dazed 31.10.2006 20:46:07 (muokattu 31.10.2006 20:47:22) | |
---|
Olen leikkinyt ajatuksella, että hankkisin vox ac-30sen seuraksi jonkun pienen putkicombon josta ottaisin sitten säröt. Ihan A/B-boksilla sit ohjailisin singnaalia. Eli Voxista cleanit ja pikku combosta säröt. En ole tosta voxista saanut ihan sellaista säröä jota haluaisin. Vielä kun se on niin pirun äänekäs, ettei sitä voi kunnolla luukuttaakkaan kaikissa pizzerian nurkissa. Vahvistimet siis mikitetään aina. Eli olisikos ideoita..pikkucombon suhteen vai onko koko ajatus ihan tyhmä? (Liekin janne Kuuselalla näin joskus tälläisen asetelman) I`m not a great player, but I can make it howl. |
Kapane 31.10.2006 20:51:33 | |
---|
Itellä oli joskus käytössä peavey 5150 ja line 6 duoverb tuolla meinigillä. Roudattavaa oli hitosti, piuhotettavaa oli hitosti ja soundissa ei kukaan huomannut mitään. Skenehuora jo 4,5 vuotta. |
Swan 31.10.2006 20:52:53 | |
---|
Suuren maailman juttujahan tuo on ollut jo iät ja ajat. :) Mitäs hintaluokkaa on ajateltu? Mitään tietämättä voisin ehdottaa vaikka Mesan F-30:ää Voxin viereen. Nuppiversio oli ainakin erittäin muikea särömaailmaltaan. Once lady Yuna fixes her hair, we leave. >-)))> #26S.M.A.K.Tori:Ei niin mitään |
cruel_destiny 31.10.2006 20:53:06 | |
---|
aika yleinenhän tuo on ja olen kuullut isojen poikien puhetta siitä, että särö kuulostaa vielä paremmalta, kuhan sen kanssa soittaa myös kliiniä vahvistinta. Tietenkin jos komboja etit, niin ekana tulee mieleen fenderin twin reverb (taitaa maksaa liikaa) ja rolandin jazz chorus (jos toimit mikityksellä, niin 90W voisi toimia jo tässä, jos ei se niin 120W versio ainakin :) I can't sing and I can't dance, still I know how to clap my hands! |
dazed 31.10.2006 20:56:10 | |
---|
Ajatuksissa olis joku pieni putkivahvistin jota voisi avata ihan huolella. Joku 15w ehkä. Tässä sentään missään tommi läntisen stadionbändissä olla. I`m not a great player, but I can make it howl. |
kimurantti1 01.11.2006 11:10:06 | |
---|
Tietenkin jos komboja etit, niin ekana tulee mieleen fenderin twin reverb ... rolandin jazz chorus.. Paitsi että tässä haettiin vahvistinta säröille. Noista kummastakaan ei sellasita lähde muuta kuin luukuttamalla, Jazz Chorusta luukuttamalla ei ainakaan kovin hyvää säröä.. ;-) Miten olisi Hughes & Kettner Edition Tube? Allekirjoitukset ovat samanlaisia kuin asennepaidat - aivan per***stä. Ovat muka tarkoittavinaan jotain syvällistä, mutta oikeastaan kertovat vain käyttäjänsä tarpeesta herättää huomiota ja olla jotenkin hauska. Ihan niin kuin tämäkin... |
oiva tumpeloinen 01.11.2006 11:15:17 | |
---|
Onko matolaatikot täysin poissuljettu vaihtoehto? Useinhan kuitenkin hyvään puhtaaseen saa rakennettua rapsakat murinat yhdelläkin purkilla. singnaalia Onks tää nyt se laulava napakettu? ......takkia etsiessä....... |
Fortune 01.11.2006 11:27:28 | |
---|
Särön laadusta riippuen kannattanee tarkistaa myös nuo ihan pienet putkivahvistimet, Epiphonella on nyt niitä pirun edullisia Valve Junior- yms. ratkaisuja. Nuppiversio on varsin kohtuullisen hintainen, siihen kun ostaa haluamanlaisensa kaapin, niin kelpaa kyykytellä: http://www.thomann.de/thoiw3_artike … sn=2d191ce48f89c8e034632cf8ee8e83da Tuollaista olen itse harkinnut JCM-800:sen kanssa rinnan ajettavaksi. Toisaalta itse kaipaisin pikemminkin sitä puhdasta rinnalle, joten jokin Fender-tyyppinen combo lienee todennäköisemmin ostoslistalla. Look behind you, a three-necked guitar!
Kuuntele vaikka Marvelin (R.I.P.) postuumia demoa... |
Guitar Hero 01.11.2006 14:02:31 | |
---|
Olen leikkinyt ajatuksella, että hankkisin vox ac-30sen seuraksi jonkun pienen putkicombon josta ottaisin sitten säröt. Ihan A/B-boksilla sit ohjailisin singnaalia. Eli Voxista cleanit ja pikku combosta säröt. (Liekin janne Kuuselalla näin joskus tälläisen asetelman) Olin tässä juuri asiantuntevana kertomassa Liekin Janskun vastaavasta setistä :) Niin, janskulla (tosiaan) ainakin oli joku snadi musarin kombo, mistä otti murosaundit. |
Ra. 01.11.2006 23:03:39 (muokattu 01.11.2006 23:06:25) | |
---|
|