Aihe: 40€ Williams akustinen nylonkitara..
1
HateHalon
21.10.2006 15:24:00

Eli Anttilassa tuollainen tarjouksessa 40€ (norm. 100€). Onko ihan lelu? Eli pysyykö edes vireessä ja hajoaako vähän ajan päästä kuitenkin jotain siitä? Jos joku voisi informoida jos tietänee. Kävin kokeilees ja Menis semmosena rämpyti-kitarana, kuhan tietänis sen pysyykö juurikaan vireessä ja kestääkö käyttöä vai ratkeaako esim. kaula saman tien.
voima
21.10.2006 15:54:09
Eli Anttilassa tuollainen tarjouksessa 40€ (norm. 100€). Onko ihan lelu? Eli pysyykö edes vireessä ja hajoaako vähän ajan päästä kuitenkin jotain siitä? Jos joku voisi informoida jos tietänee. Kävin kokeilees ja Menis semmosena rämpyti-kitarana, kuhan tietänis sen pysyykö juurikaan vireessä ja kestääkö käyttöä vai ratkeaako esim. kaula saman tien.

Yks kaveri tuon osti ja kovasti kehu, kuulemma soitellu tosi paljo sitä. En sit enempää tiiä.
RATATATATA SNIUUU!!!
J.RA
21.10.2006 16:06:28
"Kolme nailonkieltä ja kolme teräskieltä"
-joulu Anttila

Yks kaveri tuon osti ja kovasti kehu, kuulemma soitellu tosi paljo sitä. En sit enempää tiiä.

Jos ei ole väritelkkaria nähnyt niin eipä siitä voi unelmoidakaan.

No joo, kerran käteeni otiin ja enpä toista kertaa tee. Kyllähän se kitaralta näytti, mutta eipä säväyttänyt. Siinä ainakin kusi kaikki! Kyllähän tuolla kännipäissä mökissä rimpauttelisi, silloin se saattaisi kuullosta ja tuntua jopa hyvältä! :)
-Sellasta se vaan on-
tarzan
21.10.2006 16:48:48
kaveri osti tuon ekaksi kitaraksi ja soittelin sillä itse tuossa illanistujaisissa, ihan hyvin toimi.

itseasiassa ei ole edes ihan paska, tietenkään vire ei pidä mitenkään loistavasti mutta kyllä sillä nyt soittelee.

jos ihan huvin vuoksi soittaa ja ei mitään ihmeitä halua niin toimii. Loppupeleissä ainakin se yksilö millä minä soitin oli viimeistelty ihan hyvin, ja toimi sen muutaman biisin ajan ihan kivasti.

toki parempaakin on tarjolla, mutta se maksaa taas huomattavasti enemmän.
Helvetin hyvä paimen
Lancelot
21.10.2006 17:29:43
Hae motonetistä(kyllä, kuulit oikein!) nylonkielinen Skylark! olisko ollu 30-40€. Yamaha C-40(n.120€) omistaneena voi sanoa ettei mitään mahdotonta eroa ole tuohon skylarkiin.. Eli varmasti tuo wiljamikin ajaa asiansa..
darrell
21.10.2006 18:48:44 (muokattu 21.10.2006 18:49:53)

Meni vireeseen riittävän hyvin (intonaatio ~ok). Tavallinen nailonkielisen soundi. Nauhat on epämiellyttävät. Kitara ei tuntunut hyvälle ainakaan mun näppeihin. Vaikka on halpa, niin en itse haluaisi ko. kitaraa kotiini. (EDIT: En halunnut ko. kitaraa kotiini.)

Noh, tohon hintaan ok, ja voi tehdä Neil Youngit, eli legendan mukaan ilmestyt yllättäen pusikosta kitara kädessä ja mitään kyselemättä liityt nuotiolla istuvaan porukkaan. Istut rinkiin ja tapailet jotain biisiä. Liiallisesta kännistä ja lisäaineista johtuen soitosta ei tule mitään. Asetat kitaran nuotioon ja häivyt. Tekee varmaan vaikutuksen, vaikkei 'nuotiokitara' tässä tapauksessa olekaan Martin.
Rämppy
22.10.2006 00:00:21
Eihän tuo mikään soittajan työkalu ole, mutta satunnaisempaan kotisohvanäppäilyyn ihan ok. Joten ei munsta mikään soittokelvoton peli. Sopii myös nuotiopiirimeininkiin tai bileiden kiertokapulaksi. Ei tarvi koko ajan hermoilla, että tulee klommo kalliiseen skittaan. Sanoisin, että on siinä kitaraa 40 euron edestä.
En sitten malttanut olla sanomatta.
käsi
22.10.2006 08:31:13

se williamsin elektroakustinen oli ainakin ihan ritsa vehje. Lopulta hajosi itsekseen, liimaukset pettivät puolen vuoden päästä ostohetkestä ja maalipinta halkeili.

Tuota ko kitaraa jota havittelet olen testannut ja tuntui ihan ok peliltä, mutta suosittelisin melkeinpä etsiä käytettynä esim landolaa tms. saat melko varmasti samalla rahalla tosin et uutta
Turhaa sitä kiirehtii kun on paskat jo housuissa
tuura
22.10.2006 10:18:04
Tota noin, mahtaako kitara olla Williams W-1010. Itselläni nimittäin on siitä kokemusta.
tuura
22.10.2006 10:18:22 (muokattu 22.10.2006 10:18:41)
typlät
super minx
22.10.2006 11:45:38
Mulla oli williamsin electro akustinen kitara. Ensin täytyi tehdä uusi satula ennen kuin pysty soittaa barreja. Älä osta, tyhjän saa pyytämattäkin.
kukkuu! sano käki
KooAa
22.10.2006 11:48:17
Mullon ollu haaveena soitella nuotiolla ja lopuks polttaa kitara. Ens kesänä saattaa sitten jo toteutua.
Kalju juntti #1 KooAalla ei ole merkitystä sukupuoliyhteyden onnistumiseen.
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)