Aihe: Paljonko talla maksaa sähkökitaraan?(Epiphone Gibson Les Paul)
1 2
ivyveins
19.10.2006 08:58:47

Moi,

Tietäiskö joku kuinka paljon maksaisi talla Epiphonen Gibson Les Paul Standardiin? Ja mistä kannattaisi ostaa?
tenkainen
19.10.2006 09:01:33

Moi,

Tietäiskö joku kuinka paljon maksaisi talla Epiphonen Gibson Les Paul Standardiin? Ja mistä kannattaisi ostaa?

Suomalainen vaihtoehto: http://millbrook.fi/Tallat_sahkokitarat.htm
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
ivyveins
19.10.2006 09:06:06

Olisiko joku jota suosittelisit?
tenkainen
19.10.2006 09:17:54

Olisiko joku jota suosittelisit?

No Gotohilla ja Schallerilla tuskin menet vikaan. Siis haluatko pelkän stopbarin vai tune-o-maticin? Vai molemmat?
"Jos haluat tosissasi tehdä pahaa vanhemmillesi, mutta kanttisi ei kestä ryhtyä homoseksuaaliksi, voit aina siirtyä taiteiden pariin." Kurt Vonnegut
IMIK #37
ivyveins
19.10.2006 10:40:57

Hmm... Oon nyt ihan dorka mut en tiedä mitä nuo meinaa...:/ Mulla on kuitenkin kitarassa jo se osa(mikä sen nimi nyt onkaan) johon kielet pujotetaan, tallahan on sitten siinä vähän matkan päässä erillään...:)
Murgo
19.10.2006 10:55:10

Eli stop bar on, tune-o-matic eli talla puuttuu,ilmeisesti. Kannattaa mitata tolppien välimatka ja halkaisija, tarviketalloissa voi olla mittaeroja.
Värkkäily on nastaa!
ivyveins
19.10.2006 11:43:51

Jees, kiitoksia:)
MusaMasa
19.10.2006 12:55:21
No Gotohilla ja Schallerilla tuskin menet vikaan. Siis haluatko pelkän stopbarin vai tune-o-maticin? Vai molemmat?
Jep! Molemmat ihan OK tuotteita, kannattaa kysellä hintoja eri liikkeistä ja tietysti tinkiä!! ; )
Life is for living! Only a Real Gibson is Good Enough.
ivyveins
19.10.2006 13:36:55

Mistä liikkeestä kannattaa helsingissä katsoa? DLX? Se on mun suosikki, halvahkoa ja tinkiminenkin onnistuu lähes aina:)
BenGlenton
19.10.2006 13:53:41
Kyllä noita luulisi melkein kaikissa liikkeissä olevan. Itse ostin Tokain Les Pauliin Gotohin tallan, hintaa muistaakseni vähän vajaa 30 eur.

Suosittelen että ota vanha talla mukaan liikkeeseen, kun lähdet tallaostoksille.
www.supremecourtband.fi
Rakoni
19.10.2006 14:53:11
Mistä liikkeestä kannattaa helsingissä katsoa? DLX? Se on mun suosikki, halvahkoa ja tinkiminenkin onnistuu lähes aina:)

Ai halvahkoa? :)
Soundi lähtee pakaroista
pekurides
19.10.2006 22:42:17

Mä hain millbrookista tuollasen gotoh32e tallan hyvin pelittää.... DLX muka halpa ja toimiva ...älä naurata se ile joka siellä vastailee kitarapuolesta saa mitään ikinä hommattua, kieletkin aina loppu ja mitään ei koskaan ole ja aina sama virsi saadaan tilaamalla, hinnat katsotaan suoraan maahantuojan kataloogista...

Eipä löydy sieltä talloja epiin eikä se ile edes tiedä minkälainen pitäs olla ja jos et ole uutta gibsonia ostamassa ni ei sitä edes kiinnosta....

Mä odottelin oikeesti vuoden että se sai hommattua schallerin virittimet:) ehdin unohtaa jo koko virittimet ennekuin näin vahingossa semmoset mitä tilasin hyllyssä vuoden kuluttua:) tää on tosi:):)

Nooo on se ihan mukava sälli kuitenkin:)
Tunteella päin vittua.
Paby
19.10.2006 22:57:26
Paljonkohan muuten on hintaa millbrookissa gotohin tai hoscon (samma asia eri nimi) alumiinisella stopbarilla? Ei löydy hintaa millbrookin sivuilta ja oon muutenkin menossa Helsingissä käymään niin vois käydä semmosen hakemassa joutessaan. Jos ei hirveenä maksais siis.
Christ, what would rock and roll be without feedback?
Jucciz
19.10.2006 23:31:26
Epiphonen Gibson Les Paul Standardiin?

Niin mihin?
>-)))> #11
« Rojuja · Soitteluita »
oiva tumpeloinen
19.10.2006 23:35:29
Niin mihin?

Jospa se on vanha Epiphone by Gibson?
Paby
19.10.2006 23:46:25 (muokattu 19.10.2006 23:49:32)
Niin mihin?

Jos se olisi uusi niin sehän voisi olla vaikka tällainen:
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/6/2/1/341621.jpg

Anteeksi, härnään tahallani herkkää miestä. Menen pois.

Eikäku close up: http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/6/1/8/341618.jpg

Kerran vielä: mistä kohdasta tämä on standard?
http://img3.musiciansfriend.com/dbase/pics/products/6/2/0/341620.jpg
fox
20.10.2006 00:00:34

Kaikkihan ne on.. ;) Jos oikein tarkkoja ollaan. Ja eiköpä siin kaularaudan levyssä lue että "Gibson"
Oi, perinteikäs Epiphone-lapa..
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
Paby
20.10.2006 00:05:57

Se on ihana. Ajattelin alkaa viralliseksi epiphone mieheksi. Vielä kelpais parikin ('56 goldtop ja black beauty, siihen sais vaikka minkälaista mikkiviritelmää). Vaikkakin yksi edwards houkuttelee...
oiva tumpeloinen
20.10.2006 00:14:12
Kaikkihan ne on.. ;) Jos oikein tarkkoja ollaan. Ja eiköpä siin kaularaudan levyssä lue että "Gibson"

Kun mä muistelin, että ne Gibson-tekstit on poistettu näistä uudemmista Epin kepukoista. Sen takia mä ehdottelin niitä vanhempia. Niissä ainakin luki moinen selvästi.

Ja hyvin näyttää menneen silloiset myyntikikat perille asti......
fox
20.10.2006 00:25:48

Kun mä muistelin, että ne Gibson-tekstit on poistettu näistä uudemmista Epin kepukoista. Sen takia mä ehdottelin niitä vanhempia. Niissä ainakin luki moinen selvästi.

Niinpä. Ai että olis poistettu? No, jospa se on katsottu emon taholta siksi, että "saa pärjätä omillaan" tuo. Tosiaan, kun noita kuvia katsoo, niin eipä enää lue..
Anyway, lapa on hieno, ja perinteikäs.. 8)
welcome to the twilight zone "A fox is a wolf who sends flowers." relic #1
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1 2
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)