Aihe: UHF Band Pll Synthesized Langaton
1
vtiainen
18.10.2006 14:22:21
Moi. Onko kenelläkään tietoa tuollaisesta langattomasta laitteesta, pakettiin sisältyy kaikki tarvittava, mut en tahdo netistä löytää minkäänlaista infoo. Lähetin on UT-9 ja Vastaanottaja UD-9A. Kertokaa ihmeessä jos tiätte jotain kyseisestä laitteesta!! Koetin juuri ja hyvältä tuntui sekä kuulosti, mutta olen vielä aika tietämätön nästä joten.. Saksalainen kuulemma.

Kiitos etukäteen.
kivi
18.10.2006 15:20:05
Moi. Onko kenelläkään tietoa tuollaisesta langattomasta laitteesta, pakettiin sisältyy kaikki tarvittava, mut en tahdo netistä löytää minkäänlaista infoo. Lähetin on UT-9 ja Vastaanottaja UD-9A. Kertokaa ihmeessä jos tiätte jotain kyseisestä laitteesta!! Koetin juuri ja hyvältä tuntui sekä kuulosti, mutta olen vielä aika tietämätön nästä joten.. Saksalainen kuulemma.

Kiitos etukäteen.

Kerropa vielä laitteen merkki.
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
vtiainen
18.10.2006 21:22:21
Sori.
Niin eli merkki on Pwms eli Professional wireless microphone system ilmeisesti.
kivi
18.10.2006 22:37:31 (muokattu 18.10.2006 22:42:03)
Sori.
Niin eli merkki on Pwms eli Professional wireless microphone system ilmeisesti.

Ei kai mikään noista ole "merkki"? Merkkejä ovat sellaiset kuin Samson, Nady, AKG, Sennheiser, Maxon, Shure...

Eikä myöskään "UHF Band Pll Synthesized", vaan sekin on mun nähdäkseni laatikkoon painettu kuvaus laitteen toiminnasta, siitä mitä sisällä on.

"Professional wireless microphone system" = "ammattitason langaton mikrofonijärjestelmä"

"UHF Band Pll Synthesized" = "ULA-alueen P2-mallinnettu"

EDIT: Merkki vois olla Mascot, tuon laitekoodin mukaan. Näyttääkö tutulta?
http://kecinnovations.com/ud-9.htm
"This is nothing to me! Nothing! Just a hobby! I could be basking in the sun in Florida!"
(Handsome Dick Manitoba)
vtiainen
19.10.2006 12:51:04 (muokattu 19.10.2006 12:54:09)
Näyttää. laite on just tuo, mut siis paketis tms missään ei lue tota merkkiä ni päättelin et se merkki ois joku lyhennös Pwms tms, mut juu. toi se on. Onko kokemuksia? Koko kitaraan kytkettävästä setistä pyydetään 300e. onko paha? Eli siis kyseessä on tuo UD-9A
kivi
19.10.2006 19:21:20 (muokattu 19.10.2006 19:28:40)
Näyttää. laite on just tuo, mut siis paketis tms missään ei lue tota merkkiä ni päättelin et se merkki ois joku lyhennös Pwms tms, mut juu. toi se on. Onko kokemuksia? Koko kitaraan kytkettävästä setistä pyydetään 300e. onko paha? Eli siis kyseessä on tuo UD-9A

300e käytettynä?

Kuulostaa todella paljolta merkkiin nähden. Uutena taas... no, en tiedä. Kannattaa kokeilla toimiiko laite kohinoitta, ja tarkistaa myös ovatko sen käyttämät taajuudet laillisia. Saattaa nimittäin olla, etteivät ole - silloin tulee ongelmia. Meillä on varattuina eri taajuusalueet kuin amerikassa tai aasian maissa.

Luvalliset taajuudet täältä. Katso vasemmasta laidasta sopiva taajuusaluehaarukka.

http://ficora.fi/suomi/radio/taulu.htm
(Handsome Dick Manitoba)
vtiainen
21.10.2006 14:04:55 (muokattu 21.10.2006 14:05:26)
Kiitos vinkeistä! ostin ton nyt, taajuusalueet on ok. ja siis toi on se uudempi malli. Edellisen keikan soitin sillä ja moitteetta toimi.
Olen tyytyväinen!

ostin uutena
kivi
21.10.2006 16:17:44
Hieno homma. Onnea vaan langattomaan soitteluun.

Myydäänkö noita Suomessa jossain?
(Handsome Dick Manitoba)
vtiainen
23.10.2006 20:18:14
Mä ostin vertikaalista, mutta aikaisemmin en oo missään nähnyt, enkä oikeen meinannut netistäkään löytää ennen tuota linkkiä. Myyjä sanoi että ovh. olis yli 500e, ja mä maksoin 300 ja rapiat. Ihmettelin vähän, mutta tuolla sivuilla lukee se hinta ja sehän on jotain 580 tms.. Tossa on vielä headset mukana, eli periaatteessa siinä on kaks lähetintä ja kaks vastaanottajaa.
kivi
23.10.2006 20:55:00
Mä ostin vertikaalista, mutta aikaisemmin en oo missään nähnyt, enkä oikeen meinannut netistäkään löytää ennen tuota linkkiä. Myyjä sanoi että ovh. olis yli 500e, ja mä maksoin 300 ja rapiat. Ihmettelin vähän, mutta tuolla sivuilla lukee se hinta ja sehän on jotain 580 tms.. Tossa on vielä headset mukana, eli periaatteessa siinä on kaks lähetintä ja kaks vastaanottajaa.

Vertikaali on kyllä verrattain kallis, ostanevat tavaran sisään EM-Nordicin katalogin hinnoilla, joista mä erehdyin luulemaan että ovat jääneet markkamääräisiksi?
:-D
(Handsome Dick Manitoba)
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)