Aihe: Aria Ultra Metal
1
NitroJeesus
21.10.2006 01:19:49 (muokattu 21.10.2006 01:20:08)
Moi!
Kenelläkään kokemusta kyseenomaisesta vehkeestä? Google ei oiken tuntunut löytävän yhtään mitään, eikä Harmony centralissakaan ollut juttua. :(
Tuommoisen löysin, mutta eipä tuokaan kyllä mitään kerro. http://www.noiseguide.com/product_info/aria_ultra_metal_aum1 Näyttää ainakin kuvassa suht muoviselta.
Minkähänlaista soundia kyseinen spedu tuottaa?

edit: typot
Antti1
21.10.2006 11:00:32
Hola, täältä löytyy.

Aivan kaikkein kurjin ja hirvittävin surinaboksi, mitä olen koskaan kuullut. Tuosta on mahdotonta saada kovinkaan käyttökelpoista säröä, koska se soundi on rakenteeltaan sellainen ylitiheä, jauhoinen ja suriseva. Efektikäyttöön johonkin tiettyyn biisinkohtaan toi voi toimia, mutta pääsärönä sellaisenaan nope. Joskus olen saanut jotain ihan ok tuloksia pistämällä vahvaria muroille ja avaamalla tuota siihen päälle. Sekin on sellaista millipeliä sitten nappeja nysvätessä, ettei mene ihan pieruksi.

Jos kympillä saat, niin voit ostaa iltojen ratoksi. En mä tuommoisesta täysmuovisesta kasarihirviöstä varmaan edes mitään maksaisi, ellei juuri tuollainen ultimaattinen häröilysoundi olisi hakusessa.
Maailma on paska paikka. Mä en jaksa puhua siitä, enkä jaksa kuunnella siitä puhuttavan, joten painukaa vittuun.
NitroJeesus
21.10.2006 12:15:44
Aivan kaikkein kurjin ja hirvittävin surinaboksi, mitä olen koskaan kuullut.

Okei, kiitos! Pitää pysyä kaukana tästä.. :D
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)