Arabian Lauri 20.10.2006 10:43:35 | |
---|
On ihmeellistä miten vähän saa aikaan kun vaan lakkaa yrittämästä! |
losli 20.10.2006 10:58:23 (muokattu 20.10.2006 12:59:34) | |
---|
Miltähän tuntuisi kun saattaisi ostaa 100 - 2000 puntaa maksavan soittimen 10 kk maksuajalla ilman korkoja? Tohon hintahaitariin menee melkein luuttu kuin luuttu. Briteissä on tällainen kampanja päällä tammikuun loppuun 2007 asti, tällä pyritään saamaan ihmiset kiinnostumaan musiikista ja soittamisesta! http://www.ackermanmusic.co.uk/take_it_away.html http://www.artscouncil.org.uk/regions/homepage.php?rid=6 Mitä mieltä olette, innostuvatkohan ihmiset tästä? Tuollaisen kampanjan tarkoitus ei ole muuta kuin alentaa kynnystä ostaa kallis soitin. Eli saada enenmmän asiakkaita haaviin. Ostaja tekee itselleen palveluksen jos itse säästää ensin 10 kk tuon saman summan ja sitten menee nälkäkuurin karaisemin kriittisin mielin soittimia katselemaan. Ja sen 10 kk voi hyödyntää testailuun ja markkinoiden tutkimiseen. Olenpa kyyninen... :-) |
lärviapina 20.10.2006 11:28:14 | |
---|
eikös suomen puolellaki ole ainaki soundstoressa, 30kk korotonta maksuaikaa.... jotaki tilinkäyttömaksuja siihen vissiin tuli....GAS iskeny joka kerta ku sivuilla oon käyny...enää en käy:) se on semmonen homma ettei oo minkäänlainen homma |
kimurantti1 20.10.2006 11:43:47 | |
---|
Ei tuollaisesta ainakaan mulle mitään iloa olisi. Kyllä musta sen verran pitkäjänteisyyttä löytyy, että voin säästää sen 10kk ja sitten ostaa tavaran minkä haluan. Ellei ole pakko, niin en periaatteesta osta mitään velaksi. Asuntokaupat tms. on toki asia erikseen, onneksi mun ei tarvitse sellaisia vielä miettiä.. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
Räbbänä 20.10.2006 13:17:18 | |
---|
eikös suomen puolellaki ole ainaki soundstoressa, 30kk korotonta maksuaikaa.... jotaki tilinkäyttömaksuja siihen vissiin tuli....GAS iskeny joka kerta ku sivuilla oon käyny...enää en käy:) Nyt teksi mieli tappaa sut,kun mainitsit tuosta. Iski GAS pahasti, katoin että Peaveyn 6505+ nuppi ois ois 20kk maksuajalla 72,95€/KK ja ekassa kuussa plus se 30€ kampanjamaksu. "Hattu pois päästä!" |
Artist 20.10.2006 13:20:49 | |
---|
Kyllähän pitkä koroton maksuaika kelpaisi. Tekisin tosin silloinkin siten, että säästäisin koko soittimen summan jo etukäteen jollekin mahdollisimman korkeakorkoiselle tilille, josta sitten vähitellen tuon makselisin. Siten tuosta hyötyisikin korkotulojen verran. I need more |
käsi 20.10.2006 13:23:02 | |
---|
eikös suomen puolellaki ole ainaki soundstoressa, 30kk korotonta maksuaikaa.... jotaki tilinkäyttömaksuja siihen vissiin tuli....GAS iskeny joka kerta ku sivuilla oon käyny...enää en käy:) voi v...u kun menit sanomaan, nyt ei kohta kotona hyvä heilu Turhaa sitä kiirehtii kun on paskat jo housuissa |
duc 20.10.2006 13:28:21 | |
---|
Nuo kuukausittaiset tilinkäyttömaksut on kyllä monesti aika suolaisia... todellinen vuosikorko voi niiden takia noista aika korkealle. |
Jormaz 20.10.2006 13:32:03 | |
---|
En pidä osamaksua ratkaisuna. Jos ei johonkin oo varaa niin sit ei oo. M-Z-A! |
Juustonaksu 20.10.2006 13:45:38 | |
---|
En pidä osamaksua ratkaisuna. Jos ei johonkin oo varaa niin sit ei oo. Joskus on vaan pakko saada nyt eikä kohta se tuote. :) Osari on ihan okei, varsinkin jos sen loppuerän kuittaa mahd. nopeasti niin ei tule korkoa. Niissähän yleensä on 2kk korotonta maksuaikaa. Itse olen pari tuotetta ostanut osarilla ja kohta marssin liikkeeseen ostamaan uuden vahvistimen myös osarilla. Todellisuus on vain psilosybiinin puutteesta johtuva illuusio. |
Vainhaalee 20.10.2006 14:47:49 | |
---|
Mikään ei ole palkitsevanpaa kuin se, että kituuttaa vuoden, säästää tarvittavan rahamäärän ja kantaa onnellinen ilme kasvoillaan havittelemansa hyödykkeen kaupasta ulos... Mielestäni soittimet, eivät kuitenkaan ole niin kalliita, että niitä pitäisi viikkorahoilla lyhennellä ja ei, en ole varakas jos sen kuvan saitte... Helvetinkoneita ja hyöryurut... |
