ruuska 01.11.2006 07:53:21 | |
---|
Onko kellään vanhoja SC-malleja? jos löytyy niin laittakaa kuvia tulee! miten SC poikkee nykyisestä SZ-mallista |
-K- 01.11.2006 08:22:32 (muokattu 01.11.2006 08:23:06) | |
---|
Onko kellään vanhoja SC-malleja? jos löytyy niin laittakaa kuvia tulee! miten SC poikkee nykyisestä SZ-mallista Leveämpi perä, ohuempi. Kaikin puolin mukavempi soittaa. Itsellä oli SC-620, komia loimukansi ja eebenit otelaudassa. EDIT: kuvaa löytynee nimimerkki JAK:in kuvauksesta. Ibanez ja Framus, muuta ei tarvita. |
Lego 01.11.2006 17:26:11 | |
---|
Onko kellään vanhoja SC-malleja? On, tai no, vanha ja vanha. '97 vuoden SC-620 löytyy. jos löytyy niin laittakaa kuvia tulee! http://muusikoiden.net/dyn/users/10447.jpg miten SC poikkee nykyisestä SZ-mallista Melko paljonkin. Tää on laatu japskipeli, nykyiset SZ:t taitaa kaikki järjestään olla korealaisia? Kaulaprofiili on muuttuva, ylhäältä lapaa kohti lähdettäessä se muuttuu lättänä U:sta loivaksi V:ksi. Kaulan lakkaus on jotenkin miellyttävämpi, tuppasi tuo SZ jotenkin "tahmaantumaan" helpommin. Ja ibanezin AANJ kaulaliitos on ehkäpä parasta. Muutenkin tuntuu todella jämäkältä työkalulta ja on vielä prkleen komea. Kysy lisää jos joku tietty asia kiinnostaa. |
Jesus_Plastica 01.11.2006 17:30:57 | |
---|
|
Ze Kink 01.11.2006 18:40:50 | |
---|
Melko paljonkin. Tää on laatu japskipeli, nykyiset SZ:t taitaa kaikki järjestään olla korealaisia? Täytyy sen verran kommentoida, etten itse huomannut mitään eroa japsi- ja korea-SZ:jen välillä. Mua on aina häirinnyt noissa SC:ssä nuo muovit potikoiden ja mikkiswitchin ympärillä, muuten on kyllä hienoja (ja varmasti hyviäkin) skeboja. -keksikää mulle uus allekirjotus m.nettiin!
-Mie haluun keksiä!
-"Haluun yhden rasian jonka sisällä ois ötiäisiä. Ehkä."
-Toi! |
Lego 01.11.2006 18:46:43 | |
---|
Täytyy sen verran kommentoida, etten itse huomannut mitään eroa japsi- ja korea-SZ:jen välillä. Niinpä. Itsellä oli korealainen Ibanez Iceman ja pirun hyvä keppi olikin. En ole vertaillut japanilaisia ja korealaisia SZ-sarjalaisia mutta jos pitäisi valita tän SC:n ja nyky-SZ:n välillä niin kaikki puhuisi SC:n puolesta. |