jooki1 19.10.2006 11:18:12 | |
---|
Tollasta olen miettiny englin e580 kaveriksi. Jos sattuu omistajia olemaan paikalla niin olisi kiva kuulla kuinka paljon paukkuja laitteesta lähtee? Varmaan riittää pienelle keikalle?.. Jos ei taidolla niin tuurilla. |
oiva tumpeloinen 19.10.2006 11:20:45 (muokattu 19.10.2006 11:21:26) | |
---|
Mä sanoisin, että 50/50-pääte riittää ihan mihin vain. Seuraava vaihe on mikitys sitten. Mä ajoin samaa etusta mun Marshall 9005-päätteellä (2x50W EL34). |
Kjukka 19.10.2006 11:21:09 | |
---|
Jos ei 100-wattisessa putkipäätteessä riitä hönkä niin vika on enemmän käyttäjässä kuin laitteessa. |
jooki1 19.10.2006 11:25:05 | |
---|
Eli saako vehkeen jotenki sillattua 100w monoks? Jos ei taidolla niin tuurilla. |
oiva tumpeloinen 19.10.2006 11:30:02 | |
---|
Eli saako vehkeen jotenki sillattua 100w monoks? Eipä taida saada. Mutta jos susta tuntuu, ettei headroom riitä, niin sitten ei auta kuin ostaa isompi pääte. Headroomin tarpeesta koko homma on oikeastaan kiinni. Potku kyseisestä vahvistimesta ei varmasti lopu kesken. |
jooki1 19.10.2006 11:33:02 | |
---|
Oolrait tattis. Enköhän tohon mesaan päädy. 90/90 menee niin pirun kauas hinnassa.. Tietysti vht 2/90/2 vois tulla kyseeseen myös. Jos ei taidolla niin tuurilla. |
oiva tumpeloinen 19.10.2006 11:35:57 | |
---|
Oolrait tattis. Enköhän tohon mesaan päädy. 90/90 menee niin pirun kauas hinnassa.. Tietysti vht 2/90/2 vois tulla kyseeseen myös. Käy kokeilemassa molempia teholuokkia. Mesa löytyy Levytukusta, VHT Musamaailmasta. Hätä tilanteessa tuo mun pääte löytyy kokeiluun myös. Se on tosin eri putkilla, joten siitä saa ehkä enemmän irti vain mökän määrää kuin laatua. |
jooki1 19.10.2006 11:39:10 | |
---|
Musamaailmassa olis se hyvä puoli että jos ottas oman etusen mukaan sais kokeilla revon kaapilla. Täytyypi mennä. Lähes samassa hintaluokassahan noi on niin ei sitte harmita jälkeenpäin. Onko sulla hajua mitä noi pyytää noista päätteistä tuolla levytukussa?.. Jos ei taidolla niin tuurilla. |
oiva tumpeloinen 19.10.2006 11:58:12 | |
---|
Musamaailmassa olis se hyvä puoli että jos ottas oman etusen mukaan sais kokeilla revon kaapilla. Täytyypi mennä. Lähes samassa hintaluokassahan noi on niin ei sitte harmita jälkeenpäin. Onko sulla hajua mitä noi pyytää noista päätteistä tuolla levytukussa?.. Eipä ole Levytukun hinnoista muistikuvia. Katso Tompalta, kyllähän sieltä jonkinlaisen kuvan saa. Kalliimpia on kuitenkin muistikuvien mukaan. Mesassa ja VHT:ssa on muuten muistaakseni myös eri pääteputket, joten niidenkin soundi voipi olla himppasen erilainen....... |
kimurantti1 20.10.2006 00:53:32 | |
---|
Kalliimpia on kuitenkin muistikuvien mukaan. Tompalla vai Suomessa? Kyllä suomesta Mesaakin alkaa saada jo halvemmalla. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
oiva tumpeloinen 20.10.2006 01:03:03 | |
---|
Tompalla vai Suomessa? Kyllä suomesta Mesaakin alkaa saada jo halvemmalla. Oho! Olipas tullut epäselvä kokonaisuus. =) Tarkoitus oli sanoa, että Mesat on kalliimpia kuin VHT:n päätteet. Suomesta ehdottomasti kannattaa hommata. Ainakin kaverin Dual Recto ja 4x12" Recto standard-komero oli huomattaavasti Tompan hintojen alle. |
jooki1 20.10.2006 17:04:31 | |
---|
Väittivät saakuta että 1500 olis viiskymppinen levytukussa.. Melko kallista. Jos ei taidolla niin tuurilla. |
kimurantti1 21.10.2006 20:41:28 | |
---|
Melko kallista. Elämä on... Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
Jonttu 22.10.2006 00:07:35 | |
---|
Elämä on... Ja Mesa Boogien kamat... |
kimurantti1 22.10.2006 00:29:21 | |
---|
Ja Mesa Boogien kamat... Juu, mutta kyllä sen hinnan maksaa, jos oikeasti haluaa sen soundin. :-) Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
otto_t 22.10.2006 03:21:55 | |
---|
Mikäli päätettä on hakemassa niin unohda Mesat. Joko VHT 2/50/2 tai 2/90/2 soundimieltymyksien mukaan. Itse olen viimeiset viisi vuotta käyttänyt Mesan tuotteita ja käytän edelleen. Mutta päätepuolella VHT ajaa kirkkaasti Mesan ohi. Muuten koominen juttu, VHT maksaa jenkeissä enenmmän kuin Mesa ja Suomessa taas päinvastoin. Pisteet siitä Musamaailmalle. |
jooki1 22.10.2006 18:22:36 | |
---|
Muuten koominen juttu, VHT maksaa jenkeissä enenmmän kuin Mesa ja Suomessa taas päinvastoin. Pisteet siitä Musamaailmalle. Näinhän se on. Tuntuu siltä että rahti atlantin yli maksaa 1000 euroa kun kattelee missä hinnoissa esim triaxis pyörii jenkeissä. Jos ei taidolla niin tuurilla. |
kimurantti1 22.10.2006 19:46:56 | |
---|
Muuten koominen juttu, VHT maksaa jenkeissä enenmmän kuin Mesa ja Suomessa taas päinvastoin. Pisteet siitä Musamaailmalle. Sä ilmeisesti teet asiasta vähän liian yksinkertaisen. Hinnoittelu ei ole kokonaan Musamaailmasta kiinni. Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
lukeman 23.10.2006 21:55:15 | |
---|
Sä ilmeisesti teet asiasta vähän liian yksinkertaisen. Hinnoittelu ei ole kokonaan Musamaailmasta kiinni. Näinpä. Itse sain viime viikolla otettua tuolla VHT 2/90/2:lla ensihönkäykset vaikkakin vasta kotiolosuhteissa pikku volumella. Päätteitä on ollut aiemmin muutamia ja tämä on ehdottomasti paras aiempiin verrattuna. No, kunhan pääsisi vielä luukuttamaan kunnolla. Mutta omasta puolestani suosittelen lämpimästi tutustumaan VHT:hen. |