Aihe: Squier Affinity vai J&D -Tele?
1
lehtiju2
07.11.2006 02:27:52
Mielessä olisi edukas Telecaster-tyyppinen kitara ihan kotisoitteluun ja olen katsellut noita sillä silmällä. Olen kuullut Affinitystä vähän huonoja arvioita, mutta onko jollakin kokemusta tuosta J&D:stä? Vai olisiko Tokai sittenkin parempi (tietysti kai olisi), hinta ei vain saisi mennä 300e:n yli, ainakaan paljoa..

Ja juu, käytettyjä tietenkin katselen myös, jos saisi laadukkaan pelin edukkaasti.
Montte
07.11.2006 09:36:26
Mielessä olisi edukas Telecaster-tyyppinen kitara ihan kotisoitteluun ja olen katsellut noita sillä silmällä. Olen kuullut Affinitystä vähän huonoja arvioita, mutta onko jollakin kokemusta tuosta J&D:stä? Vai olisiko Tokai sittenkin parempi (tietysti kai olisi), hinta ei vain saisi mennä 300e:n yli, ainakaan paljoa..

Ja juu, käytettyjä tietenkin katselen myös, jos saisi laadukkaan pelin edukkaasti.

Hae tuolla hintahaarukalla vain käytettyjä. Uutta en kyllä menisi ostamaan tuolla summalla. Ja merkeistä sen verran että squierin standardin joka on ihan oiva laite ja joitain tokaita saa tohon kolmeensataan käytettynä. Ihan passeleista ovat.
superfly
07.11.2006 10:32:36
Tampereella testailin tuossa taannoin noita Squier Standardeja. Jokainen vastaantullut yksilö oli aivan kamalissa säädöissä. Kielet niin korkealla ettei soittamisesta tullut mitään. Sama homma joka kaupassa mistä Squiereita löytyi. Luulisi soittimen menevän helpommin kaupaksi jos kauppias edes vähän viitsisi säätää noita. Ihan hyviä soittimia noissa on mutta hyvän yksilön löytäminen on todella vaikeaa jos kaikki tuntuvat käteen huonoilta.
"Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines." -David Brent
tinde
07.11.2006 11:03:42

Terve

Itse soittelen perusjenkkitelellä, mutta olen kuullut hyvää Peaveyn seuraavasta mallista

http://www.noretron.fi/index.php?si … 7&group_id=150&prod_id=1175

ja olenkin funtsaillut sitä kakkoskitaraksi keikoille straton tilalle. Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta tuttuni kertoi, että erittäin asiallinen hinta/laatusuhde vermeessä olisi...

Tinde
‹ edellinen sivu | seuraava sivu ›
1
Lisää uusi kirjoitus aiheeseen (vaatii kirjautumisen)