Aihe: Hyväksi havaittuja boosteja Hot Rod Deluxen eteen?
1
Tinmo
04.11.2006 11:26:11
Otsikossahan tuo kysymykseni tuli selväksi.

Eli, vaikkei Fenderiä nyt oikeasti tarvitse boostailla millään, niin olen kiinnostunut mitä laatikoita teillä on kitaran ja Rodin välissä.
saastara
04.11.2006 12:02:02 (muokattu 04.11.2006 12:06:31)
Omissa kokeluissani olen saanut tuosta ihan kelpo säröt kun mäiskäisin Korg Ax1000G:n tuohon väliin. Ei se kuningasmeininkiä ollut, mutta voitti ehdottomasti Hot Rodin oman särön.. Kerrostalovolumeissa siis, luukutuksesta ei kokemusta ole.

Bossilinja ei tuon edessä oikein toiminut.. ainakaan omaan korvaan. Turbo Distrotion, Xtortion, Super Ovrdrive ymv. Tuntuivat lähinnä hurinaa ja terävyyttä lisäävän. Bossin Eq tosin muodostui lähes mustiksi tuon kanssa.. Tasoitti niitä pahimpia räikeitä piikkejä mukavasti joita tuosta Rodista tuppaa löytymään aika ajoin..

Tube Screameria, Bad Monkeyta ymv perusboosteja kannattaisi kenties vielä koitaa, siitä ei itsellä tosin kokemusta ole. Kaverini kitaramaikka boostaili moista Hot Cakella ja hemmetin kivaltahan se kuulosti. Tuo Hot Cake ei ole vain noissa buustereissa todellakaan halvimmasta päästä.

Aivan ässäsoundeja tuosta saatiin kun kaverin kanssa lyötiin etuseksi Marsun JMP-1. Eihän sitä ehkä voi enää boosteriksi sanoa, mutta hemmetin hyvältä kuulosti. :)
Lisää middleä ja vähemmän volumea.
Kitarasankari
04.11.2006 13:13:13
Silloin kun itse vielä omistin HRD:n, niin ylivoimaisesti parhaaksi boostiksi osoittautui Barberin direct drive. Ehkä vähän hinnakkaampi kuin perus bossit, mutta joka pennin arvoinen! Toimi loistavasti niin kliinillä- kuin särökanavallakin!
Vain munalla poskille läpyttely pyyhkii pois jazz-hölynpölyn...
Tasapaino
04.11.2006 13:36:33
Mulla on Blues Deluxe, aika lähelle se menee. Pahall Apinalla buustailen ja toimii järjettömän hyvin. Ja opiskelijalle mikä parasta, että millä hinnalla. (Lähikaupasta 49€)
Se ottaa ken ottaa ja joskus voipi ottaa kunnon shamanistisen kännin ja olla lähempänä esi-isiä, mutta silloin soittamiset voi sitten jättää muille.
Tinmo
04.11.2006 15:20:48
Hmmmjoo, siis ihan rehtiä räimettä mä siitä haluan ja maksimissaan Billy Gibbons särötasoa. Bad Monkey pitänee ottaa testiin.

Thanks
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)