Aihe: Marsun korjaus..
1
ivyveins
24.10.2006 10:08:39

Moi,

Mulla on pitkään ollu Marshallin Valvestate, oisko hmm.. 65 W.
Siinä on ilmennyt tyyppivika..
Itseasiassa mä en tiedä kuinka se on rikottu viimeksi kun en sitä itse tehnyt, mutta luulisin että sillä on soitettu liian lujaa. Sitä ennen se oli Huttusella korjattavana ja sanoivat siel että ei missään nimessä liian lujalla saa soittaa, että se ei kestä sitä jne. No, poijjaathan sitten tietenkin on sitä käyttäny nupit kaakossa kun olen ollut poissa kämpältä..

MItäpä olette mieltä, koko toosa roskiin vai tulisko viel kalua?

Haluaisin viel koittaa josko sen sais kuntoon. Vai onko se sitten niin että se ei enää kestä..
mipp
24.10.2006 10:14:32 (muokattu 24.10.2006 10:21:58)

Huttunen haluaa varmaan myydä sulle uuden.

Mikä tuo tyyppivika on? Entä vahvistimen tarkka malli?

Valvestatessa ei pitäis ollla mitään yksittäistä osaa, jota ei kannattais korjata. Vahvistinpiiri, putki, kaiutin, potikat, liittimet, on halpoja osia ja yleensä riittää kun vaihtaa yhden kerralla.

Vahvistimesi kytkentääkaaviot löytyvät todennäköisesti täältä

http://www.drtube.com/marshall.htm

Noiden perusteella mikä tahansa elektroniikkakorjauspulju osaa korjata vahvistimesi. Siihen menee ehkä 1-2 tuntia aikaa, joka maksaa 50...100 euroa.
ivyveins
24.10.2006 10:19:19

http://www.lauritz.com/images/vare/4/2/7/1/i427192-1.jpg

Tollanen.

JOtain vikaa siel sisuksissa mukamas on... EI sinne mitään osia kai tarvitse ostaa.
ivyveins
24.10.2006 10:20:20

Niin siis se vahvistin rätisee ja paukkuu, välillä kuuluu jotain mutta tosi hiljaa, ja sit menee taas hiljakseksi kokonaan.
mipp
24.10.2006 10:23:44

Niin siis se vahvistin rätisee ja paukkuu, välillä kuuluu jotain mutta tosi hiljaa, ja sit menee taas hiljakseksi kokonaan.

Kato vielä tuota ylempää, korjasin sitä. Mutta tuo kuulostaa potikka-ongelmalta.

Uusi potikka maksaa 2 euroa, vaihtoon menee puoli tuntia.
ivyveins
24.10.2006 10:25:35

Aaa, kiitoksia:) Tuosta linkistä voisi olla paljonkin apua. Täytyypi tutkailla tarkemmin!
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)