vittuu saatana homo tai ammun sua singolla päähän vittu!! -Vasara |
seteli 18.10.2006 14:35:27 | |
---|
Pitää muistaa, että japseista ostettuun tulee sitten aina laukun, rahdin ja tullin verottamat euromäärät lisukkeeksi. Ilman kovaa laukkua en nimittäin tilaisi valtamerten takaa yhtään mitään. Samoin rahdit huiteleepi mukavissa summissa, sitten kitaran ovh:n, laukun ja rahtien päälle ne verot. Itse kyselin Musamaailmasta LTD EC-1000VHB mallia ja lupasivat he siitä miulle 6e alennusta. 946e kitara olis lähtenyt siis 940e ulos. Kysyin paikallisesta ja sama kitara, 800e. Musamaailmasta on turha tinkiä, mutta tingi jossain toisessa liikkeessä joka myy heidän tuotteitaan. Yleensä toi rahti on siinä 100 euron paikkeilla. Ja verot sun muut on noin 22 % siitä kokonaishinnasta. Joten jos siellä kitara maksaa 450 e niin kokonaishinnaksi tulee noin 670 e. Musamaailmassa sama päälle 1000. Kyllä se 330 e aika iso raha on. Ja ne kitarat on kyllä aika hyvin pakattu kun ne lähetetään. Eihän ne tehtaaltakaan liikkeeseen tule laukussa. Ja mitä tuohon muista liikkeestä tinkimiseen tulee niin musamaailma on ainoa kauppa mikä Tokaita myy ja tuo maahan. Ei niillä ole tarvetta tinkimiseen koska jos haluat tokain niin sun on pakko ostaa se musamaailmasta niiden sanelemalla hinnalla. |
kojones 18.10.2006 14:42:02 | |
---|
Ja mitä tuohon muista liikkeestä tinkimiseen tulee niin musamaailma on ainoa kauppa mikä Tokaita myy ja tuo maahan. Ei niillä ole tarvetta tinkimiseen koska jos haluat tokain niin sun on pakko ostaa se musamaailmasta niiden sanelemalla hinnalla. Saahan niitä muualtakin kuin Musamaailmasta, reilujen alennusten kera vieläpä. Tässä asiassa pääkaupunkiseutu onkin muita jäljessä. |
Ukko 18.10.2006 16:34:52 | |
---|
Tinkimällä saa ihan kunnon hintaan musamaailmasta (ehkä). HAH HAH HAH HAH ! |
J.RA 18.10.2006 18:01:59 | |
---|
Ja mitä tuohon muista liikkeestä tinkimiseen tulee niin musamaailma on ainoa kauppa mikä Tokaita myy ja tuo maahan. Saa niitä muualtakin. Kuten itsekin sanoit "tuo maahan". Eli Musamaailma toimii tukkuna muille musapuljuille. Rautalangasta. -Sellasta se vaan on- |
BlueNote 18.10.2006 18:08:25 (muokattu 18.10.2006 18:11:29) | |
---|
Tilaisin itse japanista...olen tilaillut sieltä aiemmin jonkin verran (lue: yli 10-keppiä;) ja joukossa on ollut liimakaulaisiakin -> eikä vielä ole tullut mitään ongelmia! Lähetykset ovat hoituneet sieltä päin EMS:nä, eli vakuutettuna lähetyksenä ja hintaa rahdille on jäänyt keskimäärin alle 100EUR... Suurin osa kitaroista on tilattu ilman laukkua pehmustetussa gigpägissä...hyvin pakattuna kuitenkin, eikä ongelmia ole ollut/esiintynyt! Tullimaksut menevät sitten kitaran arvon + rahdin mukaan. Kitara tulee kuitenkin yleensä halvemmaksi tilata japanista, kuin ostaa kotomaasta, valitettavasti näin... ...että semmosta |
J.RA 18.10.2006 18:34:38 | |
---|
Mistä BlueNote olet kitarasi tilaillut? Yksityisiltä vai joltakin liikkeiltä? -Sellasta se vaan on- |
seteli 18.10.2006 18:36:47 | |
---|
Saa niitä muualtakin. Kuten itsekin sanoit "tuo maahan". Eli Musamaailma toimii tukkuna muille musapuljuille. Rautalangasta. No eikö se yleensä ole niin että maahantuojalta saa kaikista edullisemmin kun ei mene välikäsien kautta. sanokaa joku suomalainen liike, joka tokaita myisi ja edullisemmin? |
joukov 18.10.2006 18:38:39 | |
---|
No eikö se yleensä ole niin että maahantuojalta saa kaikista edullisemmin kun ei mene välikäsien kautta. sanokaa joku suomalainen liike, joka tokaita myisi ja edullisemmin? Valitse sieltä Musamaailman sivuilta jälleenmyyjä ja kysy hintaa itse. "Paul Stanley: Live To Win - 10/10" |
sihvoh 18.10.2006 18:43:25 | |
---|
Itse olen ostanut eBayn kautta keppejä Japanista useamman kappaleen ja aina ne ovat tulleet perille yhtenä kappaleena ilman laukkua. Ne pahvilaatikot mitä noiden lähettämiseen käytetään ovat tukevia ja lisäksi sisällä on paljon pehmusteita. Vielä kun kielet ovat löysättynä, ei edes G* kloonien lavatkaan ole alttiina katkeamiselle. P.S. Kannattaa katsastaa myös Edwards by ESP jos Japanista aikoo tilata I have seen the light... let there be lights, let there be sound, drums... guitars... |