oiva tumpeloinen 20.10.2006 15:00:17 | |
---|
Mikään ei ole palkitsevanpaa kuin se, että kituuttaa vuoden, säästää tarvittavan rahamäärän ja kantaa onnellinen ilme kasvoillaan havittelemansa hyödykkeen kaupasta ulos... Mikään ei ole palkitsevampaa kuin nauraa kituuttavalle vuoden kitara kainalossa. Mä en ainakaan ole koskaan saanut mitään sen kummempia kiksejä hirveästä pakkosäästöstä. Jos mä tiedän haluavani erikoisesti jotain, on se mun mielestä saman tien saatuna ihan yhtä kiva kuin vuoden päästä saatuna. Tosin mulla on vuosi enemmän aikaa nauttia siitä, jos sen heti käy hyllystä hakemassa..... Mielestäni soittimet, eivät kuitenkaan ole niin kalliita, että niitä pitäisi viikkorahoilla lyhennellä ja ei, en ole varakas jos sen kuvan saitte... Kunnon soitinläjähän maksaa enemmän kuin auto. Kyllähän autoihinkin isoja pätkiä otetaan, niin miksi ei johonkin muuhunkin. Jos siis siltä tuntuu. |
mailbag 20.10.2006 15:04:22 | |
---|
säästäminen: elät 10kk köyhyydessä ilman kitaraa ja lopulta ostat sen -> kaikki ok osari: elät 10kk köyhyydessä mutta kitaran kanssa -> kaikki ok :) |
weelie 20.10.2006 15:08:14 (muokattu 20.10.2006 15:08:55) | |
---|
Jonkun "osamaksu ilman korkoja"-tarjouksen joku päivä näin (ei liittynyt kitarakamoihin)... jossa pienellä luki että todellinen vuosikorko 6,5%. Että ilmasta ja ilmasta, sano. Pahoittelen syvästi kaikkia tekemiäni yhdyssana- ja kielioppivirheitä sekä niitä viestejäni jotka eivät tarjoa merkittävää lisäinformaatiota kaikille lukijoille, kiitän korjauksista ja pyydän anteeksiantoa. |
trih 20.10.2006 15:23:23 | |
---|
Mikään ei ole palkitsevanpaa kuin se, että kituuttaa vuoden, säästää tarvittavan rahamäärän ja kantaa onnellinen ilme kasvoillaan havittelemansa hyödykkeen kaupasta ulos... Mielestäni soittimet, eivät kuitenkaan ole niin kalliita, että niitä pitäisi viikkorahoilla lyhennellä ja ei, en ole varakas jos sen kuvan saitte... Osareilla ja lainoilla ostetaan aikaa. Sitä itse kullakin on se rajallinen määrä. |
Amplifier 20.10.2006 15:23:35 | |
---|
Muistuttaisin vielä senkin asian, että kaikkien soittimien hankintaa ei voi odotella. Niitä kun ei voi vaan mennä ostamaan siwasta sitten kun rahat ovat kasassa. Esim. viimeksi kun hankin tuon Framus Nashvillen niin jostakin ne rahat oli vaan pieraistava siihen hätään muutamassa päivässä. Siinä tuli käytyä levyhyllyä läpi ja fillarit ja rullaluistimet vaihtoivat omistajaa. Olisi siinäkin osamaksu auttanut. Tuonlaista harvinaista skebaa, jonka valmistus on loppunut 30 vuotta sitten, kun ei voi sakemannin verkkokaupasta tilata. Eli osamaksu vaan rohkeasti käyttöön vintage-vermeisiinkin. |
Zeni 22.10.2006 17:24:41 | |
---|
Luojan kiitos toi pitää hoitaa paikan päällä. Jos netin kautta olisi pystynyt hoitamaan niin tänne varmasti matkaisi jo kepukka. |
TheLemon 22.10.2006 18:03:52 | |
---|
säästäminen: elät 10kk köyhyydessä ilman kitaraa ja lopulta ostat sen -> kaikki ok osari: elät 10kk köyhyydessä mutta kitaran kanssa -> kaikki ok :) Jep... Näinpä juuri.. Ei kyllä musta mitää tarvetta tollaselle systeemille, joillekkin se voisi olla hyvä varmaan sitte.. "Her face is cracked from smiling, all the fears that she's been hiding." |
JLM 24.10.2006 12:03:44 | |
---|
En pidä osamaksua ratkaisuna. Jos ei johonkin oo varaa niin sit ei oo. Osamaksulla maksaessakin pitää olla varaa siihen tuotteeseen, kuten varmasti hyvin tiedät :) Kuten joku tuossa mainitsi, on mukavampi kituuttaa se 10kk kitaran kanssa, kuin ilman kitaraa. |
JartZA 24.10.2006 13:59:48 | |
---|
Kuten joku tuossa mainitsi, on mukavampi kituuttaa se 10kk kitaran kanssa, kuin ilman kitaraa. Täsmälleen. SG - "nicht only for the guys that likeAngus Young or Pete Townsend." -Thomann |